سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۶

تعطیلات دو هفته‌ای مجلس را لغو کنید

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 622075
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به تعطیلی دو هفته آینده نمایندگان و با یادآوری وضعیت اقتصادی کشور، خواستار لغو این تعطیلات توسط هیأت رئیسه مجلس شد.
تعطیلات دو هفته‌ای مجلس را لغو کنید
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر آئین نامه ای با استناد به ماده ۸۶ آئین نامه داخلی مجلس و با اشاره به دو هفته تعطیلی تابستانی نمایندگان از هفته آینده، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که از لحاظ اقتصادی مردم ما دارند و با توجه به اینکه ما جوابی بابت مسائل اقتصادی و تورم افسار گسیخته برای مردم نداریم، خواهش من این است که یا این دو هفته تعطیلی را لغو کنید یا یک هفته در نظر گرفته شود.

وی افزود: مردم در حوزه های انتخابیه از ما سوال می پرسند که چطور ممکن است یک نفر این همه سکه پیش خرید کند و بازار اینچنین شود؟ هرچند ما استیضاح وزیر اقتصاد را با تعداد امضای کافی آماده کرده ایم و طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را هم دنبال می کنیم.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: قرار بود جلسه ای با موضوع گرانی‌ها برگزار شود، اما چون وزیر حضور نداشت فعلا تشکیل نشد ولی احتمالاً در همین دو سه روز آینده برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالبه که چند بار تعطیل طولانی در سال دارند بقیه سال هم به دلایل مختلف تعطیلند و در بهترین شرایط سه روز در هفته در مجلس هستند که یک سوم غایب هستند اونوقت در مورد معایب تعطیلی زیاد صحبت می کنند؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی منظورم با شما و عده ای نماینده ای که دغدغه مردم را دارند نیست ولی بهتر است مجلس با این روند فعلی فعالیت برای همیشه تعطیل شود زیرا خیلی از این عزیزان هیچ گونه احساس مسئولیتی در خصوص مسائل و مشکلات کشور و مردم ندارند
آقای نماینده عزیز
اتفاقاً مجلس تعطیل باشه خیلی بهتره!
هم هزینه های میلیاردی روزانه اش کمتر میشه!
...
Iran, Islamic Republic of
مگه کارم میکنند که میخواند برن تعطیلات

هر روز تعطیلاتند

وضعیت مملکت
Iran, Islamic Republic of
به غیراین دوهفته فکرمیکنید بازهم سرکارن؟؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که بود ونبودش تفاوتی نمی کنه بذارید برن لااقل اگه نباشن هزینه های کشور کمتر میشه وبه صرفه وصلاح کشورمونه!