شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

نقش بانک‌های دلال‌مسلک در گران کردن مسکن

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 616366
فرهاد بیضایی گفت: موضوع افزایش قیمت مسکن از حالت روانی عبور کرده و عملا اتفاق افتاده است.
نقش بانک‌های دلال‌مسلک در گران کردن مسکن
به گزارش جهان نيوز، یک کارشناس حوزه مسکن می‌گوید: برخی بانک‌ها به عنوان مالکان عمده مسکن در کشور، به جو پیش آمده درخصوص افزایش قیمت مسکن دامن می‌زنند.

فرهاد بیضایی در گفت‌وگو با «انتخاب»، گفت: موضوع افزایش قیمت مسکن از حالت روانی عبور کرده و عملا اتفاق افتاده است.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا در موارد زیادی این افزایش قیمت، صرفا به زبان می‌آید اما عملا معامله‌ای انجام نمی‌شود گفت: عدم انجام معامله به این خاطر است که عرضه‌کننده‌ها فایل‌های خود را بسته‌اند و از این جهت، عرضه واحدها کم شده است.

بیضایی درباره مباحث پیرامون دامن زدن به جو افزایش قیمت توسط سرمایه‌داران عمده گفت: این اتفاق بیشتر توسط برخی بانک‌ها رخ می‌دهد. بانک‌ها ذینفع‌ترین بخش کشور در حوزه مسکن به شمار می‌روند و افزایش قیمت مسکن، باعث می‌شود تا آنها از وضعیت قرمز کنونی خارج شوند.

او با بیان اینکه «مالکان عمده مسکن در کشور، بیشتر خود بانک‌ها هستند.» گفت: خرده‌مالکان نیز برای معاملات خود به رفتار عمده مالکان نگاه کرده و رفتار خود را با آنهاتنظیم می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بيشترين نقش ايجاد قيمت كاذب نجومي در سطح كشور را دلال ها ومحتكرين منطقه پنج تهران بوجود اورده اند در حال حاضر هم در حال جا انداختن اين قيمت هاي كاذب هستند ولي كور خوندن
Iran, Islamic Republic of
خریداران اگه یک مدت دست نگه دارند و نخرن حباب قیمت مسکن شکسته شده و قیمتها کاهش پیدا می کند.