شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شکایت جدید دولت از ۳۰ نماینده مجلس

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 620863
حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه شکایت دولت از نمایندگان مجلس افزایش یافته گفت: فقط در یک مورد دولت از 30 نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت کرده است.
شکایت جدید دولت از ۳۰ نماینده مجلس
یه گزارش جهان نيوز، یک عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با بیان اینکه دولت به هر بهانه‌ای از نمایندگان مجلس شکایت می‌کند، اظهار داشت: اخیرا شکایات جدیدی از دولت به مجلس رسیده است که بررسی آنها در دستور کار هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان قرار دارد. به گزارش فرارو؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی با تاکید بر اینکه شکایت دولت از نمایندگان مجلس افزایش یافته گفت: فقط در یک مورد دولت از 30 نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت کرده است.

نماینده محلات در مجلس افزود: البته شکایات دولت از نمایندگان خیلی بیشتر از اینهاست و پرونده‌های زیادی از شکایات دولت در هیات نظارت مجلس وجود دارد. وی با خودداری از بیان جزئیات این شکایات تصریح کرد: بیشتر این شکایات مربوط به اظهارات نمایندگان در مجلس و مصاحبه‌های آنها راجع به عملکرد دولت است. چندی پیش سیف رئیس کل بانک مرکزی هم از 5 نماینده مجلس شکایت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *