شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

استقرار اورژانس اجتماعی در حرم امام خمینی(ره)

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 617594
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران از استقرار یک دستگاه خودروی اورژانس اجتماعی همزمان با ایام سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان خبر داد.
به گزارش جهان نيوز،احمد خاکی در گفت‌وگو با فارس گفت: خودروی اورژانس اجتماعی البته به صورت ثابت در حرم مطهر مستقر است و به ارائه خدمات به زائران فعالیت می کند اما در این ایام با نگاه ویژه و خاصی خدمت رسانی خواهد کرد چراکه جمعیت حاضر در این مراسم زیاد است.

وی ادامه داد: اورژانس اجتماعی در چهار شکل مرکز مداخله در بحران فردی، اجتماعی خانوادگی با مراکز مستقر ثابت،  خط تلفن 123، خودروهای سیار و پایگاه خدمات اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: موارد وقوع بحران در خانواده،‌ آسیبهایی که متوجه زوجین در معرض طلاق است، کودک آزاری، خشونت خانگی و افرادی که تمایل به خودکشی دارند یا خودکشی نافرجام داشته‌اند، زنان در معرض آسیب، دختران و پسران فراری و امثال آن از جمله مواردی است که اورژانس وارد عمل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *