کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​اردوغان:

روح هیتلر در جان رهبران اسرائیلی ظهور کرده است

2 مرداد 1397 ساعت 15:27

رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از قانون جنجالی "کشور یهود" اسرائیل با بیان اینکه هیچ تفاوتی میان درک هیتلر و مقامات اسرائیلی از نژاد برتر وجود ندارد، گفت: روح هیتلر در جان در برخی از رهبران اسراییل ظهور کرده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آناتولی نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از قانون "کشور یهود" اسرائیل گفت: آنکارا به اعتراض خود علیه اقدامات ظالمانه اسرائیل ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهوری ترکیه اظهار داشت: اسرائیل با حملات توپخانه‌ای و تانک‌هایش نشان داد که دولت تروریسم است. بدون شک اسرائیل صهیونیست‌ترین، فاشیست‌ترین و نژادپرست‌ترین دولت در جهان است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره پایان وضعیت فوق‌العاده در ترکیه گفت: هیچ کس حق ندارد مبارزات ما علیه تروریسم را زیر سوال برد. ما با عملیات خود از جمله عملیات شاخه زیتون و سپر فرات ۴۰۰۰ کیلومتر مربع منطقه امن برای برادران سوری خود در سوریه ایجاد کردیم. ما دوره جدیدی را در منبج آغاز می‌کنیم.

اردوغان افزود: عملیات ما در مرزهایمان تا پایان گروه‌های تروریستی و بازگشت تمام سوری‌ها به خانه‌هایشان ادامه خواهد یافت. دوستان واقعی ما کسانی هستند که در این مبارزات در کنار ما حضور دارند.


کد مطلب: 629178

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/629178/روح-هیتلر-جان-رهبران-اسرائیلی-ظهور-کرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com