يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پوتین خیال بولتون را راحت کرد

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 624113
مشاور امنیت ملی آمریکا می گوید که رئیس جمهور روسیه در مورد عدم مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به وی اطمینان خاطر داده است.
پوتین خیال بولتون را راحت کرد
به گزارش جهان نيوز، «جان بولتون» روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز اظهار داشت که در جریان دیدارش با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به وی اطمینان خاطر داده است که مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا هیچگونه دخالتی نداشته است.

بولتون همچنین گفت : «من به شما می گویم که رئیس جمهور پوتین به من چه گفت، البته به واسطه یک مترجم، وی گفت که دولت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا هیچ گونه دخالتی نداشته است».

گفتنی است که مشاور امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه با پوتین و «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در مسکو دیدار و با آنها پیرامون جنبه های مختلف روابط آمریکا- روسیه گفتگو کرد.

بولتون با اشاره به دیدار برنامه ریزی شده رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در روز شانزدهم جولای در هلسینکی، پایتخت فنلاند، گفت در صورتی که این دیدار به پیشرفتی قابل ملاحظه در روابط دوجانبه منتهی شود، بسیار ثمربخش خواهد بود؛ اما برای واشنگتن این نشست خود به تنهایی اهمیتی بیش از نتیجه آن خواهد داشت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *