يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دعوت اوپک از روسیه برای عضویت در این سازمان

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 622043
وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد که سازمان اوپک از روسیه دعوت کرده تا بعنوان عضو غیروابسته به این نهاد جهانی نفت ملحق شود.
دعوت اوپک از روسیه برای عضویت در این سازمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، "خالد الفالح"وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد که سازمان اوپک از روسیه دعوت کرده تا به عنوان عضو غیروابسته به این سازمان بپیوندد.

"الکساندر نوواک" وزیر انرژی روسیه نیز در واکنش به این مسئله اعلام کرد که مقامات مسکو این پیشنهاد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

نوواک همچنین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سهم روسیه در افزایش کلی استخراج نفت کشورهای عضو اوپک و غیرعضو آن در باره یک میلیون بشکه نفت در شبانه روز، تنها 200هزار بشکه است.

کشورهای عضو اوپک و غیرعضو آن روز گذشته در نشست خود که در وین در حال برگزاری است، در باره افزایش میزان استخراج نفت تا سطح 100درصد تعهدات آنها بر اساس قرارداد کاهش استخراج نفت به توافق رسیدند. آنها پیش از این نیز توافق کرده بودند که سطح تولید نفت خود را در مجموع تا یک میلیون بشکه در شبانه روز افزایش دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *