جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

کشف چند انبار احتکار کالا در فارس توسط سپاه

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب: 632582
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فارس، انبارهای احتکار در چند شهرستان فارس کشف و ضبط شد.
کشف چند انبار احتکار کالا در فارس توسط سپاه
به گزارش جهان نيوز، طی ساعات اخیر و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه فجر استان فارس، دو انبار حاوی 500 تن انواع برنج خارجی متعلّق به یک شخص با ارزش حدود 3 و نیم میلیارد تومان در شهر لار کشف و ضبط شد.

در شهرستان خنج انبار لوازم خانگی احتکارشده به ارزش یک میلیارد تومان و در شهرستان مرودشت نیز انبار لوازم یدکی خودرو با ارزش تقریبی دو میلیارد تومان کشف و برای طی مراحل قضایی به دادگاه ارجاع شد.

همچنین در شهرستان نی‌ریز هم بیش از 3 تن برنج غیراستاندارد قاچاق کشف و ضبط گردید.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز به اهمیت ثبات در بازار اشاره کرد و با تاکید بر عزم جّدی سازمان اطلاعات سپاه فارس در برخورد با مفسدان اقتصادی بویژه احتکارکنندگان کالا گفت: این سازمان با همکاری شبکه‌ اطلاعاتی بسیج و هماهنگ با سایر مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، از هیچ تلاشی برای برخورد با محتکران و برهم‌زنندگان نظم بازار دریغ نخواهد کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا هیچ نیروی نظامی در دنیا اقتدار سپاه را ندارد: هم به صهیونیست ها حمله میکند و هم اینکه در همان زمان که مانور بستن تنگه هرمز را در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار می کند، به نفتکش های سعودی در باب المندب حمله کرده و همچنین کشف انبار احتکار و صرافی های جاسوس را نیز انجام می دهد!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جالبه.جهان. هرخبری میشه رو به سپاه ربط میدی مثل خاموش کردن اتش هورالعظیم که هنوز خاموش نشده
Iran, Islamic Republic of
باید بسیج درمقاطع بسیار حساس خود را نشان دهد مانند این نمونه
عباس گودرزی
سلام ای کاش نماینده ای از سپاه تا پایان اجرای حکم پیگیر پرونده در دادگاه باشد . کشفیات فراوان ولی مردم نتیجه برخورد را لمس نمی کنند . اگر کشفیات احتکار بلافاصله صورتبرداری و با نصف قیمت تحویل فروشگاه های معتبر استان های محروم گرددو پول آن تحویل کمیته امداد و بهزیستی شود تا برای مواد غذایی آنها هزینه گردد و همچنین فروشگاه های تحویل گیرنده ملزم شوند با دریافت قطعه معیوب از خریدار قطعه سالم را با قیمت مصوب اعلام شده به آنها تحویل دهد یا لوازم منزل با نصف قیمت به سازمان بازنشستگی کشور برای تحویل به زیر مجموعه اش تحویل گردد تا لوازم مستهلک شده خود را به روز کنند آنوقت کشف احتکار لمس می شود همچنین مصادره انبار احتکار به نفع دولت و حبس حداقل شش ماه بدون مرخصی جریمه سه برابری قیمت واقعی کالا می تواند مانعی برای کاهش احتکار باشد . در غیر اینصورت فقط باید بگردیم پیدا کنیم تحویل قوه قظائیه دهیم و با رئفت اسلامی از صاحب احتکار معذرت خواهی کنیم
100
Iran, Islamic Republic of
اگه سپاه نبود کشور هم نبود