شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۵
پسر جمشید مشایخی:

تا آبروی پدرم را نبرند دست از کار نمی‌کشند

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 627547
پدر سالهاست که فعالیت چندان زیادی ندارد که نیازی به مدیر برنامه باشد. اگر فردی چندین بار به دیدار او آمده و یا برای چند مراسم برخی مقدمات را فراهم کرده که نباید اسمش را مدیر برنامه بگذاریم.
تا آبروی پدرم را نبرند دست از کار نمی‌کشند
به گزارش جهان نيوز، سام مشایخی فرزند جمشید مشایخی درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر اوضاع بد جسمانی پدرش گفت: من تمامی این اخبار را توسط هر شخصی منتشر شده کاملاً تکذیب می‌کنم، زیرا خوشبختانه حال پدر خوب است.

او ادامه داد: پدر دو عمل بسیار سخت را پشت سر گذاشته و قطعاً با توجه به سن وی روند بهبود کندتر پیش می‌رود که این اتفاق کاملاً طبیعی است، اما اینطور نیست که برداشت کنیم حال عمومی پدر مساعد نیست.

فرزند جمشید مشایخی با اشاره به روند مثبت درمان پدر تاکید کرد: خوشبختانه جراحی‌هایی که روی پدر صورت گرفته بسیار موفقیت آمیز بوده است. پزشکان حتی پدر را برای لحظاتی راه بردند و پس از آن غذای سبکی هم به وی داده شد. وی خوشبختانه مراحل درمان را سپری می‌کند و وضعیت عمومی اش نیز در حال بهبود است.

وی درخصوص اخبار منتشر شده توسط مدیر برنامه‌های جمشید مشایخی اضافه کرد: پدر من اصلاً مدیر برنامه ندارد. پدر سالهاست که فعالیت چندان زیادی ندارد که نیازی به مدیر برنامه باشد. اگر فردی چندین بار به دیدار او آمده و یا برای چند مراسم برخی مقدمات را فراهم کرده که نباید اسمش را مدیر برنامه بگذاریم. به طور قطعی اعلام می‌کنم که پدر هیچ مدیر برنامه‌ای ندارد و در جریان درمان وی تنها من به همراه مادر و دوستمان آقای مهدوی با رسانه‌ها در ارتباط بوده ایم.

فرزند بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ادامه داد: متاسفانه برخی تا آبروی پدر را نبرند دست از کار نمی‌کشند. من نمی‌دانم چرا و به چه دلیل اخباری مبنی بر وضعیت بد جسمانی پدر منتشر می‌شود. این حرف‌ها و خبر‌ها خیلی رفتار بدی است و من متاسفم از وضعی که برخی برای یک بازیگر پیشکسوت و مردمی ایجاد می‌کنند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پسرشان گفته که پدر سالهاست که فعالیت چندان زیادی ندارد . ما یادمان نرفته فعالیت ایشان در انتخابات 96
Iran, Islamic Republic of
خب تقصیر خود استاده
ایشون گفتند اگر روحانی رأی نیاره از ایران تشریف می برند
الان که رئیسی رئیس جمهور شده
دلار شده 9 تومن (بر اساس پیش بینی حکیمانه استاد)
و ...
دیگه باید تشریف ببرند تا این حواشی از بین بره
Iran, Islamic Republic of
شما ببخشید

آخه فکر میکنند حال استاد به خاطر حمایت کورکورانه از روحانی و سرانجام دلار 8 تومانی وسکه 3 تومانی روز به روز بدتره و غصه مردم رو میخوره

خداروشکر از مملکت نرفت

و الا دیگه به این اوضاع نمیتونست برگرده
Iran, Islamic Republic of
جمشید مشایخی را دوست داشتم ولی از انتخابات 96 برایم تموم شد چون دیدیم در دام سیاست افتاد
یاسر
Iran, Islamic Republic of
" بازیگر پیشکسوت و مردمی "
پیشکسوت آری ولی مردمی نه .
بازیگر مردمی باید تحت هر شرایطی با مردم بماند . چه در سختی و چه در خوشبختی . اما ایشان در انتخابات 96 تهدید کرد که از کشور میرود این یعنی بی احترامی به مردم . استاد مشایخی هم مثل استاد شجریان از چشم خیلی از مردم افتادن .