جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خسارت 300 میلیون تومانی سیل شیروان

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 612490
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان شیروان گفت: برآورد می شود بارندگی های اخیر که موجب جاری شدن سیل در برخی از روستاهای این شهرستان شد 300 میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی این شهرستان وارد کرده باشد.
خسارت 300 میلیون تومانی سیل شیروان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین جوان  با اشاره به اینکه سیل به تعدادی از روستاهای بخش قوشخانه، مرکزی و سرحد آسیب وارد کرد، افزود: بر اثر جاری شدن سیل 50 متر از دیوار ساحلی روستاها تخریب شد.وی ادامه داد: علاوه بر آن دو باب چشمه، یک هزار و 100 متر لوله انتقال آب تخریب شدند و یک حلقه آب دچار آبگرفتگی شد.

سیل 30 میلیون تومان به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی بجنورد آسیب وارد کرده است
اسماعیل پهلوانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان بجنورد نیز در ادامه اظهار کرد: بارندگی های چند روز اخیر 30 میلیون تومان به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی با بیان اینکه سیل به تاسیسات زیربنایی آب و فاضلاب روستایی روستاهایی همچون شعبان، قلعه جق، بند یغمور، یکه شاخ و ... آسیب وارد کرده است، تصریح کرد: بارندگی های شدید موجب ورود گل و لای به مخازن و چشمه ها و ... شده است.

بخش دامی خراسان شمالی نیز بر اثر باردندگی های اخیر متاثر از خسارت شد
عبدالحسین نامور مدیر بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در ادامه با اشاره به اینکه هنوز رقم دقیق خسارت ها به بخش کشاورزی این استان بر اثر بارندگی های اخیر مشخص نشده است، گفت: بارش باران و تگرگ موجب بروز خسارت هم در بخش باغی و هم در بخش زراعی شده است.

وی افزود: علاوه بر آن این امر به بخش دامی، تاسیسات زیربنایی کشاورزی همچون بندهای آبی، قنوات و کانال های انتقال آب اسییب وارد کرده است.به گفته وی بیشتر خسارت ها در شهرستان مانه و سملقان، راز و جرگلان، شیروان و جاجرم بوده است.

خسارت به راه های روستایی استان بیش از راه های اصلی بوده است
محمد مشتری مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: رقم دقیق خسارت های وارد شده بر اثر بروز سیل بر جاده های این استان مشخص نیست اما بیشتر خسارت های وارد شده به راه های روستایی بوده است.

به گفته وی البته بارندگی های اخیر به جاده های اصلی استان نیز خسارت هایی وارد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *