جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ماجرای تمام نشدنی سیل در آق‌قلا

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 683847
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پنج فروند قایق موتوری برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده گلستان تحویل جمعیت هلال احمر استان شد.
ماجرای تمام نشدنی سیل در آق‌قلا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا ، «محمدعلی هروی» با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در امر امدادرسانی به سیل زدگان گلستان؛ پنج فروند قایق موتوری از سازمان امدادو نجات کشور تحویل جمعیت هلال احمر استان شد.

وی افزود: این قایق‌های موتوری از نوع قایق‌های سبک بادی عملیاتی (جیمینی) هستند که ویژه عملیات امداد و نجات در شرایط سیلابی به شمار می‌روند.

هروی تصریح کرد: این قایق‌های عملیاتی با ارزش هر یک 100 میلیون تومان در مناطق سیلابی استان مورد نیاز به کار گرفته می‌شوند.

وی بیان کرد: با ورود مجدد سیلاب در برخی مناطق شهرستان آق قلا 105 نجاتگر با 9 خودر‍وی امدادی به منطقه اعزام شده‌اند و با تمام قوا مشغول امدادرسانی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با ورود مجدد سیلاب به برخی از مناطق آق‌قلا و آبگرفتی منازل، تاکنون 2291 نفر در 10 نقطه از شهرستان آق‌قلا اسکان داده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *