جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
​اردوغان:

روح هیتلر در جان رهبران اسرائیلی ظهور کرده است

سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 629178
رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از قانون جنجالی "کشور یهود" اسرائیل با بیان اینکه هیچ تفاوتی میان درک هیتلر و مقامات اسرائیلی از نژاد برتر وجود ندارد، گفت: روح هیتلر در جان در برخی از رهبران اسراییل ظهور کرده است.
روح هیتلر در جان رهبران اسرائیلی ظهور کرده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آناتولی نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از قانون "کشور یهود" اسرائیل گفت: آنکارا به اعتراض خود علیه اقدامات ظالمانه اسرائیل ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهوری ترکیه اظهار داشت: اسرائیل با حملات توپخانه‌ای و تانک‌هایش نشان داد که دولت تروریسم است. بدون شک اسرائیل صهیونیست‌ترین، فاشیست‌ترین و نژادپرست‌ترین دولت در جهان است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره پایان وضعیت فوق‌العاده در ترکیه گفت: هیچ کس حق ندارد مبارزات ما علیه تروریسم را زیر سوال برد. ما با عملیات خود از جمله عملیات شاخه زیتون و سپر فرات ۴۰۰۰ کیلومتر مربع منطقه امن برای برادران سوری خود در سوریه ایجاد کردیم. ما دوره جدیدی را در منبج آغاز می‌کنیم.

اردوغان افزود: عملیات ما در مرزهایمان تا پایان گروه‌های تروریستی و بازگشت تمام سوری‌ها به خانه‌هایشان ادامه خواهد یافت. دوستان واقعی ما کسانی هستند که در این مبارزات در کنار ما حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *