پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد

چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 640238
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: این درحالی است که قم با کمبود لاستیک مواجه است.
۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد
به گزارش جهان نيوز، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم، گفت: این تعداد قابل توجه لاستیک توسط بازرسان کشف شده است که باید در کمیته منتخب که نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و اتحادیه صنف مربوطه در آن حضور دارند نسبت به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با مشکل کمبود لاستیک خودروهای سنگین جاده‌ای و سبک روبرو هستیم که این امر باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طبق قانون پیگیری شده تا نیاز استان تأمین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در ادامه به موضوع تأمین گوشت مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در تأمین گوشت مشکلی وجود ندارد و این محصول با قیمتی کمتر از قیمت متعارف کشوری تأمین شده است.

وی با توجه به نیاز هیات ها به گوشت افزود: کالاهایی شامل گوشت و مرغ گرم و منجمد با قیمتی پایین‌تر از بازار به منظور تأمین نیاز هیات های مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها در حال توزیع می‌باشد.

سیجانی ادامه داد: در روز اول ماه محرم ۱۹ تن گوشت توسط هیأت‌ها خریداری شده است که این رقم نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: در خصوص شیرخشک مورد نیاز مصرف استان قم نیز تدابیری اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *