دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

پوتین قانون اقدام متقابل علیه آمریکا را امضا کرد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 617662
رئیس جمهور روسیه در راستای دفاع از این کشور در برابر اقدامات آمریکا، قانون اقدام متقابل علیه آمریکا و متحدانش را امضا کرد.
پوتین قانون اقدام متقابل علیه آمریکا را امضا کرد
به گزارش جهان نيوز،مهر به نقل از تاس،نوشت: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه قانون اقدام متقابل علیه آمریکا و متحدانش را امضا کرد.

هدف از تصویب این لایحه، دفاع از حاکمیت روسیه در برابر اقدامات خصمانه واشنگتن و دیگر کشورهای خارجی اعلام شده است که مجموعه ای از تحریم های اقتصادی را علیه مسکو اعمال کرده اند.

این در حالی است که مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که این کشور در شرف اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت‌های اروپایی مشارکت‌کننده در پروژه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا است.

گفته می‌شود مقامات آمریکایی همچنان در پی یافتن راه‌حل‌هایی برای توقف این پروژه‌ که به «نورد استریم ۲» شناخته می‌شود، هستند. احداث این خط لوله انتقال گاز به معنای فراهم آوردن گاز روسیه برای قلب اروپا است. چهره‌های کلیدی دولت ترامپ در حال حاضر به تحریم به عنوان یک گزینه بسیار محتمل در این راستا می‌نگرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Turkmenistan
درود بر ولادیمیر کبیر .
Turkmenistan
درود بر ولادیمیر کبیر .