شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

«مدودف» در سمت نخست‌وزیری روسیه ابقا شد

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 610413
"دیمیتری مدودف" نخست وزیر قبلی روسیه و نامزد مورد نظر "ولادیمیر پوتین"، توانست با کسب رای اعتماد ۳۷۴ تن از نمایندگان دومای دولتی در سمت خویش ابقا شود.
«مدودف» در سمت نخست‌وزیری روسیه ابقا شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، دومای دولتی روسیه روز سه شنبه موافقت خود با نامزدی "دیمیتری مدودف" برای سمت نخست وزیری که از طرف رئیس جمهوری روسیه معرفی شده بود، اعلام کرد. 374 نماینده دوما به نامزدی وی رای مثبت دادند، در حالیکه وی برای باقی ماندن در پست نخست وزیری حداقل به 226 رای نیاز داشت. 56 نماینده به مدویدف رای مخالف داده و هیچ رای ممتنعی هم وجود نداشت.

دیمیتری مدودف سیزدهمین رئیس کابینه وزرای دولت روسیه بعد از اعلام استقلال و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی است و سومین نخست وزیری است که برای دومین دوره در این سمت ابقاء شده است.

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه، 7 ماه مه (17 اردیبهشت) بلافاصله بعد از مراسم تحلیف خود، دیمیتری مدودف، نخست وزیر قبلی کشور را بعنوان رئیس کابینه جدید وزراء به دوما معرفی کرده بود. پوتین روز گذشته بعد از رای اعتماد دوما، حکم نخست وزیری مدودف را امضاء نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *