شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مبارزه برای آزادی فلسطین یک مسئله اعتقادی است

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 612026
مسئول کانون دانشجویان عراقی در ایران در کنفرانس خبری محکومیت انتقال سفارت امریکا به قدس شریف تصریح کرد: مقاومت و مبارزه برای آزادی فلسطین یک مسئله اعتقادی است و به وجود ما مرتبط است.
مبارزه برای آزادی فلسطین یک مسئله اعتقادی است
به گزارش جهان نيوز، علیرضا الزیادی مسئول کانون دانشجویان عراقی در ایران امروز در کنفرانس خبری محکومیت انتقال سفارت امریکا به قدس شریف که با حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل دانشگاه‌های ایران در محل این مجمع برگزار شد ضمن محکومیت انتقال سفارت امریکا به قدس شریف گفت: ما عهد می‌بندیم که برای آزادی قدس شریف از مقاومت دست برنداریم و به این مقاومت و مخالفت با اسرائیل اعتقاد داریم.

وی تصریح کرد: این تصور که جوانان جهان اسلام از مطالبه آزادی فلسطین دست برمی دارند کاملا اشتباه بوده، چون قلب ملت‌های مسلمان در فلسطین و عزت ما در آزادی این کشور است و ظهور امام زمان نیز به این مسئله وابسته است.

مسئول کانون دانشجویان عراقی در ایران تصریح کرد: مقاومت و مبارزه برای آزادی فلسطین یک مسئله اعتقادی است و به وجود ما مرتبط است.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *