سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۴

اجازه نمی‌دهیم اخلال‌گران اقتصادی نفس بکشند

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 631155
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و آنان که مسبب آشوب هستند قاطع بوده و اجازه نخواهد داد متخلفان و اخلالگران نفس راحت بکشند.
اجازه نمی‌دهیم اخلال‌گران اقتصادی نفس بکشند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جلسه تودیع و معارفه دادستان ایلام اظهار داشت: ملت ایران آب دیده است و تلاش دشمن القا ناامیدی در جامعه است.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و آنان که مسبب آشوب هستند قاطع بوده و اجازه نخواهد داد متخلفان نفس راحت بکشند.

وی افزود: تغییرات دولت در بدنه تیم اقتصادی کشورضروری است  و  دولت به صورت شفاف برنامه‌های خود را برای مقابله با فساد اقتصادی و پولشویی اعلام کند.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در کنار مردم و دولت است و همه رویدادهای کشور را به خصوص در حوزه اقتصادی رصد می کند.

دادستان کل کشور به قاطعیت اشاره و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی ضمن اقتدار و قاطعیت در برخورد با اخلاگران و مخدوش کنندگان امنیت جامعه   باید نرمش و خوش‌خویی در چهره‌ قضات آن دیده شود و از خشونت در رسیدگی پرهیز کنند.

منتظری تحرک های  اخیر کشور را موضوع جدید  ندانست و بیان کر:د ملت ایران آب دیده است و  دشمن  تلاش دارد نا امیدی در جامعه تزریق کند.

دادستان کل کشور   به مسببان گرانی و اختلال در بازار اشاره و تصریح کرد:  افرادی که در گرانی کالاها و ارز دخالت دارند قبل از اینکه توسط دستگاه قضایی دستگیر شوند از راه خود برگردند  چراکه حرکت آنان کمک به دشمن و اختلال در نظام اقتصادی و امنیت جامعه است.

وی ادامه داد و گفت:  قبل از اینکه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به سراغ این افرادبروند، خود این افراد متوجه اشتباه خود شوند و به مردم خیانت نکنند و تحت فشار کارهای سودجویان خود قرار ندهند.

منتظری کسب چنین اموال و در آمدی را شبهه ناک دانست و افزود: مالی که از  گرانی و اختلال در بازار  به دست آورده شود و کسی بخواهد در این شرایط بخواهد با آمریکا همکاری کند، خوردن ندارد.

وی تصریح کرد: گران کنندگان کالا و ارز در کشور ستون پنجم دشمن و مهیا کنندگان نفوذ آمریکا در ایران هستند و به اینگونه افراد هشدار می‌دهم قبل از اینکه در دام قانون گرفتار شوید از حرکت خود ابراز ندامت و توبه کنید.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
انتظار جامعه از دستگاه قضا این است که افراد ی همچون آقای منتظری بیش از این مبسوط الید باشند ...در اثر عنایت ویژه به دزدان و انتشار اسامی آنان با حروف مقطعه ی م-ه و-غ ن-ه ح-ک ع-غ ب-ز ن-ک گ-پ و..........................................................................................................................................................دزدان بسیار پر رو شده اند کاش میشد یکبار دیگرحضرت آیت الله العظمی خلخالی (ره) برگردند و آن دفتر و دستک کوچک خود را تشکیل دهند و مقصران این روزها را بدون توجه به اینکه ایشان ژن برتر هستند و یا به بیت فلان آقا متصل هستندبه سزای عمل ننگین و مفسدانه برسانند.
United States
تشکر
م ج
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اخلا لگران روز به روز فربه تر می شوند؟؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
محل نفس کشیدن اخلال گران اقتصادی جای دیگر است شما بینی آنها را گرفته اید. بروید محل اصلی تنفس را ببندید