شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افزایش ۱۰ درصدی زکات فطریه در سازمان بهزیستی

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 621046
معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس گزارشات اولیه ۱۷ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان از محل زکات فطریه جمع آوری شده است که این رقم در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.
افزایش ۱۰ درصدی زکات فطریه در سازمان بهزیستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد علی کوزه‌گر معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به میزان فطریه جمع آوری شده در عید سعید فطر اظهار کرد: همانطور که اعلام شده است سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دو نهاد حمایتی اجازه جمع آوری فطریه را بر اساس فتوای مقام معظم رهبری دارد.

وی تصریح کرد: همزمان با عید سعید فطر، سازمان بهزیستی تمهیداتی را برای جمع آوری فطریه و کفاره کرد و در این زمینه با استفاده از روش‌های سنتی و نوین اقدام به جمع آوری فطریه کرد.

کوزه‌گر ادامه داد: متاسفانه برخی از استان از استقرار صندوق های جمع آوری فطریه با لوگوی سازمان بهزیستی در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر (مصلی ها)ممانعت کردند و در تهران نیز اجازه استقرار صندوق‌های بهزیستی را در مصلی ندادند.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور افزود: بر اساس گزارشات اولیه از استان ها تا به امروز 17 میلیارد و 600 میلیون تومان جمع اوری شده است که البته هنوز هم جمع آوری کمک‌ها ادامه دارد و این رقم طی روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جمع آوری فطریه از سوی سازمان در هر استان و شهرستان بوده قاعدتاً کمک‌های جمع آوری شده در همان استان‌ها هزینه می شود ضمن اینکه هنوز میزان کمک‌های غیر نقدی هم محاسبه نشده است و میزان کمک‌ها تا به امروز 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *