جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تحرکات جدید ارتش اسرائیل در جولان اشغالی

يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 624046
خبرگزاری ها از تحرکات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی در مرز با سوریه خبر دادند.
تحرکات جدید ارتش اسرائیل در جولان اشغالی
‎به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، ارتش رژیم اسرائیل از اعزام تجهیزات نظامى شامل تانک و توپ به جبهه سوریه به عنوان آنچه" اقدام پیشگیرانه" خواند، خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد: "سیاست عدم دخالت در جنگ داخلى سوریه را ادامه خواهیم داد اما از مرزهاى "اسرائیل" حمایت خواهیم کرد‎".

ادعای اسرائیل مبنی بر عدم مداخله در جنگ سوریه در حالی مطرح می شود که این رژیم بارها با نقض حاکمیت سوریه ، مناطقی را در خاک این کشور هدف قرار داده و آشکارا از گروههای تروریستی از جمله جبهه النصره در این کشور حمایت کرده و حتی سران این رژیم پذیرای مداوای آنها بوده است .

رسانه هاى اسرائیل اعلام کردند ارتش این رژیم در ساعات شب گذشته در جریان عملیاتى که آن را دشوار و پیچیده عنوان کرد، 6 نفر از مجروحان گروههاى مسلح سوریه را به "اسراییل" منتقل کرد. 

تحرکات جدید ارتش اسرائیل در پی عملیات گسترده ارتش سوریه در درعا واقع در جنوب سوریه در مرز با اردن صورت می‌گیرد که  گزارش ها از فروپاشی بزرگ در صفوف عناصر مسلحِ مستقر در این منطقه حکایت دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *