شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۹
۱۶

عکس/ شعار هر روحانی!

شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 631660
در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب به وضع اقتصادی کشور.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید سجاد
United Kingdom
با سلام، ام شعار مردم این روزا اینه
باعث هر گرانی روحانی، روحانی
Iran, Islamic Republic of
از روحانی ناراخت نیستم چون از اولش هم توقعی غیر از این ازش نداشتم

از اون هومطنی ناراحتم که از سر جهل، هوس، لجبازی یا نفاق به روحانی رای مجدد داد

چهار سال بی تدبیری و بی عرضگی دولتش رو دید و دوباره بهش رای داد

خسته نباشی هم وطن باهوش من
Iran, Islamic Republic of
...
ساکن پردیسان قم
Iran, Islamic Republic of
او حسن روحانی ایی همه و هر روحانی/ بخدا من روحانی هستم خودم پسرم پسر برادرم روحانی هستیم عاشق دلباخته انقلاب نظام و رهبری اما از لحاظ معیشت به اصطلاح صورت را باسیلی سرخ نگه میداریم/ قطعا باور ندارید اما روحانی ها داریم که 6یا7یا8ماه گوشت مرغ یا قرمز نخوردند اما الان با همه وجود جان فدای اسلام و انقلابند
نیک قطه ضعف بزرگ اینه !!
Iran, Islamic Republic of
لعنت برکسانی که از 25 سال پیش بر ثروت این مردم بر کار خانه ها وشرکت های بزرگ وکوچک چوب حراجی خصوصی سازی را زدندوکشور را به دست سرمایه داران خون آشام سیری ناپذیر دادند
که استخدام براشون معنی نداردوتعدیل تو خونشونه ! وهزاران نفر را بیکارونسل جدید را هم که استخدام براشون معنی نداردوتعدیل تو خونشونه ! وهزاران نفر را بیکارونسل جدید را هم استخدام نمی کنندومثل پتروشیمی ها ثروت این کشور ومواد اولیه ارزان را به قیمت های جهانی به تولید کنندگان داخلی هم نمی دهند تا ورشکست شوندوبا دلارها هم حال می کنندوحتی به بازار داخلی هم تزریق نمی کنند وتعیین کننده نوع دولت ها شدند.وپدر مردم را درآوردند.
Iran, Islamic Republic of
باعث گراني مسكن اخوندي
ناامید
Iran, Islamic Republic of
تا با کدخدا خوب نشید همین آش وکاسه است .بازرگان چهل سال پیشتر پیش بینی کرده بود...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطوره
بالاخره اینها باید برای سومدیریتشان بهانه ای بتراشند
چه چیزی بهتر از توطئه دشمنان.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً کسانی که باعث این مصیبت شدند که همان همراهان و هم فکران بازرگان هستند،مگر نهضت آزادی در انتخابات سال 84 و 88 پشت سر هاشمی نبودند مگر در سال 92 و 96 با روحانی نبودند ؟مگر دولت خاتمی با آنها همفکر نبود؟ آقایان!مگر در سال 96 حتی آمریکا و آمد نیوز هم از روحانی حمایت نکردند مگر روحانی نرفت با کداخا ببندد و مگر نبست . نتیجه همه اینها شرایط امروز کشور است. کشور فقط توسط مخلصین ازجان گذشته و شجاع و متخصص که مومن به مبانی انقلاب بوده و مثل امام و رهبرشان برای خود هیچ نمی خواهند و شب و روز برای خدمت نشناسند ، آباد خواهد شد . این سنت خداست.
Iran, Islamic Republic of
تو برو با کدخدا خوب شو و نتیجه اش رو به ما بگو تا ما هم اگر خوب بود بریم با کدخدا خوب بشیم
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد ما وابسته به نفت است و متاسفانه نفت هم صد در صد وابسته به ارز پايه جهاني يعني دلار است، پس در اين شرايط ما خواسته يا ناخواسته و چه بخواهيم و چه نخواهيم متاسفانه تا اين حد زير فشار آمريکای مستکبر قرار داريم، به همين علت عده اي از داخل ميخواهند به زور با آمريکا تعامل داشته باشيم تا اقتصادمان نيرومندتر شود چون دلار ارز پايه جهاني است و هر کشوري اقتصادش با آمريکا تعامل نداشته باشد نرخ برابري دلار به پول ملي آن کشور پايين است. مثل ايران و ونزوئلا؛ متاسفانه اين بساطي است که فعلا در اقتصاد جهاني وجود دارد و ما هم در اين اقتصاد داريم تجارت ميکنيم. اما بحث سوء مديريت و ناکارآمدي دولت بحثش کاملا جداست و من اين را قبول دارم که با همين شرايط تحريم و پول ملي کم ارزشمان باز هم کشور پولدار و ثروتمندي هستيم که با همين مقدار ثروت ميتوانستيم شرايط بسيار بهتري را در رفاه و آسايش مردم فراهم کنیم ولي متاسفانه سوء مديريت و عدم پخش عادلانه بودجه کشور و رانت ها و اختلاسها و کنار رفتن نيروهاي دلسوز و انقلابي و ورود افراد ناکارآمد، وضعيت اقتصاد کشور را به اينجا رسانده است. يعني ما الان با 2 معضل بزرگ دست به گريبانيم 1- سوئ مدريت داخلي؛ که آن را ميشود با مديريت جهادي و يک نيمچه انقلاب ديگر درستش کرد 2- ارزش پول ملي پايين در برابر ارز پايه تجارت جهاني يعني دلار؛ که اين معضل را فعلا نميشود به همين راحتي حل کرد چون آمريکا در حال حاضر با این سیاستهای استکباری، آدمي نيست که حرف راست بزند و بشود به آن اعتماد کرد و تعامل کرد.
Iran, Islamic Republic of
بابا ما ک توافق کردیم خیلی هم خوب بود..ببین برجام همه جارو خوب کرده!!!هنوزم خیلی کارارو داره میکنه!
طلبه اهوازی
Iran, Islamic Republic of
حسنی مبارک حتی نوکری کدخدا کرده اما مصر بزرگ کشور عرب ب خاک ذلت نشست
Iran, Islamic Republic of
مرگ برفساد ظلم تعدی استکبار نفاق مفت حور گران فروش خیانت کار مرگ برکسانی که پولهای زیادی می گیرند
Iran, Islamic Republic of
شما صاحبان مملکت چه میدانید گرانی چیست؟! بیخودی فیلم بازی نکنید که مثلا با مردم هستید
Iran, Islamic Republic of
شعار مرگ بر گرانی مثل این میمونه که یه نفرو با چاقو بزنند و بعد شعار بدهند مرگ بر چاقو