جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ادامه رایزنی‌ها برای تعیین رئیس پارلمان پاکستان

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 633778
در حالی که ساعاتی تا آغاز مراسم سوگند نمایندگان جدید پارلمان پاکستان باقی مانده است آخرین تلاش‌ها برای ائتلاف و رایزنی در مورد «رئیس پارلمان» ادامه دارد.
ادامه رایزنی‌ها برای تعیین رئیس پارلمان پاکستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، سرانجام تاریخ برگزاری اولین جلسه پارلمان جدید پاکستان فرا رسید.گزارش‌ها حاکی‌است نمایندگان جدید وارد پارلمان پاکستان شده و آماده سوگند خوردن هستند تا به صورت رسمی کار خود را آغاز کنند.
قرار است در جلسه امروز رئیس پارلمان، معاون وی و همچنین رهبر اپوزیسیون در پارلمان مشخص شود.

«عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف و نخست وزیر آتی پاکستان دقایقی قبل وارد پارلمان شده و حزب او تلاش خواهند کرد «اسد قیصر» را به عنوان رئیس جدید پارلمان معرفی کنند.از سوی دیگر «بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم نیز برای نخستین بار در عمرش وارد پارلمان شده است و تلاش خواهد کرد «خورشید شاه» را به عنوان رئیس پارلمان معرفی کند.

تا ساعاتی دیگر جلسه پارلمان به صورت رسمی آغاز شده و تکلیف دولت آتی پاکستان به مدت حداکثر 5 سال روشن خواهد شد.

گفتنی است ورود نمایندگان  ایالتی نیز به ساختمان پارلمان‌های ایالتی آغاز شده و قرار است تا ساعاتی دیگر در تمام ایالت‌ها روسای پارلمان‌های مشخص شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *