جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

قانون: واعظی و نوبخت نمایش بازی می‌کنند!

پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 629565
دولتی‌ها برای "نمایشِ بی‌مخاطبی" که این روزها در راستای ساکت کردن جامعه به اجرا در آورده‌اند، بی شک در آینده‌ای نه چندان دور بازخوردهای منفی خود را از بدنه اجتماعی تحویل خواهند گرفت.
قانون: واعظی و نوبخت نمایش بازی می‌کنند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه قانون در مطلبی با عنوان «استعفابازی!» نوشت:

«مردم به خوبی می‌دانند که در این کشور چه می‌گذرد و اگر روزگاری بخواهند حساب آن مسئولانی را که از نجابت آن‌ها سوءاستفاده کردند تسویه کنند، به گفته امام راحل عظیم الشأن‌مان انفجار روی خواهد داد و مسئولان بترسند از آن روزی که مردم بفهمند در باطن‌شان چیست زیرا در آن روز دیگر آب وصابونی پیدا نخواهد شد که دست و روی برخی را بشویند. دولتی‌ها برای "نمایشِ بی‌مخاطبی" که این روزها در راستای ساکت کردن جامعه به اجرا در آورده‌اند، بی شک در آینده‌ای نه چندان دور بازخوردهای منفی خود را از بدنه اجتماعی تحویل خواهند گرفت؛ نمایشی که طرفدارانش تنها همان کارگردان و بازیگرانش هستند و این روزها با استعفا و دلسوزی برای ملت پیش می‌رود. دولت حسن‌روحانی از روزی که برای بار دوم با شیوه‌هایی خاص، رأی مردم را به خود اختصاص داد، کار را تمام شده دید و دل‌کندگی از ملت و رویگردان شدن به سمت جریان‌ها و لایه‌های ویژه را آغاز کرد.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:

«این جریان (حزب اعتدال و توسعه) در پی آن است که با استفاده از وضعیت خاص کشور، موضوع استعفاهای خود را به میان بکشند وبه نوعی نمایشی را پیش ببرند که گویی حضور آن‌ها در دولت ضروری است و شخص اول دولت نیز به آن‌ها نیاز دارد... نوبخت گفت...داوطلبانه از تمام مسئولیت‌های موجود دولت کناره‌گیری می‌کنم زیرا مردم را دوست دارم...واعظی، یارغار نوبخت نیز برای تکمیل سناریوی نوشته شده توسط کارگردانان دولت دوازدهم، اندکی بعد از این نطق شبه انتخاباتی خبر استعفای نوبخت را سوء برداشت (!) از گفت وگوی وی در حاشیه جلسه هیات دولت، اعلام و این خبر را تکذیب کرد...مسئولان دولتی اگر تصور دارند که مردم ایران از پشت‌صحنه این نمایش‌های توخالی خبر ندارند سخت در اشتباه هستند و بهتر است که خود را اصلاح کنند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی میگه روحانی عوض شده؟
Iran, Islamic Republic of
...
معلوم‌ شد ... فرار از فشار مردم تصمیم گرفت موسسه ثامن را قربانی کنند
تا هم حواسها از اوضاع وخیم دولت و گرانی و رانتها پرت شود
و‌ هم با عکسهای رییس ثامن با علم الهدی جنگ روانی درست کند
پس مسئولان این موسسه و هم مسئولان دولتی و‌ بانک مرکزی باید مجازات شوند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ازماست که برماست کشته خود را درو نی کنیم
Iran, Islamic Republic of
بازيگران ماهري هستند
سلام واقعا که ه فکر مردم نیستند در این تورم به فکر کناره گیری و استعفا افتادند