جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶
به‌دنبال انعکاس تحریف شده بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر،

خط حزب‌الله اصل جمله رهبر انقلاب را منتشر کرد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 634504
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر فرمودند: «در قضیه‌ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه‌‌ی ما با آن‌ها صحبت کند، ضرر کردیم.»
خط حزب‌الله اصل جمله رهبر انقلاب را منتشر کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خط حزب الله، پیرو سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی که در تاریخ ۲۲ مردادماه در جمع هزاران تن از اقشار مختلف مردم بیان شد، از آنجایی که برخی از حاضران درباره‌ی فرازی از سخنان معظم‌له دچار ابهام شدند و به دنبال آن، این فراز انعکاس تحریف شده‌ای در رسانه‌ها یافت، به اطلاع می رساند:

فرمایشات معظم‌له ناظر به صدور اجازه برای مذاکرات وزیر خارجه دولت یازدهم با همتای آمریکایی‌اش بوده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند:

«در قضیه‌ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه‌‌ی ما با آن‌ها صحبت کند، ضرر کردیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Switzerland
خیلی جالبه. مگر سخنان ایشان به طور زنده پخشنشده است؟ مگر فیلم سخنان موجود نیست. شماهایی که من یک وقتهایی میبینم به سخنان مثلا 20 سال قبل ایشان با ذکر دقیق روز و محل سخنرانی رفرنس میدهید و دقیق میگویید چگونه سخنرانی دو سه روزپیش ایشان ابهام برانگیزشده و بین علما اختلاف افتاده. نکنه صدا و سیما سخنان رهبری را هم سانسور میکند؟
Iran, Islamic Republic of
سانسور شد ودیدند نمی شه حالا متنی میارند وبعد اصل فیلم .خیلی از لحظات احساسی مردم تو حسینیه را هم سانسور می کنند کسانی که رفتند بعدا می گویند که اینحا مردم شعار دادند سیما اصلا شان نداد....وپرش ها هم کاملا مشخص می کنه !
United States
...
France
چرا اینقدر سانسور می کنی ؟ خوب بزار نظر مردم بیاد بالا . ما بت پرست نیستیم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر مریضی ؟ چرا منتشر نمی کنی که جمله ی جدید هم تحریف شده است؟ یک جمله ی دیگر هم حذف شده است؟ خوب این جمله که از اساس در فیلم سانسور شده بوده است!!!!