پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد

۵۸۳ کاروان از ایران به حج تمتع اعزام می‌شوند

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 623159
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال در قالب ۵۸۳ کاروان از سراسر کشور، ۸۵ هزار و ۲۰۰ ایرانی به سفر حج اعزام خواهند شد.
۵۸۳ کاروان از ایران به حج تمتع اعزام می‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال در قالب ۵۸۳ کاروان از سراسر کشور، ۸۵ هزار و ۲۰۰ ایرانی به سفر حج اعزام خواهند شد.

حمید محمدی - رییس سازمان حج و زیارت - در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی از ۲۷ تیرماه زوار به مدینه منوره (مدینه قبل) و از ۸ مرداد به جده (مدینه بعد) اعزام خواهند شد که این سفر حدود ۳۱ تا ۴۰ روز به طول می انجامد.

محمدی به تعداد زائران استان گلستان اشاره کرد و افزود: از استان گلستان، چهار هزار زائر در قالب ۲۷ کاروان از ۲۰ لغایت ۲۴ مرداد (مدینه بعد) به عربستان اعزام خواهند شد.

رییس سازمان حج و زیارت کشور به امکانات و تدابیر اندیشیده شده برای زوار نیز اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به بیش از ۸۵ هزار نفر کار پیچیده ای است اما با کار فشرده و هماهنگی های صورت گرفته، همه امکانات از قبیل هتل، پرواز، پزشکی، تغذیه و غیره به طور کامل تأمین شده است.

استاندار گلستان نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد که با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده، زائران عزیز استان سفری خوب با کمترین مشکل را در پیش داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *