جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
سردار شکارچی:

ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 633049
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است، اما همواره از تسلط خود برای امنیت کشور‌های حاضر در این نقطه حساس جهان استفاده کرده است.
ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است
به گزارش جهان نيوز، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: ایران نه تنها برای کشور‌های منطقه تهدید به حساب نمی‌آید، بلکه ضامن امنیت آنهاست و همواره از مستضعفان جهان در برابر مستکبران حفاظت کرده است.

وی با بیان این که اقتدار ایران برای سلطه و تجاوز نیست، گفت: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود، حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند و ایران را متهم به دخالت در امور کشور‌های دیگر می‌کنند در حالی که همه آزادگان جهان از دست دخالت‌های آنان در فشار هستند.

شکارچی ادامه داد: در شرایط حساس خبرنگاران ما وظیفه دارند تحلیلی صحیح از رویداد‌های منطقه و جهان را منتشر و جهان اسلام را از سلطه دشمنان نجات دهند.

شکارچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضع گیری ترامپ مبنی بر مذاکره با ایران گفت: هدف از این کار ایجاد تفرقه میان مردم و حاکمیت نظام است، اما اصحاب رسانه می‌توانند با نشان دادن گذشته سیاه و اعتماد ناپدیر آمریکا در مذاکرات بین المللی، این توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب، شکل گیری نظام اسلامی در ایران را به عنوان نقطه آغاز جنگ تمدن غرب با تمدن اسلامی قلمداد کردند و تمام تلاش خود را برای نابودی آن به کار گرفتند.

وی ادامه داد: با این دیدگاه آیا می‌توان مذاکره کرد؛ مذاکره با آمریکا در این شرایط به معنای گذشتن از قید اسلام و مبانی انقلاب است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: برخی سیاست مداران آگاهانه و یا ناآگاهانه حرف‌هایی در خصوص مساله مذاکره ایران با آمریکا بر زبان می‌آورند، اما احساس می‌شود آنان توجهی به علت دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ندارند.
وی ادامه داد: موضع مستحکم نظام اسلامی در برابر آمریکا، موجب عقب نشینی ترامپ شد و اگر این اقتدار نبود دشمن برای اجرای نقشه‌های شوم خود جسارت پیدا می‌کرد.

شکارچی گفت: امروز نظام اسلامی با قله‌های پیروزی تنها به اندازه یک گام فاصله دارد و در مقابل دشمنان در گام‌های پایانی نابودی خود به سر می‌برند، بنابراین نباید اجازه داد اقتدار نظام اسلامی با فلاکت دوران پهلوی مقایسه شود.
وی افزود: در جنگ روانی و رسانه ای، این خبرنگاران هستند که می‌توانند با هوشمندی، نقشه دشمن را خنثی و اقتدار نظام اسلامی را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: جنگ رسانه‌ای به مراتب پیچیده‌تر از جنگ سخت است و در این عرصه دشمن تلاش می‌کند سخن ناحق خود را در میان مردم ترویج کند، اما خبرنگاران با هوشمندی، فهم سیاسی، درک انقلابی و مسئولیت پذیری، قدرتمندانه در این جبهه حضور دارند و تحلیل‌های صحیح را به جامعه ارائه می‌دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *