شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

۶۰۰ هزار دلار پاداش پیروزی یوز‌ها مقابل مراکش

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 620122
مبلغ پاداش پیروزی تیم‌ملی مقابل مراکش مشخص شد.
۶۰۰ هزار دلار پاداش پیروزی یوز‌ها مقابل مراکش
به گزارش جهان نيوز، بنا بر اخبار رسیده مبلغ پاداش ملی پوشان بابت پیروزی برابر مراکشی ۶۰۰ هزار دلار است. طبق قول وزیر ورزش این پاداش پیش از بازی با اسپانیا به شاگردان کی روش پرداخت می‌شود.

منبع:خبرآنلاین

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
نوش جونشون
هادی
Iran, Islamic Republic of
پول مردم در حلقوم مفتخورها. آخه بنده خدا، اینا که گل نزدند. 95 دقیقه نتونستند گل بزنند اخرش حریف به خودش گل زد. آخه چه هنری به خرج دادند اونم مقابل مراکش که چندان فرقی با ما نداره. از ماست که بر ماست
امداد غیبی
Iran, Islamic Republic of
ما هم بابت این پیروزی که با گل به خودی حریف اتفاق افتاد و به نوعی امداد غیبی باید محسوب کرد، خدا را شاکریم و از بچه های تیم ملی بطور کلی بابت حضورشون در جام جهانی تشکر داریم اما دوستان یادمان باشد، بازی با پرتغال و اسپانیا معلوم نیست شامل امداد های غیبی فقط برای ما باشد!
تیم جوان مراکش واقعا و انصافا خوب بازی کرد ، این خوب بودن را فردوسی پور اینجور بیان میکرد که " چقدر دیر می گذرد وقت این بازی " و کنایه از ریسک بالا برای ما بود و کلی دعا و ارزو که مساوی از بازی بیرون بیاییم!
علی ایحال، بازی جدی و اصلی با دو تیم پرتغال و اسپانیا است که امیدورام بازی درست درمون و قابل دفاعی ارائه بشه.
کی روش نباید امثال قوچان نژاد و دژاگر را بیش از این روی نیمکت بگذارد و تیم ملی را با شجاعی و سردار آزمون دچار فرصت سوزی ویرانگر قرار دهد.
در بازی با مراکش واقعا شجاعی نقش جدی نداشت ، حتی یک فرصت گلسازی بابت اشتباهش به حریف داد! و سردار ازمون هم بسیار فرصت سوزی کرد و توان بدنی لازم و کنترل توپ در محوطه 18 قدم را نداشت.
دلیلی ندارد تا دقیقه 90 این دو بازیکن رو وسط زمین حفظ کند، تعویض های کی روش اگر مثل بازی با مراکش باشد ، شک نکنید ریسک بازی بسیار بالا خواهد شد و ممکن است خدایی ناکرده به سرنوشتی مثل عربستان دچار شویم.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
در بازی معروف ایران و استرالیا هم ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند تا ایران به جام جهانی رفت.
شاید این بار خود خدا خواست ایران یک مرحله بره بالاتر.
آب نمک
Iran, Islamic Republic of
لطفا این 600 هزار دلار خیالی را در آب نمک بگذارند تا نتیجه بازی با پرتغال و اسپانیا معلوم شود!
بازم لطفا درب این دکه و دکان را ببندند که ملی پوش را با پول ، تشویق به بازی قهرمانانه کنند!
کسی که افتخار ملی پوشی برای تیم ملی فوتبال ایران بزرگ را دارد باید مانند یک سرباز باشد نه یک کاسب و بازاری!
مسئولین ورزشی با عقل و درایت شان بازیکنان را بلانسبت به یک دلال بازاری که فقط سود زیان خود را میبیند، تنزل ندهند و فرهنگ غلط باب نکنند.
ملت از فرزندان خود، افتخار آفرینی و آبروداری در این عرصه جهانی دارد مانند انچه رزمندگانمان در گذشته محقق کرده و امروز مرزداران قهرمان انجام میدهند.
Iran, Islamic Republic of
اسپانیا را ببریم چقدر میگیرند؟!!
600 هزار دلار با دلار 5000 تومانی میشود 3 میلیارد تومن.
پول مفته دیگه. منبع بیت المال است. چند روز دیگه همین فوتبالیست ها میان صاحب فتوا میشوند و بر علیه وحدت ملی حرف و حدیث میگن.