جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس

شُبهه فساد در شرکت بازرگانی دولتی

مجلس باید تحقیق‌وتفحص کند
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 507246
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به وجود شبه فساد اقتصادی در شرکت بازرگانی دولتی چه‌بهتر است که این شبهه هرچه زودتربرطرف شود تا خدای نکرده بابت این امر آبروی کسی نرود یا اگر اتفاقی افتاده است بررسی شود تا به جامعه لطمه‌ای وارد نشود.
شُبهه فساد در شرکت بازرگانی دولتی
به گزارش جهان نيوز؛
نظر افضلی اظهار کرد: نمایندگان سؤال‌هایی درباره شرکت بازرگانی دولتی ایران داشتند اما با توجه به اینکه درگیر برنامه‌وبودجه در مجلس بودیم فرصت این کار نشد و آقای محمودزاده این موضوع را پیگیری می‌کرد.
وی افزود: تحقیق و تفحص از شرکت بازرگانی دولتی کار مناسبی به‌حسابمیآید اما باید در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح شود و بعد رأی لازم را کسب کند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شفافیت در هر جامعه‌ای امری مناسب به‌حساب می‌آید و با بازرسی هم برخی از شبهات موجود برطرفو تخلفات احتمالی که وجود دارد یا ندارد مطرح می‌شود.
وی تصریح کرد: بعد نظارتی مجلس ایجاب می‌کند در هرجایی که حرف و سخنی وجود دارد بهتر است که وارد شود، حال که یک شرکتی شبهه‌ناک است چه‌بهتر است که این شبهه هرچه زودتر پاک شود تا خدای نکرده بابت این امر آبروی کسی نرود یا اگر اتفاقی افتاده است بررسی شود تا به جامعه لطمه‌ای وارد نشود.
افضلی گفت: در خیلی موارد مانند اختلاس‌ها اعتماد مردم کم شده است و باید سیستم نظارتی قوی باشد مانند دنیا و این‌طور حرکت‌ها (تحقیق و تفحص) به‌نفع جامعه است.
وی افزود: در ماه‌های باقی‌مانده حتی هنوز فرصت لازم برای این کار (تحقیق و تفحص) و حتی در دولت بعد نیز وجود دارد.
افضلی تأکید کرد: اگر اتفاقی افتاده یا عملکردی موردنقد است نباید نظارت خود را به اتمام زمان دولت گره بزنیم و اکنون یا حتی آینده باید انجام شود.
منبع:تسنیم

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *