سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

افشای تسهیلات بی سر و صدا به برخی شرکت‌ها

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 639251
یک مسئول ارشد اجرایی در ابلاغیه روزهای اخیر خود به تعدادی از اعضای کابینه، خبر داده که این ممنوعیت با تصمیم جدید کابینه لغو شده است.
افشای تسهیلات بی سر و صدا به برخی شرکت‌ها
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه امروز خود نوشت: 

ختم شکایت قضایی از مصوبه 4 هزار میلیاردی دولت
اگرچه مصوبه تابستان سال 95 هیئت وزیران، مقرر می کرد  مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مقابله با حوادث غیرمترقبه، برای احداث و تکمیل خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر اختصاص یابد، سازمان بازرسی کل کشور با طرح یک شکایت، متذکر شده تخصیص این بودجه مربوط به شرایطی چون حوادث و اقدامات اضطراری است که بر این اساس، دستگاه قضایی با بررسی این موضوع و وارد دانستن ایراد قانونی سازمان بازرسی، حکم به ابطال مصوبه دولت قبل داده که در روزهای اخیر به مسئولان اجرایی ابلاغ شده است.

افشای تسهیلات بی سر و صدا به برخی شرکت های دولتی
در حالی که بر اساس دستور 21 تیرماه هیئت دولت به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، امهال تسهیلات مربوط به حوادث غیرمترقبه بخش کشاورزی مانند سرمازدگی و خشکسالی برای شرکت های کشت و صنعت وابسته به دولت و موسسات عمومی غیردولتی ممنوع شده بود، یک مسئول ارشد اجرایی در ابلاغیه روزهای اخیر خود به تعدادی از اعضای کابینه، خبر داده که این ممنوعیت با تصمیم جدید کابینه لغو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *