جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

عکس/ دادستان بین دانشجویان معترض رفت

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 662345
آقای منتظری دادستان کل کشور امروز میان دانشجویان معترض در مقابل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد رفت و با سعه صدر به حرف‌های آنها گوش کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تجمع دانشجویی ؟ والا من که جز دانشجوهای این دانشگاه هستم از اتفاقی که افتاده حسابی ناراحتم ولی احساس میکنم این تجمع اونقدر که بوی سیاسی بازی میده بوی اعتراضی دانشجویی نمیده و از این تجمع بوی انتقام خانواده هاشمی به مشام میرسه تا بوی حمایت از دانشجویان . ضمنا اون بچه های سیستان که توی آتیش سوختن آدم نبودن که این دانشجوها براشون تجمع کنن و اهمال کاری دولت رو توبیخ کنن . نکنه چون دانشگاه آزاد دست دولت نیست این اتفاق فاجعه هست و اگر جایی دولت اصلاح طلب گندی بزنه همه باید ساکت باشن و چشماشون رو ببندن حتی جاعه دانشجویی ؟
دانشجو اگر از حق دفاع کنه کارش مقدسه والا میشه بازیچه احزاب سیاسی
سرور
Iran, Islamic Republic of
این کار خیلی خوب بود اما کاش در کنار آن به پرونده هایی مانند حقوقهای نجومی،رشوه توتال، آق فاضل، برادر رییس جمهور و برادر آقای جهانگیری و دزدی از صندوق ذخیره فرهنگیان و................ هم رسیدگی می شد.
راستی با ادعای غیرمستند وزیر خارجه چه برخوردی شد؟
Iran, Islamic Republic of
جواب نميده مگه ما كمبود ديدن مسول داريم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....