جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۳

در صورت حمله ایران، به اسرائیل کمکی نخواهیم کرد

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 617310
دبیرکل ناتو گفت که این سازمان به اسرائیل در مقابل حمله ایران کمک نخواهد کرد.
در صورت حمله ایران، به اسرائیل کمکی نخواهیم کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از آسوشیتدپرس، دبیرکل ناتو گفت که این سازمان در صورت حمله ایران، به کمک اسرائیل نخواهد رفت. 

«ینس استولتنبرگ» به اشپیگل گفت که «اسرائیل یک شریک است، اما نه یک عضو، و تضمین امنیت ناتو شامل حال اسرائیل نمی‌شود.

وی در ادامه گفت که ناتو در روند صلح یا درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا درگیر نیست.

این اظهارات در حالی است که در پی اظهارات و اقدامات تحریک‌آمیز مقامات رژیم صهیونیستی، تنش‌ها بین ایران و رژیم صهونیستی در منطقه افزایش یافته است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بزودی به منظور افزایش فشار علیه ایران به اروپا سفر کرده و با رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس -سه عضو اروپایی برجام- دیدار خواهد کرد.

وی هدفش از این سفر را بحث در مورد متوقف کردن برنامه هسته ای ایران و جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در غرب آسیا اعلام کرده و گفت: «سال ها بود که ما در برابر آن دو تهدید (برنامه هسته ای و نفوذ منطقه ای ایران) به تنهایی ایستاده بودیم. به گمانم شرایط اکنون بهتر شده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این درسته که ایران رژیم اشغالگر اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد اما نمی دانم چرا در مورد خطر هسته ای این رژیم و تهدیدات آن نه در برجام و اکنون چیزی بیان نمی کند ولی مسئولان آن رژیم در مورد توانمندی های دفاعی ایران دائم احساس خطر و هوچیگری میکنند؟
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هیچ وقت جنگ نباشه چون مردم عادی قربانی میشن ، ولی در صورت جنگ مطمئن هستم ناتو به کمک اسراییل میره نه به کمک ایران ! یعنی تو هیچ چیز به این اندازه اطمینان ندارم !
احمد
Iran, Islamic Republic of
الان دیگه وقتشه ناتو آب پاکی رو رودست اسراییل ریخت یعنی روما حساب بازنکن امت حزب الله به پیش تا آزادی فلسطین یک یاحسین بیشتر باقی نمانده