جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۰
۵۴
پرویز سروری:

رهبر انقلاب تا حدودی از مسئولان کشور قطع امید کرده اند/ بسیاری از دستگاههای نظام در جایگاه خود عمل نمی‌کنند/ مسئولان گوشی برای شنیدن ندارند و تنها زبانی برای گفتن دارند!

افردای مانند تاجزاده از ابتدا نیز انقلابی نبودند
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 616973
به نظر میرسد که رهبر انقلاب تا حدودی از مسئولان کشور قطع امید کرده اند و به همین دلیل مباحثی مانند آتش به اختیار و لشگر جوانان مومن و انقلابی را با جوانان مطرح می کنند و به شکلی بر بسیاری از مطالبات آنها صحه میگذارند
رهبر انقلاب تا حدودی از مسئولان کشور قطع امید کرده اند/ بسیاری از دستگاههای نظام در جایگاه خود عمل نمی‌کنند/ مسئولان گوشی برای شنیدن ندارند و تنها زبانی برای گفتن دارند!
گروه سیاسی جهان نيوز: پرویز سروری گفت: جریاناتی مانند سازمان مجاهدین خلق و افردای مانند تاجزاده از ابتدا نیز انقلابی نبودند بلکه انقلابی‎نما بودند و به همین دلیل در برهه‌ای از زمان دچار افراط و اکنون دچار تفریط شده‌اند.

به گزارش جهان نيوز، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری در نفی غرب گرایی و لیبرالیسم و تاکیدایشان بر لزوم انقلابی بودن در کشور اظهار کرد: امروز عمده مشکل ما این است که مسئولان گوشی برای شنیدن ندارند و تنها زبانی برای گفتن دارند ،اگر همه مسئولان قوا شیوه مقام معظم رهبری را اتخاذ کنند و در نشست های بدون سانسور اجازه دهند که جامعه و مردم مشکلات خود را بی پرده بیان کنند بسیاری از آفت ها رفع خواهد شد.

وی افزود: به نظر میرسد که رهبر انقلاب تا حدودی از مسئولان کشور قطع امید کرده اند و به همین دلیل مباحثی مانند آتش به اختیار و لشگر جوانان مومن و انقلابی را با جوانان مطرح می کنند و به شکلی بر بسیاری از مطالبات آنها صحه میگذارند لذا این امر بیانگر آن است که امروز متاسفانه واگرایی از آرمانهای انقلاب شکل گرفته است و رهبری برای آن که این آرمانهای پر ارزش به جایگاه خود بازگردد و به عنوان ارزش های مسلم انقلاب همچنان مطرح باشد از جوانان می خواهند که آنها مطالبه گر این آرمانها باشند و به صورت لشگرهای مومن و انقلابی در این راستا عمل کنند و بدیهی است که این امر هشدار جسارت مطرح می شود.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از دستگاههای نظام در جایگاه خود عمل نمی کنند و به شکلی به واگرایی ارزشها دچار شده اند و چشم به چشم اندازی غیر از انقلاب اسلامی دوخته اند،لذا ظرفیت های مومن و انقلابی کشور باید مطالبه گر و شفاف در عرصه حضور پیدا کنند و اجازه ندهند آرمانهای انقلاب از مسیر خود خارج شود.

سروری با اشاره به ضررهای انقلابی نماندن در بخش های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی خاطر نشان کرد: انقلابی نماندن کشور به معنای عقب نشینی و ارتجاع و وضعیتی است که ما پیش از پیروزی انقلاب دچار آن بودیم. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ انقلابی کسی است که مبتنی بر عقلانیت، مطالبه و عقبه بسیار محکم که مبانی روشنی دارد حرکت می کند لذا انقلابی گری حرکتی است که بر اساس مدیریت جهادی و مبانی اتقلاب باید صورت بگیرد.

وی ادامه داد:اگر شاخصه های انقلابی بودن را تعریف نکنیم ممکن است که با تندروی، افراطی گرایی و رادیکال محوری اشتباه گرفته شود و طبیعتا در این صورت حرکتی مبتنی بر آرمان انقلاب نخواهد بود، در هر صورت عدول و خروج از ارمانهای انقلاب ما را به جایگاه های پیش از انقلاب که کشوری غیر موثری در منطقه، جهان و حتی داخل کشور بودیم بازمی گرداند.

سروری با اشاره به سرنوشت کسانی که از از قطار انقلاب پیاده شده اند افزود: معتقدم که جریاناتی مانند سازمان مجاهدین خلق و افردای مانند تاجزاده از ابتدا نیز انقلابی نبودند بلکه انقلابی نما بودند و به همین دلیل در برهه ای از زمان دچار افراط و اکنون دچار تفریط شده اند. بنده بسیاری از آقایان را می شناسم که در ان زمان بسیار جلوتر از امام خمینی (ره)حرکت می کردند و رفتارهای بسیار خشنی را با مخالفان انقلاب داشتند و بدیهی است که هم آن حرکت غیر انقلاب بود و هم رفتاری که امروز از خود بروز می دهند.

دبیر کل جمعیت رهپویان تصریح کرد:افراد افراطی از شاغول انقلاب که ولایت است فاصله می گیرند و طبیعتا یا جلوتر از امام مسلمین حرکت می کنند یا عقب تر از آن. به همین دلیل معتقدم که اشکال عمده این آقایان و جریان هایی که واپسگرایانه رفتار می کنند در این است که شاغول انقلاب را رها کرده اند و خود را میزان انقلاب می دانند. نتیجه این خواهد بود که با تحلیل های غلط و محاسبات غلط دچار انحراف شده اند و باعث شده تا از قطار انقلاب پیاده شوند و به نوعی دایه دار اموری می شوند که تا دیروز با آن مخالف بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
همه و همه مسئولین و بدون استثنا در یک. کشتی نشسته و سکان هدایت این کشور را در دست دارند.لذا جدا کردن انها از هم نه از مسئولیت کسی کم میکند و نه مشکلی را حل.ساختار قدرت و حاکمیت این کشور را اداره میکند .لذا نظر این فرد صحیح نیست.همه مسئولند و مکلف و استثنایی وجود ندارد.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
معتقدم که ارگانهای تحت اختیاررهبری ازقبیل سیما و قوه قضائیه و ... اگر نقش اصلی و رسالت واقعی خود را ایفا نمایند قوای دیگر همچون مقننه و مجریه بهانه ای برای فرارازمسئولیت های خودو پاسخگویی به مطالبات برحق مردم ندارند
...
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
فقط باید کسانی را که در حال سوراخ کردن و غرق کشتی هستند از کشتی بیرون انداخت
Iran, Islamic Republic of
معرفی میکنم جناب آقای پرویز سروری روابط عمومی و سخنگوی رهبری به صورت آتش به اختیار!
Iran, Islamic Republic of
تا چشمت دربیاد
هاتف
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله سال 1400سکان قوه ی مجریه در اختیار فردی انقلابی قرار بگیره تا با تشکیل دولتی جوان با تفکر انقلابی وعمل جهادی به اقتصاد کشور رونق بدن، فرهنگ اسلامی رو تقویت و امنیت و صنعت هوایی وهسته ای و... ما رو از این وضعیت رکود در بیارن.
دل رهبری عزیز وملت باصفا ی ما با خدمت خالصانه وجهادی مسولینی انقلابی ونه لیبرال، شاد میشه.
United States
بدون شک در 1400 سی بر صفر دیگری تکرار خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
خیلی پرتی الان که هشتاد درصد مردم از شما ناراضی هستند در انتخابات گذشته ریاست جمهوری هم اگه گذاشته بودند احمدی نژاد کاندید بشه هیچ کس غیر از او رای نمیآورد
Iran, Islamic Republic of
آی کیو سی بر صفر مال انتخابات مجلس بود نه انتخابات ریاست جمهوری !
اما قطعا" برنده انتخابات مجلس 98 و هم انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصلاح طلبان نخواهند بود.
United States
همین شماها بودین که میگفتین روحانی اولین رییس جمهور یه مرحله ای یادتون نرفته که؟ حالا هم سی بر صفر انتخابات مجلسو میبازین هم ریاست جمهوری رو
Iran, Islamic Republic of
با دلار 7000 تومانی و سکه 2 میلیونی و عوارض خروج از کشور 220 تومانی اصلاح طلبان هیچ شانسی برای مجلس و پاستور ندارند.
United States
خوش خیالی برادر
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به یاری خدا در1400 مکر منافقان به خودشان باز خواهد گشت و تکرارشان به قعر جهنم خواهد بود.
United States
تجربه چهل ساله انقلاب نشان داده که اتفاق جدیدی نخواهد افتاد... همان طور که در هشت سال دولت احمدی نژاد دزدی به سطح معاونان رئیس جمهور ارتقا یافت و در دوره روحانی همان مسیر قبلی ادامه پیدا کرد... کافیست کامیابی ها و موفقیت ها دولت ها را در این چهل سال در عرصه ها مختلف محک بزنید تا بدانید که آینده نیز تداوم مسیر فعلی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
در دوره اصلاحات شهرام جزایری به چه کسانی رشوه داده بود میشه بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
در واقع مسئولانی از کشور از خدا قطع امید کرده اند و دل به غیر خدا بسته اند لذا جز ضررو زیان نتیجه ای ندارند.
Canada
شما را بخدا دست از توهم بردارید. رهبر انقلاب بر طبق قانون اساسی اختیارات بی بدیل دارند و اگر ایشان از مسئولان نظام که مورد تائید شورای نگهبان و وزارت اطلاعات هستند ناامید شده بودند اولا آنها را تنفیذ نمیکردند و ثانیا بهتر از شما میدانند چگونه از اختیارات خود برای اصلاح آنها استفاده کنند.
پس این شما اصولگرایان هستید که باعث ناامیدی رهبری شده اید. همانطور که گفتید از امام جلوتر نزنید که آنچه باعث هلاکت شما و نفرت مردم از شما در اینزمان بوده و هست همین تندرویهای پایان ناپذیر شماست. توصیه می کنم از تندروی دست برداشته توبه کنید و زودتر به قطار انقلاب برگردید تا سرنوشت منافقین گریبانگیرتان نشده است.
Iran, Islamic Republic of
... به جون خودم ،اگه خودت حرف خودت رو باور داشته باشی ...
Iran, Islamic Republic of
این بازی رو هر کس ببینه از دولت ناامید میشه یا بهش امیدوار؟؟؟!

27 دی 94 ( روز اجرای برجام) /حسن روحانی: اصولاً هدف اصلی برنامه ششم دستیابی به رشد شتابان پایدار و اشتغال‌زا بود اما دستیابی به رشد ۸ درصد مستلزم جذب سالیانه حداقل ۳۰ تا ۵۰ میلیارد دلار سرمایه خارجی است.

29 مرداد 96 / حسن روحانی: برای من مهم است که وزیر نفت من کسی باشد که بتواند سرمایه خارجی را بیاورد و وزیر راه من کسی باشد که بتواند 18 میلیارد دلار سرمایه خارجی را به کشور بیاورد بدون اینکه از دولت گارانتی بخواهد.

16 خرداد 96 /گزارش آنکتاد، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل و مرجع اعلام آمار سرمایه گذاری خارجی: در پسابرجام میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران ۳.۳ میلیارد دلار شد که ۱.۳ میلیارد دلار از سال ۲۰۱۲ (همان 1391) در زمان دولت قبل که ایران تحت شدیدترین تحریم ‌ها بود، کمتر است.

📌 7 خرداد 97/ دنیای اقتصاد، روزنامه حامی دولت : مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در گزارشی مبسوط رکورد شکنی خروج سرمایه از ایران در سال گذشته را تایید کرده است... در دو سال گذشته(پسابرجام) بیش از ۵۹ میلیارد دلار سرمایه از ایران خارج شده است !

17خرداد 94 / حسن روحانی: تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند.
United States
مردم به دولت روحانی امیدوار بودن که دوباره بهش رای دادن
Iran, Islamic Republic of
برجام در زمان خودش برای کشور لازم بود
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که در دولت نهم و دهم انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته بود.
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
14.32 اگه به حرفات اعتقاد داری بگو:
مرگ برمنافق
مرگ برفتنه گر
مرگ برضد ولایت فقیه
مرگ برآمریکا
Turkmenistan
اگر نسل فعلی مسئولین کشور که همه از همه نظر اشباع شده اند و بی انگیزه یکبار هم که شده به ندای وجدان سالم گوش کنند و با بازنشستگی قانونی پس از موعد خود ! موافقت کنند و عرصه را به جوانان انقلابی پرشور پر انگیزه و صد البته بیکار و جویای نام و نان واگذار کنند امید است ان شاء الله به یاری خداوند متعال هم یک شبه بخش عمده ای از معضل بیکاری یهویی حل شود و هم روح تازه ای به کالبد نظام دمیده شود .
Denmark
...بهترین گزینه فقط آمدن نظامیان بر مسند قدرت کشور هست ...
Netherlands
الان هم در واقع نظامیان حاکمند
Iran, Islamic Republic of
فقط موندم چرا فیش نجومی دولته که گردن کلفت میشه ؟!وبودجه نظامی که سال به سال لاغرتر میشه ومال دولت فربه تر!
Netherlands
الان در تمامی عرصه های اقتصادی و مالی و قدرت نظامیان حصور فعال دارند
Iran, Islamic Republic of
نظامیان حاکمند وپولها میشه فیش نجومی ومیره تو جیب دولت غیرنظامی وبه هیچ کشت وکشتاری هم حاضر نیست ،فیشها رو در راستای شفاف سازی مورد ادعاش ،توی یه سایت بزاره، ملت ببینند؟!
چطور شد اینجا برای خودش تام الاختیاره !
...
Iran, Islamic Republic of
اینجا هم بعد از انداختن ... بازی هاتون به گردن رهبری حالا پله بعدی نظامیانند!!!!.....راست می گید مدرک بیاورید اگر از ترس امثال سپاه نبود یک شبه ...سردار سلیمانی ویارانش را کت بسته به غرب تحویل می دادید...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ارزوش رو به گور میبرند کسانکیه فکر میکنند نظامیان کشور ما ،سودای قدرت را دارند.انها فقط حفظ انقلاب وامنیت مردم رو میخواهند وبه وظیفه شون هم عالی عمل کرده اند.مردم باید چشمشون رو موقع انتخاب دولت باز کنند.
Iran, Islamic Republic of
بدست گرفتن عرصه های اقتصادی از وظایف انان است؟ به چه استنادی؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا روسیاه کنه ان هایی .ه درنظام جاس وسی می .نند واکثرا چنان عرصه را برمردم تنگ می کنند. که مردم رانسبت به کل نظام بدبین کرده اند. وهرچی هم. دادمی زنیم فای ده ندارد
Iran, Islamic Republic of
نظامیان خیلی بهتر از افراد امنیتی هستن .
Iran, Islamic Republic of
بعنی میفرمایید اقای روحانی که چهل ساله کار امنیتی انجام میده هنوز هم تو لاک امنیتی خودش هست اگر چنین است که پس صلاح کشور در همین بوده است
Iran, Islamic Republic of
اگه حاج قاسم و سایر نظامی ها نبودند کل کشور رو تحویل آمریکا داده بودند!.
Iran, Islamic Republic of
...
م ج
Iran, Islamic Republic of
...
از امثال جناب سروری نیز توقع می رود که...
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جناب آقای سروری، از شما که تریبون دارید و با خواص جامعه حشر و نشر دارید و خود نیز جزو خواص، محسوب می شوید توقع می رود که در بزنگاههای تاریخ نه تنها سکوت نفرمایید بلکه مطالبه رهبری را فریاد بزنید نه اینکه بدتر از این، خود با امثال ظریف، همراه شوید. در موضوع برجام، توقع این بود که اولا در برابر نقض عهدهای مکرّر آمریکا در برجام، شما و زیرمجموعه تان، طبق بند دوم شروط نامه رهبری، دائما توقف برجام را فریاد بزنید که نه تنها این مهم را به صراحت بیان نفرمودید بلکه در یک جا، موضع گرفتید که من نیز موافقم که نباید هدیه خروج از برجام به ترامپ داد. آن زمان که آمریکا از برجام خارج شد، نیز از شما توقع می رفت که بلافاصله خواهان آتش زدن برجام باشید. ام اکنون نیز از شما توقع می رود که خواص جامعه (مثل اساتید، ائمه جمعه، جماعات، سخرانان و غیره) را آگاه نموده و آنها را به جوش و خروش آورید که آتش ردن برجام هسته ای، به یک مطالبه عمومی تبدیل گردد. تا دیر نشده به این مهم همت گمارید زیرا هر چه برجام هسته ای بیشتر پابرجا بماند، جریان غربگرا توانایی بیشتری برای تحمیل برجام منطقه ای و موشکی بدست می آورد و اگر خدای نکرد، برجامهای بعدی تحمیل شود امثال شما نیز مقصرید. این مهم، زمانی میسر می گردد که خواص جامعه، به فرموده رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)، مبنی بر آتش زدن برجام، واقعا اعتقاد داشته باشند. التماس دعا و موفق باشید.
Romania
دلم برای جوانانی که نمی دانند چند سال از سن آنها گذشته فقط به آینده آمید دارند و با بحث های داغ و حاشیه سازی هایی مانند دیوارکشی، برجام، تلگرام،و... بر پیری شان می افزایند می سوزد. آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند.
United States
از کی تا حالا شما سخنگوی رهبری شدید.
رهبری هر وقت مشکلی باشد خودشان می گویند. لطفا از رهبری اپوزسیون نظام نسازید. و رهبری را ناتوان نشان ندهید. این بدترین نوع دفاع از رهبریست
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزیز ما مظلوم مقتدر هستند.ودر عین درایت واشراف وقدرت کامل ،منتظر میمانند تا دولت لااقل یک میلیونیوم ایشان در فکر کشور باشد.مردم هم نتیجه انتخابشون رو میچشند ؛نوش جونشون برای دلار 7000تومان .
شما هم بشین تا رهبر بهت بگه چه کار کن
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر خواص جامعه و به تبع آنها عوام، ساکت بنشینند آنوقت جریان غربگرا با سم پاشی هایش، اکثریت جامعه را فریب می دهد. ...
Iran, Islamic Republic of
از رهبری اپوزیسیون نظام نسازند؟؟؟؟؟؟؟ :))))))))))
آها یعنی الان اصلاحات و روحانی معادل نظام شدند
از قیاست خنده آمد خلق را
بهرام.
Iran, Islamic Republic of
جای رهبری حرف نزن دشمن منتظر و در آرزوی شنیدن این حرف است که رهبری نظام از مسئولین قطع امید کرده باشه یعنی یک لجام گسیختگی حکومتی که عامل انقراض حکومت هاست. اتفاقا رهبری ازکلیت و اکثریت مسئولین راضی اما مشکلات را طراحی دشمن و بی عرضگی بعضی داخلی ها میداند روند رو به رشد کشور در مقایسه باقبل انقلاب و مقایسه با کشورهای منطقه و حتی در حال توسعه علی رغم تهدیدهای و تحریم های فلج کننده 40ساله بسیار خوب میدانند. فرمودند احساسش را تایید و درک اما سخنانش را نه. اودعایش را نه.
Iran, Islamic Republic of
چرایی ش رو نمی دونم ولی به لطف اینترنت نه میشه لایک زد و نه کامنت فرستاد
تحلیلی که جناب سروری فرمودند عین حقیقت بود متاسفانه خروجی نرم افزار حاکم بر دولت چیزی جز ناراضی کردن مردم و فشار به انقلابیون نیست که نیست
درود بر جناب سروری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باور کنیم جوانان این کشور با هر سلیقه ونظری که دارند می توانند این کشور را به بهترین وجه ممکن اداره کنند نمونه بارز ان جوانان ده اول انقلاب بود که در جنگ چه حماسه ها خلق کرده اند.باید آنان را باور کنیم ومسئولیت های مهم را به انان بسپاریم
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب دارند آبرو داری می کنند چون مردم کلا از کل مسئولین انقلاب نا امید شده اند .
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آيا آقاي پرويز سروري سخنگوي بيت رهبري هستند يا اينكه نظر شخصي خود را ابراز نموده اند؟
...
حلما
Iran, Islamic Republic of
نیازی نیست سخنگوی بیت رهبری باشن والا اقا تو همون سخنرانی اعلام کردن ناامیدند وقتی حرف از این میزنن که وقتی دستگاه های مرکزی کارشونو انجام نمیدن شما اتش به اختیارید یعنی چه؟؟؟؟؟نیاز به فسفور بالایی نداره فهمش داداش
Turkmenistan
رهبر انقلاب از اول هم امیدشان به خداوند متعال بوده و هست . مابقی چیزها تذکر و یادآوری و اتمام حجت است که مومنین را نفع می بخشد و منافقین را وزر و وبال !!
Iran, Islamic Republic of
مردم یمن در محاصره سخت در حال گرسنگی جان میدهند مردم فوعه و کفریا ۴سال در محاصره هستند و میگویند چرا ما به کمکشان نمی اییم رهبر مردم بحرین حالش وخیم است همینطور شیخ زکزاکی مجروح است انوقت دیپلماسی وزارت خارجه ما ۵سال زور خودش را برای هیچ صرف کرد و ما ساکت نشستیم این اه مظلومان دامن ما را هم خواهد گرفت وخون مظلومان گردن این مسوولین وهمه کسانی است که یا سکوت کردند یا حمایت کردند و این وعده الهی است