شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پرداختی غیرقانونی شرکت‌های دولتی

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب: 511850
با وجود صراحت قانون در ممنوعیت پرداخت هرگونه پاداش نقدی و غیرنقدی یا حق حضور در جلسات، نام 16 شرکت دولتی شامل 34 نفر برای دریافت کارت هدیه یا دیگر پاداش‌ها به چشم می‌خورد.
پرداختی غیرقانونی شرکت‌های دولتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ طبق بند «ب» گزارش تفریغ بودجه سال 94 کل کشور در تبصره هجدهم، هرگونه پرداخت حقوق، حق حضور در جلسات و پاداش نقدی و غیرنقدی به کارکنان دولت و پرداخت حقوق به بازنشستگان دولت که به عنوان عضو هیأت مدیره غیرموظف شرکت‌های دولتی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی غیردولتی، به ویژه به عنوان نمایندگان اشخاص حقوق در می‌آیند، ممنوع است.
 
بر همین اساس، در این گزارش نام 16 شرکت در لیست دریافت‌کنندگان پاداش غیرنقدی و نقدی از جمله کارت هدیه به مناسبت اعیاد یا حق حضور در جلسات یا پاداش نقدی به 34 نفر به چشم می‌خورد که مجموعه‌هایی از صندوق بازنشستگی کشور، سازمان فناوری اطلاعات، وزارت نیرو، سازمان مدیریت صنعتی، استانداری چهارمحال و بختیاری و بانک صنعت و معدن را شامل می‌شود.

این مبالغ که جمعاً‌ 4 میلیارد و 28 میلیون و 148 هزار ریال بوده به کارکنان شاغل دولت به عنوان عضو غیرموظف هیأت مدیره شرکت‌های دولتی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی غیردولتی پرداخت شده که مبین عدم رعایت مفاد حکم این بند است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *