جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیشگویی درباره آرای اردوغان در انتخابات ترکیه

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 613257
طبق نتایج آخرین نظرسنجی‌ها، میزان آرای «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ ژوئن (سوم تیر) ۵۴ الی ۵۶ درصد است و میزان آرای حزب «عدالت و توسعه» در انتخابات پارلمانی ۵۴ الی ۵۶ درصد است.
پیشگویی درباره آرای اردوغان در انتخابات ترکیه
به گزارش جهان نيوز، «ماهیر اونال» معاون حزب حاکم «عدالت و توسعه» و سخنگوی این حزب در گفتگو با شبکه تلویزیونی «Kanal 7» اعلام کرد: طبق نتایج آخرین نظرسنجی‌ها و تحقیقات میدانی که انجام دادیم، میزان آرای «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری 24 ژوئن (سوم تیر) 54 الی 56 درصد است و میزان آرای «حزب عدالت و توسعه» در انتخابات پارلمانی 54 الی 56 درصد است و بدین ترتیب باز هم اکثریت کرسی‌های پارلمان را در اختیار خواهد داشت.

«ماهیر اونال» در ادامه تأکید کرد: «محرم اینجه» نامزد حزب «جمهوریت خلق» و «مرال آکشنر» نامزد حزب «خوب» چون می‌دانند که در انتخابات ریاست‌ جمهوری هیچ شانسی در برابر اردوغانندارند، تمام تمرکز خود را برای انتخابات پارلمانی و سیاه نمایی حزب عدالت و توسعه گذاشته‌اند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *