پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هدیه گرانبهای ترامپ به پوتین

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 671097
هیلاری کلینتون خروج آمریکا از پیمان منع کاربرد تسلیحات هسته‌ای را هدیه آمریکا به روسیه عنوان کرد.
هدیه گرانبهای ترامپ به پوتین
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه پیشین آمریکا ضمن انتقاد از خروج آمریکا از پیمان منع کاربرد تسلیحات هسته‌ای میانبرد، این تصمیم رئیس جمهور آمریکا را به منزله هدیه رایگان و گرانبهای ترامپ به پوتین عنوان کرد.

کلینتون که در دانشگاه جورج تاون سخنرانی می‌کرد، افزود: ترامپ در حالی خروج آمریکا از پیمان منع کاربرد تسلیحات هسته‌ای میانبرد(آی‌ان‌اف) را اعلام کرد که در طرف مقابل، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بدلیل نقض تعهدات پیشین خود هیچ پاسخی نداده است.

کلینتون همچنین با انتقاد از روسیه مدعی نقض تعهدات این کشور در حوزه تسلیحات‌ هسته‌ای شد و گفت: باید در این ارتباط افکارعمومی جهانی را بیشتر آگاه کرد.

کاخ سفید هفته گذشته با طرح ادعای نقض تعهدات روسیه در پیمان منع کاربرد تسلیحات هسته‌ای میانبرد، عضویت خود را در این پیمان به حالت تعلیق درآورد و هشدار داد در صورت عدم اقدام مناسب روسیه طی شش ماه آتی، خروج کامل خود را از این معاهده اعلام خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *