دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۹
۱۵۳
همزمان با استقبال گسترده مردمی از یک نقد چند دقیقه‌ای منطقی

حمله و توهین به استاد رحیم پور پس از نقد روحانی/ روزنامه اصلاح طلب: سخنرانی کسب و کار رحیم پور است

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 610141
جریان رسانه ای وابسته به دولت و اصلاح طلبان که در چند روز گذشته از انتشار گسترده و تاثیرگذار سخنان استاد رحیم پور منفعل و عصبانی شده و طبق معمول به جایی پاسخ منطقی به اظهارات ایشان روش تخریب و تحریف را در پیش گرفته اند.
حمله و توهین به استاد رحیم پور پس از نقد روحانی/ روزنامه اصلاح طلب: سخنرانی کسب و کار رحیم پور است
گروه سیاسی جهان نيوز: انتشار اظهارات چند دقیقه ای استاد رحیم پور ازغدی درباره تناقضات رفتاری رئیس جمهور با استقبال گسترده ای مردمی در فضای مجازی روبه رو شد.

به گزارش جهان نيوز، این استقبال به گونه ای بوده که علاوه بر اینکه صدها کاربر و فعال فضای مجازی این اظهارات را به صورت خودجوش منتشر کرده اند، ظرف چند ساعت به یکی از پربیینده ترین کلیب های دیده شده کشور در روزهای گذشته تبدیل شده است.

چند روز قبل حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی با انتقاد از اظهارات اخیر روحانی درباره فیلترینگ تلگرام و تاکید بر جایگاه وی به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای عالی فضای مجازی گفت: «آقای روحانی رئیس‌جمهور دوگانه و متناقض با مردم حرف نمی‌زند، رئیس‌جمهوری اسلامی دروغ نمی‌گوید، رئیس‌جمهوری اسلامی وعده دروغ نمی‌دهد، رئیس‌جمهوری اسلامی مخصوصا اگر آخوند و روحانی باشد در جلسه خارجی و داخلی 180 درجه متناقض حرف نمی‌زند و مسئولیت حرف‌هایش را برعهده می‌گیرد»
 
وی تصریح کرده است: خود آقای روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای عالی فضای مجازی است و اگر بنا است تصمیمی راجع به تلگرام گرفته شود، در همین شوراها گرفته می‌شود.

ازغدی به نقل خاطره‌ای در یکی از جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌پردازد و می‌گوید: شخصی راجع به علوم انسانی اظهارنظر می‌کرد که بنده به وی گفتم شما اصلا نظریات علوم انسانی نظیر توماس کوهن، فایر ابند و لاکاتوش را دیده‌اید؟! همه اینها می‌گویند علوم انسانی کاملا فرهنگی و بسته به هر جامعه‌ای است. این فرد در پاسخ من گفت حتی اسم اینها را هم نشنیده است!

وی گفت: آقای روحانی هم وقت کم می‌آورد و سخنرانی زیاد دارد و چهار تا بچه این مطالب را تهیه می‌کنند و به وی می‌دهند و متوجه تناقض این مطالب هم نیست!

رحیم‌پور این گونه ادامه داد: آقای روحانی در یکی از جلسات شورا صادقانه به من گفت که نظریات اسلامی را نخوانده است.

وی گفت: یکی از همین موارد بی‌اطلاعی صحبت آقای رئیس‌جمهور راجع به ماشین اسلامی بود که گفتند وقتی در داشبورد ماشین قرآن می‌گذاریم این ماشین اسلامی می‌شود!

وی گفت: انسان اگر می‌خواهد انقلابی باشد، باید انقلابی باشد، اگر لیبرال می‌خواهد باشد باید لیبرال باشد؛ نه اینکه گاهی حرف‌های دو آتشه انقلابی بزند و گاهی سه آتشه لیبرال باشد! صبح بیاییم در یک سخنرانی متلک بگویی به یک چیز و عصر همان روز از همان موضوع تمجید کنی، تناقض‌گویی و توهین به شعور مردم است.
 

 
حمله ناجوانمردانه به رحیم پور از پس سخنرانی طوفانی!/ روزنامه اصلاح طلب: سخنرانی کسب و کار رحیم پور است و می خواهد سروش اصولگرایان شود!
جریان رسانه ای وابسته به دولت و اصلاح طلبان که در چند روز گذشته از انتشار گسترده و تاثیرگذار سخنان استاد رحیم پور منفعل و عصبانی شده و طبق معمول به جایی پاسخ منطقی به اظهارات ایشان روش تخریب و تحریف را در پیش گرفته اند.

روزنامه اصلاح طلب اعتماد که مدیر مسئول آن از اعضای شاخص فراکسیون امید مجلس نیز هست، طی یادداشتی با تحریف و بریده بریده کردن برخی سخنرانی های رحیم پور از غذی در سالهای گذشته به طرز ناجوانمردانه ای به تخریب این چهره ارزشمند فرهنگی پرداخته است.

این روزنامه همچنین درباره اظهارات اخیر رحیم پور نوشته است: « او اين روزها بيش از هركس حسن روحاني را خطاب قرار مي‌دهد گويي كه زمان انتخابات باشد و روحاني رقيب اين روحاني بدون لباس. هر تريبوني كه به دست بگيرد در نقد او سخن مي‌گويد، راه‌حل مي‌دهد و درست و غلط امور اجرايي را مشخص مي‌كند. او بيش از هر اصولگرايي تريبون رسمي صداوسيما را در اختيار دارد؛ موضوعي كه مي‌تواند به پوشيدن قباي رياست‌جمهوري به او كمك كند»

روزنامه اصلاح طلب در ادامه با عنوان اینکه « سخنراني كسب و كار اوست»! می نویسد: « سخنراني كسب و كار او است. كسب و كاري كه مديون لطف و روابط حسنه با صداوسيما است.  مخاطب اغلب سخنراني‌هاي او دانشجويان هستند. گويي حسن رحيم‌پور‌ازغدي تلاش دارد با همان لحن آشنا و كيهانيزه، تئوريسين جريان راست باشد. او نه‌تنها پاي ثابت صداوسيما است و شهرتش را از رسانه ملي دارد برخي نهادها در دانشگاه‌ها نيز از طرفداران سخنراني‌هاي او در دانشگاه‌ها هستند. او تلاش مي‌كند كه جاي خالي تئوريسين را براي جريان راست پر كند بلكه روزي سروش اصولگرايان شود. اما سوال اين جا است كه آيا رحيم‌پور‌ازغدي تنها در تكاپو است تا سروش اصولگرايان باشد يا سروش و صفير جريان راست نيز هست؟»

این روزنامه می افزاید: « شايد سخنراني‌هاي او به واسطه شيوه بيان و لحن پر‌سر‌و‌صدا و البته كلامي كه منعقد مي‌كند براي مستمعانش قابل توجه باشد اما او هر‌گز در روند و جريان راست سياسي تاثير عميق و دقيقي نداشته است. رحيم‌پور‌ازغدي بيش از هر چيز يك ويترين جذاب براي اصولگرايان به ويژه تندروهاي اين جريان است كه پا را از سخنراني فراتر نگذاشته و وارد عمل نمي‌شود. اتفاقي كه يا خود به او بي‌علاقه است يا سران اين جريان سياسي به او اجازه بروز و ظهور نمي‌دهند. در هر حال اين پرسش باقي است كه ازغدي از تريبون‌داري اين‌روزها و حمله مدام به روحاني چه هدفي را دنبال مي كند؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر جا پول و سود و منفعته تو این مملکت لیبرالهای زالو صفت قرق کردند
درست همون جا ها هم تحلیل های فلج کننده داریم
یکش بانکها خودروسازیها نفت ورزش بیخاصیت فوتبال و سینمای تاریک و....................
Iran, Islamic Republic of
چه توهینی انجام شده
اگر بنا به توهین باشه صدا و سیما حرفها و سخنرانی های همین یکسال پیش روحانی رو پخش کنه دفتر ریاست جمهوری از صدا و سیما به خاطر نشر اکاذیب شکایت میکنه
کدوم وعده محقق شد کدوم شعار تحقق یافت
Canada
پاسخ اصلاح طلبان به ازغدی مثل پاسخ اصولگرایان و اصلاح طلبان به احمدی نژاد است. هر دو جریان سنتی و عقب مانده بجای تحلیل مفاد سخنرانی دست به مثلا تخریب میزنند. ولی هردو جریان در ایران به پایان خود رسیده اند.
Iran, Islamic Republic of
نه پس جریان منافق ها حتما قوت گرفته کور خوندی
Iran, Islamic Republic of
جالبه به اشتباه بودن صحبت های آقای رحیم پور اشاره نداره فقط میخواد شخصیت طرف رو تخطئه کنه. اینم بخاطر اینه حرف هاش کاملا درست بوده.
...
Iran, Islamic Republic of
هر چه که ایشان میگوید انتقاد سازنده است هر چه که جواب میشنود میشود توهین و حمله است .
حقگو
Iran, Islamic Republic of
در محکمۀ وجدان، آیا سخنان استاد رحیم پور منطقی ، مستند و انتقاد سازنده نیست؟
آیا مطلب روزنامۀ اعتماد یک جملۀ به درد بخور در نقد علمی و منطقی سخنان رحیم پور داشت؟
این جملۀ زیبا را همیشه با خود مرور کنیم:
اگر .....لا اقل آزاده باشیم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.../

.
و
وبارک الله
Iran, Islamic Republic of
... این جوسازی مدعیان دروغین اصلاحات به نفع استاد رحیم پور تمام میشود
Iran, Islamic Republic of
امروز خون بهشتی و مطهری و رجایی و امام در خون استاد رحیم پور جریان دارد. استاد، بی توجه به شانتاژها دوستت داریم
یک استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
وقتی اراذل و اوباش سیاسی و ضد انقلاب به یک دانشمند متعهد حمله می کنند نشان می دهد آن دانشمند متعهد روی نقطه درست و حساسی دست گذاشته که شعبان بی مخ ها و...این چنین به هم ریخته و از سر استیصال و درماندگی به اهانت و فحاشی که طبیعتشان است روی آورده اند. بنده همیشه وقتی می بینم که این اراذل و اوباش با شخصی برخورد می کنند آن را دلیل بر حقانیت آن فرد و وی را صحیح و موثر و در خدمت انقلاب و اسلام می دانم و وظیفه خود می دانم از او طرفداری کنم و تحسینش نمایم. بنده واقعا به استاد رحیم پور تبریک می گویم که مقابل ایشان این اشخاص خوار و ذلیل و بی حیا و بی سواد و غربگرا و دشمن خواه هستند. واقعا خداوند ایشان را دوست دارد که دشمنان ایشان را این جماعت قرار داده است.
Iran, Islamic Republic of
مگر میشود انتظار داشته باشیم روشنگری به هدایت نسل ها بپردازد ولی اصحاب زر و زور و تزویر به تخطئه و توطئه علیه او نپردازند؟!!
Netherlands
به چه دلیل تاجزاده یا محمد رضا خاتمی پای ثابت تلویزیون نیستند اما آقای رحیم پور هستند. کدام رانت باعث این کار است
Iran, Islamic Republic of
اینکا دیگه پرسیدن نداره دوست عزیز البتههمه ما انقلاب کردیم که همه نظرها باشه ولی بعضیها انقلاب کردند که فقط نظر خودشان باشه
United States
تو انقلاب کردی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رانت غیرت و وطن پرستی به جای وادادگی و غرب زدگی
Iran, Islamic Republic of
اونها حدی ندارند.اگر ...حرفی برای گفتن داره بیاد مناظره
حقگو
Iran, Islamic Republic of
مگر تاجزاده و محمد رضا تاجیک سخنی با مبانی قرآنی و مکتب اهلبیت و منطبق با اسلام ناب و خط اصیل انقلاب دارند؟
تا آنجا که ما دیده و شنیده و خوانده ایم در صدد زمینه سازی استحالۀ انقلاب بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
به دلیل فتنه آمریکایی صهیونیستی.
Iran, Islamic Republic of
انگار بقول فریدون میشه معصوم رونقد کرد ولی برجامیون و بنفشیون رو نمیشه نقد کرد
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ،یک نفر به غیر رهبری بایستی با صراحت تمام این حرفها و تناقض ها و نفاق ها و فتنه را بیان کند،امان از فتنه ها و بی یاوری و عدم بصیرت مردم به وقت انتخاب
Iran, Islamic Republic of
این شیوه اصلاح طلب هاست که هیچ وقت گوش انتقاد ندارند سی ساله قدرت دستشونه مردم رو بهدخاک سیاه نشوندن
Iran, Islamic Republic of
فردی در نطق خود در مجلس شورای اسلامی در ۲۳ تیرماه ۱۳۵۹ می‌گوید:
« از دادگاه انقلاب ارتش می‌خواهیم توطئه‌گرها را هنگام نماز جمعه در حضور مردم به دار آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد.»
همان فرد در 22 بهمن 96 گفت :
برخی را از قطار انقلاب پیاده کردیم که می توانستیم پیاده نکنیم
باز همین اقا پس از 5 سال آزمون و خطا در زمینه اعتماد بی دلیل به آمریکا مجبور شد بگوید:
«داستان مضحکی اتفاق افتاده؛ آمریکا با زبان و عمل می‌گوید که اهل مذاکره و تعهد نیست اما به برخی کشورهای شرق آسیا می‌گوید بیا با ما مذاکره کن؛ مگر_ديوانه‌اند_كه_با_شما_مذاكره_كنند؟ شما به مذاكره‌اي كه به تاييد سازمان ملل رسيده، پايبند نيستيد».

همین تازگی گفته :از خروج آمریکا از توافق ابراز خرسندی کرده و میگوید«خب آمریکا که رفته بیرون به نظرم خیلی خوب شده یه شری کم شده !!»

او قبلا گفته بود: «بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند... آمریکایی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است.»

...
Iran, Islamic Republic of
همان سیاست امویها و عمرو عاصیها
Iran, Islamic Republic of
تمام نوشته شما را چند بار خواندم اما نفهیمدم کجایش توهین و حمله ناجوانمردانه است . رحیم پور ازغدیی پای ثابت برنامه های تلویزیونی است این ادعا کاملا درست است . او سخنرانی های پر شماری دارد ، این هم کاملا درست است . او بیشتر برای دانشجویان سخنرانی می کند ، کاملا درست است . او سعی دارد به عنوان یک تئوریسین برای راست و راست افراطی باشد ، صحیح است . او فقط حرف می زند و تا کنون وارد اجرا نشده ، صد در صد درست است . ایشان در سخنرانی هایش به رئیس جمهور حمله می کند ، کاملا درست است . اما حرف های راست دیگری هم وجود دارد مقامات بلند پایه دیگری هم مواضع متناقض دارند اما رحیم پور ازغدی کاری به آنها ندارد البته جراتش را نمی کند . خودش هم متناقض حرف می زند اما چون زیاد حرف می زند یادش می رود . او در بهترین حالت مجیز گوی نهاد های قدرت است و بسیار تلاش می کند از یک مجیز گو به یک تئوریسین ارتقا یابد .
Iran, Islamic Republic of
وجدانا چندتا سخنرانی یا کتاب ایشان را مطالعه کرده ای؟؟؟؟؟
در ضمن در پیش وجدان خودت ،چند نفر رو دیدی (حتی در بین مردم عادی) که اینطور توی چشم مردم زل بزنند وصحبت صبحشون با صحبت شبشون صدو هشتاد درجه فرق داشته باشه ؟!کدم سران در کشور ما حتی یک هزارم این دولت ،مواضع متضاد داشته اند؟!
Iran, Islamic Republic of
مشهورترین فرد در لیست بلند بالای مسئولان ایرانی که حرفهای متناقض زده اند و می زنند " مردی با هاله نور در بر ، معجزه هزاره سوم ، آنکه مدیریت دولتش را مدعی بود امام زمان هدایت می کند ، کسی که به راستی معجزه خرج کردن 700 میلیارد دلار انجام داد ... .
احمدی نژاد که الان ریزه خور فریدون شما شده برای چی میخواهی مقابل اون مطرحش کنی؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هم انحراف داشت ولی خود فرد احمدی نژاد ده برابر کل دو دولت روحانی به همراه کابینه اش خدمت کرد
M.sh
Iran, Islamic Republic of
هاله نور کجا ووو نوری به درازای ستاره دنباله دار کجاااااا!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
البته همیشه انتقادها برای منتخب های مردم است واگر از نهادهای قدرت انتقاد کند دیگه توی صدا وسیما رانمیدن
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا حالا قانون اساسی رو نخوندی که همه ارکان این کشور مستقیم توسط مردم یا نمایندگان منتخب مردم منصوب میشوند؟!
Iran, Islamic Republic of
فقط یک مورد از صحبتهای متناقض ایشان را با سند برای ما بگوئید تا ماهم روشن شویم.
France
فقط مشکل اینه مورد تایید چاپ قرار نمیگیره دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
باید ازقبل صحبتهای رحیم پور رامی شنیدی ومی دیدی که دوره ی احمدی نژادهم انتقاد می کرده ودوره های قبل
هم درارگانهای مختلف باافرادمختلف حتی به اذعان خودشان نقدهارابا رهبری بیان می کنند.. منتهی این روزنامه ی اصلاح طلب همه ی ناکارامدی هارا باحمله به ایشان ماست مالی کرده...شغل ایشان سخنرانی نیست ایشان استادند وارسته اند...به روحانی جزبوسیله ی رفتاروگفتار روحانی تذکرنداده رییس جمهوربه 16میلیون
هرچه خواسته گفته...

Iran, Islamic Republic of
ما همه مجیز گوی اسلام و نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و رهبری اسلامی هستیم و بدان افتخار می کنیم. ...
Iran, Islamic Republic of
«این است و جز این نیست که مردمان‏ هلاک شدند به واسطه متابعت هوا و هوس و دوستى مدح و ثنا» . (محجة البیضاء، ج 6، ص 112)

«هرگاه ببینید کسانى را که مدح مردم را در حضور ایشان مي کنند خاک ‏بر صورت ایشان بیافشانید» . (محجة البیضاء، ج 6، ص 133)

(ثُمَّ رُضْهُمْ عَلَى أَلَّا یُطْرُوکَ وَلَا یَبْجَحُوکَ بِبَاطِلٍ لَمْ تَفْعَلْهُ فَإِنَّ کَثْرَهَ الْإِطْرَاءِ تُحْدِثُ الزَّهْوَ وَتُدْنِی مِنَ الْعِزَّهِ؛

«بسيارند كسانى كه به سبب تعريف و تمجيد ديگران فريب مى خورند»; (رُبَّ مَفْتُون بِحُسْنِ الْقَوْلِ فِيهِ)

«ثُمَّ رُضْهُمْ عَلَى أَلاَّ يُطْرُوكَ وَلاَ يَبْجَحُوكَ بِبَاطِل لَمْ تَفْعَلْهُ فَإِنَّ كَثْرَةَ الاِْطْرَاءِ تُحْدِثُ الزَّهْوَ وَتُدْنِى مِنَ الْعِزَّةِ; آنان را طورى تربيت كن كه ستايش بيهوده از تو نكنند و تو را براى اعمالى كه انجام نداده اى، تمجيد ننمايند! زيرا كثرت مدح و ثنا، خودپسندى و عُجب به بار مى آورد و انسان را به تكبّر و غرور نزديك مى سازد».
Iran, Islamic Republic of
بچه زرنگ اگر راست میگی فقط یک مورد از تناقضات رو بیان کن
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
شما یه مجیز گویی از استاد رحیم پور مثال بزن...
شیوه حرف زدن شما هم عینا مثل همون روزنامتونه به جای اینکه دلیل بیارین حرفهای رحیم پور اشتباهه میخاین با برچسب زدن شخصیت ایشونو تخریب کنیین...دوره این کارها گذشته.. جواب بدین کجای حرف استاد اشتباهه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به حسن جون و ظریف بگویید اب صابون نتون رو اماده کنید ساعت 2 به وقت امریکا
Iran, Islamic Republic of
اخ که چقدر شما ها خوشحالید
ولی نترس فشارش رو خودته
حسن روحانی انشالله حس نمی کنه دلار ۱۰ تومنی رو
Iran, Islamic Republic of
نیروهای واقعی انقلاب از فشار ترسی ندارن..این شماها بودین که از ترس گرون شدن دلار و خارج شدن آمریکا از برجام و دیوار کشیدن تو پیاده رو دوباره روحانی رو " تکرار" کردین..خخخخخخخخخ
خوشحال باشین که روحانی تا 1400 هست تا هیچکدوم از این اتفاقا نیوفته.
United Arab Emirates
به نظرم نسبت به رییس جمهور بی ادبی نکرد و نرم صحبت کرد،...
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یکطوری باید حرف "حق" را زمین زد. در رسانه و روزنامه و ...
Iran, Islamic Republic of
متن كامل مقاله را خواندم. قبول كنيد خيلي شلوغش كرده ايد. اين مقاله كاملاً محترمانه است. (به ویژه در قياس با سخنراني بسيار تند آقاي ازغدي) روي جمله "سخنراني كسب و كار اوست" خيلي مانور داده ايد. اما منظور جمله اين است كه وي فقط سخنراني مي كند و در دسته جات سياسي عضويت ندارد. يكبار ديگر اين جمله مقاله را با هم مرور كنيم: "حوزه انديشه ديني علاقه‌مندي او است. كتاب‌شناسي و مقالاتي كه از او به چاپ رسيده نيز گواهي بر اين مدعي است با اين حال از حضور در تشكيلات و حزب ابا دارد. نه به عضويت هيچ حزبي در‌مي‌آيد، نه فعاليت تشكيلاتي و هماهنگي با اصولگرايان دارد، نه در جلسات حزبي جريان راست حضور پيدا مي‌كند. سخنراني كسب و كار او است."
تيتر شما منصفانه نيست.
Iran, Islamic Republic of
کلمه ""تئوریسین "" رادرک کنید ،میفهمید کار ایشان تئوری پردازیست .
Iran, Islamic Republic of
این تکنسین هم نیست چه برسه به تئوریسین
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که حقیقت را بگه اینطور باش برخورد میکنن
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
"" او تلاش مي‌كند كه جاي خالي تئوريسين را براي جريان راست پر كند بلكه روزي سروش اصولگرايان شود. اما سوال اين جا است كه آيا رحيم‌پور‌ازغدي تنها در تكاپو است تا سروش اصولگرايان باشد يا سروش و صفير جريان راست نيز هست؟""
...
Iran, Islamic Republic of
سروش؟! اون طوطی تکرار کننده فلاسفه غرب کجا واستاد رحیم پور با نظریات دست اولشون در مورد تاریخ غرب ورنسانس و................کجا؟!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبا با یه خرما گرمی شون میکنه با یه قاشق ماست سردی شون میکنه.!!
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که افساد طلبان بیشتر به او حمله کنند... یقینا انسان سالم‌تر، دیندارتر و وطن‌دوست‌تری است...
مصباح، ازغدی، رائفی و ...... همگی خوار چشم افساد طلبان سبز و بنفش هستند....
Iran, Islamic Republic of
خوار چشم..؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مگه نیست؟
دانشجوی بسیجی
Iran, Islamic Republic of
میگن حرف حق تلخه !

خب آقای رحیم پور حرف حقی زده که تو دل مردم نشسته . هر که راست میگه بیاد جواب بده به حرفهاش. نه اینکه تخریبش کنند.
Iran, Islamic Republic of
شما فعلا جواب احمدی نژادو بدین
جواب رحیم پیشکشتون
Iran, Islamic Republic of
دیدی جوابی نداشتی و باز حاشیه رفتی؟
گفتیم اگه جواب منطقی دارید بگید.نه اینکه احمدی نژاد و چرندیات دیگه رو پیش بکشید
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان نه اصلاح‌طلبان وقتی خودشان به دولت شیخ حسن روحانی میگن رحم اجاره‌ای، باید هم این موضوع رسانه‌ای کنند.
عمار
Iran, Islamic Republic of
استاد رحیم پور کاملا حرف درستی را زده .دوستان آقای رییس جمهور هم این روزها از سخنان وعملکرد ایشان انتقاد میکنند اما نمیتوانند به صراحت استاد سخن بگویند.
آیا کسی هست که بگوید ضد ونقیض گویی در سخنان آقای رییس جمهور را سراغ ندارد؟
بهمن
Iran, Islamic Republic of
اقای ازغندی انسان وارسته ای است . درود خدا بر ایشان . همیشه خواهان عدالت است .
Iran, Islamic Republic of
ایشان مگر جز حرف زدن انهم در صدا وسیما کار دیگری دارد
Iran, Islamic Republic of
استاد دانشگاه +عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی+نویسنده ونظریه پرداز هستند.
Iran, Islamic Republic of
سروش مگه تئورسین است؟...
Iran, Islamic Republic of
این روزنامه وسر دبیر ... بیش نیستن
Iran, Islamic Republic of
یعنی ایشون آزاده هر چی دلش خواست بگه و توهین کنه؟
Iran, Islamic Republic of
فک کنم روحانی داره شرایط کشور رو "در صورت اگه رئیسی، رئیس جمهور میشد" شبیه سازی میکنه که مردم به حرفای دوره انتخاباتش از ته دل ایمان بیارن
وگرنه دلار ۷۰۰۰تومنی و سکه دو میلیون تومنی نمیتونه انقدر واسش عادی باشه!

...
Iran, Islamic Republic of
نه جانم فقط رئیس جمهور شماست که میتونه با 55 لقب رنگارنگ وآبدار ،منتقدینش رو روانه جهنم کنه تا گرم شوند! در این دولت همه چیز یک طرفه است.
United Arab Emirates
بله ایشان صدای حق و قاطبه مستضعفان است. به بیان قرآن کریم؛ موتوا بغیضکم انکم من اصحاب النار.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
ای بابا هرکی از روحانی جواب بخاد میشه توهین کننده... همه باید مثل دیوار باشن هر چی گفت قبول کنن
حشمت
Iran, Islamic Republic of
حمله و توهين كجاست لامروت ؟! يه سر به مقالاتى كه هر روزه عليه روحانى و اصلاح طلب ها مينويسيد بزنيد تا بفهميد توهين يعنى چى ! از اينها گذشته توصيفاتى كه نويسنده اعتماد در باره اين استاد به ظاهر اصول گرا كرده كاملاً صحيحه، من با اينكه به ايشون ارادت دارم معتقدم آدم با حرافى و روده درازى به كرس، استادى نمى رسه كاش رسانه هائى كه سنگ اين استاد را به سينه مى زنند آثار علمى و غير علمى ايشان را به جامعه معرفى مى كردند تا ببينيم نتيجه اينهمه امكانات ريز و درشتى كه جمهورى اسلامى در اختيار ايشون گذاشته چى بوده؟!
Iran, Islamic Republic of
اصلا دوپهلو حرف زدن ونیش وکنایه زدن ، دراین دولت وطرفدارانش نهادینه شده است.توی چهار خط حرف زدنت ،در هر خطی تناقض وتهمت چشمک میزنه.در ضمن سایت استاد رحیم پور هست و هشتصد سخنرانی ایشان رو میتونی گوش کنی وبعد قضاوت کنی .
Iran, Islamic Republic of
چه ارادتی به ایشان داری؟!!!!!!
مواظب خودت باش
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه ... آقایون فیش حقوق نجومی دارن... انواع و اقسام شرکتای نفتی و صرافی و بانک دارن.. برادراشونم در رکاب ...تریبونم که انواع و اقسام داخلی و خارجی.. توی دولت هستن و نقش مخالفم دارن... هرکی ام مخالفت کنه بره به جهنم و حتمن بی عقله......
محمود
Iran, Islamic Republic of
رحیم پور ازغدی هیچ محبوبیتی بین مردم نداره اما تربیونهای مجانی زیادی در اختیار داره که برداشتهای شخصی و جناحی خود را به اسم اسلام و انقلاب بیان میکنه و سخنانش ارزش شنیدن و نقد کردن نداره
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت هم لابد توئی که معینش میکنی؟ من که خیلی به ایشان ارادت دارم وبا گوش کردن به حدود چهل مورد از سخنرانیهای ایشون ،کلی اطلاعات به دست اوردم .برام هم خیلی محبوب وعزیز هستند.
در ضمن تربون مجانی داشتن برای ملت بیشتر هزینه سازه یا اونها که علاوه بر تریبون مجانی ،فیش حقوق نجومی وپاداشهای میلیاردیشون هم به راهه ؟!
محمود
Iran, Islamic Republic of
میزان محبوبیت ایشان را از همین پیامهای کاربران دیگه میتوانی تشخیص دهی و مسئله بعد اگه سخنرانی بعضی از سران منافقین را گوش کنی متوجه خواهی شد که چقدر شباهت عجیبی بین حرفهای انقلابی این استاد و آن منافقین وجود داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی به هرحال چون تربیونها دست جناح خاصی هست لذا هیچوقت فرصت نشده اشتباهات ایشان را برای مردم بیان کنند و مسئله آخر همین سطح پایین اعتقادات خیل عظیم جوانان و دانشجویان و تحصیل کرده ها نتیجه انتشار برداشتهای نادرست از اسلام و انقلاب است که ایشان یکی از مروجین آن است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
منافق تویی و امثال تو که اسلامتون فقط شناسنامه ایست و قلبتون مثل شوره زاره و بذر ایمان ابدا در آن نمیروید‌. وسلام
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
ابوالفضل علمدار
ازغدي رو نگهدار

من يكي حاضرم عمرم رو بدن به ايشون وامثالشون كه پرچمدار اهل بيت عصمت و طهارت هستند.
Iran, Islamic Republic of
در راهش شهيد شي :)
Iran, Islamic Republic of
در راه خدا اگر روي ميدون مين بري كه همرزمت از روت رد بشه براي ما افتخاره
Iran, Islamic Republic of
اگر محبوبیتی نداشت که تریبون در اختیارش نمیگذاشتند!
امان از کینه های ضدانقلابی.
خودتان را با توبه و دعا و نماز درمان کنید.
بهرام از پایتخت دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همین عدم تعلق به پست و مقام و سروشیزاسیون و کیهانیزاسیون و حجاریازیسم و....صدها ایسم کوفت و زهرمار دیگر بسبب حریت رحیم پور است ضمنا مگه سروش حرفی برای گفتن داشته یا دارد او که کپی فیس نظریا بی اساس امثال جان هیگ است حجتی کرمانی مهاجرانی و سروش محلاتی و عبدالریم همه دربرابر رحیم پور حرفی برای گفتن ندارند. بجای حمله و تخریب رحیم پور رزمنده جنگ سخت و نرم تناقض گویی های حسن را حل کنید یا امثال اشنای نا اشنای به اندیشه ورزی را ازش دورکنید که کمتر خراب کند ...
علی برکت الله خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
همه پست ها رو داره بیاد رئیس بانک مرکزی هم بشه راضی هستین
استاد خخخخ
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگفتند .. چند وقت دیگر ایشون هم مثل دایی جان عباسی ادعا میکنه گاردین و نیویورک تامیز هر روز در مورد من مقاله مینویسن و از من خیلی میترسن !
Germany
کدوم مردم ؟ مردم الان ۲ دسته هستند . یا افرادی که پول می گیرند و دستشون تو جیب نطام هست که بیشترشون هم تو همین سایت هستند یا مردم بدبخت که دارند زیر فشار له میشن . از دید شما احتمالا همون مردم درجه اول هستند که از جیب نظام خرج می کنن و شدن دوستدار مملکت .البته خرج که از کیسه حاتم طایی باشه ....
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای بابا! چی شد ؟! هر کس بر خلاف دولت نجومی بگیروکابینه دارای ثروت بالای هزار میلیاردی وبالا برنده دلاربه 7000 تومان حرف میزنه ! میشه دست در جیب مردم؟! اونوقت دولت نجومی بگیر کجای دلت جا داده شده ،داداش من؟!
Iran, Islamic Republic of
بله یک عده مثل من و شما تو این سایت ها و کانال ها وب گردی میکنیم وعده کثیری هستند هیچ توجهی به شلوغ بازی رسانه ای ما ها ندارند و فقط از دست ندانم کاریهای ما ها که بعضا پست و مقامی میگیریم سفره هایشان کوچک و کوچک تر شده است
همان ها که هر وقت لازم شد وارد صحنه میشوند و نمی گذارند نفهمی امثال ما نظام را زمین گیر کند
حالا ا تا میتوانید منفی منفی منفی منفی بزنید
United States
منطق غرب زدگان : ما دوستداران ازغدی و عباسی دستمون تو جیب ملته و شکممون سیره
دوستداران مسولان میلیاردر و بالا شهر نشین بدبخت و فقیرند
به این میگن منطق غرب زدگی
به این که بدبخت و فقیرید شکی ندارم منتها نه از جنبه پولی بلکه از نظر فرهنگی فهم شعور وطن پرستی درک حقیقت و...
ناظر
Iran, Islamic Republic of
مي خواهد روحاني را به راه راست هدايت كند او با اين حرفهاش دست روحاني را مي گيرد تا خداي نكرده يه روزي مثل منتظري نشود به نظرم او دوست خوب روحاني است
United Arab Emirates
دیگ به دیگ میگه روت سیاه جهان
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این آقا ندارم ولی فعلا که هیچ کس رودست سخنرانی های تمام قد روحانی بلند نشده و نخواهد شد!!.
Iran, Islamic Republic of
روحانی حرفهایش خیلی شیک است. مردم پسند و جوان پسند .
اما یک مقدار فکر کنی میبینی فقط شیک است هیچ ارزشی ندارد.

میگوید گردش آزاد اطلاعات بعد خودش محرمانه ترین ها را دارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما در همه تاریخ میبینید وقتی کسی در مقابل حرف حق جواب نداره ودر عین حال نمیخواد هم زیر بار حرف حق بره ،به توهین وتمسخر روی میاورد.
علاوه بر ان برای پرت کردن حواس مردم از:
افزایش شدید قیمت دلار
افزایش قیمت سکه و طلا
افزایش قیمت خودرو
افزایش قیمت مسکن واجاره بها
آخرین اقدامات آمریکا برای خروج از برجام
هم کمک کننده است.عین بازی وهیاهو برای قیلتر تلگرام وبازی کی بود ،کی بود من نبودم !
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی آیت الله طالقانی را ابوذر زمان نامید
و امروز به حق باید گفت رحیم پور ازغدی ابوذر زمان است
زبان گویای او مانند ابوذر در برابر کژی ها ، ظلمها و انحراف ها از مسیر اسلام ناب ، همچون شمشیر و بلکه هزاران بار موثر تر از شمشیر است
خدا ایشان را حفظ کند
ایشان خود از رویش های انقلاب است و در زمان پیروزی انقلاب ۱۴ ساله بودند ولی الحق راه حق و باطل را خوب تمیز داده و مشت منحرفان را باز می کند
Iran, Islamic Republic of
وقتي سخني نافذ است مخاطبينش و هوادارنش تا فيها خالدونشان مي سوزد. اين زونامه ها كسبو كارشان وطن فروشي است و سخن حق و افشاگرانه آنان را داغ مي كند
Iran, Islamic Republic of
خوب میگه چه کار کنند ؟؟؟! برن سراغ لیست کردن وعده های محقق نشده روحانی ؟! یاد مردم بندازن که روحانی گفته بود "100روزه درستش میکنم!""
علی
Iran, Islamic Republic of
راستشو گفته رحیم پور اگه شما راست میگین بگین چرا حسن روحانی متناقض حرف میرنه یکی به نعل یکی به میخ!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چون چهار سال سر ملت رو اینطور گرم کرد وملت بزرگمون! بازم انتخابش کردند! چرا ادامه نده به نظرت؟
Sarbaz
کلا شگرد همینه که تو 4 سال اول دست به عصا رفتار میکنن تا واسه دوره بعدی خودشونو تثبیت کنن.
و متاسفانه هم موفق میشن و نتیجه ش هم میشه اوضاع وحشتناکی که مردم الان دارن باهاش دست و پنجه نرم میکنن.
درود بر رحیم پور
علی
Iran, Islamic Republic of
راستشو گفته رحیم پور اگه شما راست میگین بگین چرا حسن خمش متناقض حرف میرنه یکی به نعل یکی به میخ!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هدف چشم بصیر ازبصیرت دیدن دردهاست که پرمدعاترین ها بادروغ ودغل امدند سرکاربادروغ وحمله به ارکان تاثیرگزارکارشان راادامه دادندحالا بافرافکنی ناجوانمردانه سرمردم رابه خروس قندی تلگرام گرم کردند...
همانطوراین شهید زنده که قبلانیزدردوران جنگ درجبهه بودندازانتقاد دردولتهای قبل نیز نهراسیدند...
ملتی که شهادت برایش سعادت است پیروزاست...
استاد شهادت گوارایت...
خنجرهای انگلیسی ...
علی گرگانی
Iran, Islamic Republic of
پایگاه گرامی جهان نیوز!
حبهه فرهنگی هم مانند جبهه نظامیه ! ازدسمت نباید انتظارداشته باشی که بطرفت گل پرتاب بکنه !!!ازدشمن درجبهه نظانی تیرهای زهراگین کشنده شلیک میشه!
درجبهه فرهنگی هم که بگونه ای مبارزی نرم هست دشنامها ناسزاها بطرفت حواله میشه!
اینهاازآنجایی که کشور را دراین 5سال به ورطه نابودی کشاندن واز انجاکه نمیخواستن با رای آوردن کاندیدای رقیب کشورما به گفته علی خان مطهری ...به سرنوشت ونزویلا دچاربشه ودلاربه 6000تومان برسه !!!@
اکنون که همه آرزوهایشان بخاطر این دولت پیرفشل ناتوان بربادرفته دیگر دلارپیدانمیشه وقیمتش ازدست دولت تدبیرامید در رفته تاجایی کا 100گام ازونزویلا هم جلوتر افتاده !!!!!!!!! بایدهم با عصبانیت وناراحتی دست به ناسزاگویی بزنن وبا فرافکنی دروغهایی را که پارسال درهمین روزها به مردم دادند که اگرما دوباره ابیاییم ایران را گلستان میکنیم اکنون که همه جیز وارونه شده برجامشان که قراربود حتی آب آشامیدنی مردم هم حل بکنه که به گفته خودشان نتیجه اش هیچ بوده بایدهم اینگونه پرت وپلاحرف بزنن!!!
البته نگران نباشین استاد رحیم پور بخاطر شخصیت دانشمندی اش وداشتت شکیبایی زیاد روح روان و تنش آنچنان استوارهست که دربرابرهمه این بدگوییهای کودکانه مانندکوه بایسته
به گفته شاعربزرگ نظامی گنجوی:
دریای محیط را که پاک است= ازچرک دهان سگ چه باکست!!!
پیروز سربلندباشید
drfarzin
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد رحیم پور ازغدی،
مغز متفکر اندیشمندی که زبان گویای دین و اندیشه و صدای رسای جریان اصیل انقلاب اسلامی است و همیشه با استدلال های استوار و محکم علمی اش، انحرافات کندروها و تندروها از جریانات مختلف چپ و راست را نقد نموده و از مبانی اسلام و انقلاب و قرآن و اهل بیت(ع) با همه وجود، شجاعانه دفاع می کند.
انشاءالله به حق امیرالمومنین علی(ع) خدا بر توفیقاتشون بیفزاید و این یار حقیقی رهبری و مدافع اسلام و انقلاب رو برای مردم ایران و کشورهای اسلامی و حوزه و دانشگاه و مجامع علمی مون نگه داره.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اینکه به حرف منطقی حمله بشه مطلب جدیدی نیست مردم خودشون درک و فهم دارند و حرف منطقی رو ولو از دشمنشون قبول میکنند و گوششون از این اباطیل رسانه ای پر هست
United States
درود به شرف استاد رحیم پور ازغدی، شیر مادر حلالت. خدا حفظت کنه و دشمنانت رو کور.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
استاد رحیم این منافقان و خوارجان به هر کسی که در خطشان نباشد انگی می زنند نگران نباش که خداوند مکرشان را به خودشان بر می گرداند و رسوا میشوند انروز که نابودیشان را ببینیم نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
من دانشجویی کارسناسی ارشدم استاد ماکه اتفاقا اصلاح طللب هم هست امروز در خصوص تناقض گویی ریس جمهور گفتند من خودم در جلسه سال 78 شورای امنیت ..کوی دانشگاه بودم که موضوع حمله گاز انبری به دانشجویان را خود ایشون طرح کردن و اقای قالیباف در مقابل اون موضع نشون داد ولی در مناظره اول دیدیم که موضوع را کاملا برعکس نشون داد استاد ما فردی
داریوش
Kyrgyzstan
دوستان اصلاح طلب موارد مطرح شده توسط ایشان را به چالش بکشند تا ما که نه اصلاح طلبیم و نه اصولگرا و بیشتر اوقات رای مان نیز در سبد اصلاحات ریخته می شود را قانع کنند. چرا صحبت های ایشان را نقد نمی کنند. و با طرح موضوعاتی حواشی و پیرامون شخصیت ایشان از نظرگاه حزبی خود، از واقعیات فاصله می گیرند. اصل موضوع را بگوئید.
Iran, Islamic Republic of
خب در نقدکردن کم میارند
چون حرفی برای گفتن ندارند
در برابر استدلال های قوی آقای ازغدی حرف محکمی ندارن
لذا دست به تخریب شخصیتی ایشان می زنند
Iran, Islamic Republic of
تحمل یک صدا رو هم ندارید مدعیان آزادی؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد حتی یک ایراد از حرفاش نتونستن بگیرن و دنبال حاشیه های خود آقای رحیم پور بودن فقط
خودشون هم میدونن داره راست میگه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم یکی به این کاسه لیسان لیبرال بگه استاددهرچی گفته راست و حقیقته و نقد نیست شما راجع به دروغهای برجام و دروغهایی که در انتخابات ریاست جمهوری گفتید پاسخ بدهید دیگه زیر این آسمون کسی نیست که به دروغگویی اصلاح طلبان اعتدالیون لیست امید و روزنامه هاشون واقف نباشه
Iran, Islamic Republic of
دیروز آفتاب یزد تیتر زده بود که {الان که دلار گران شده اصولگراها بنزین رو آتیش شایعات می ریزن درحالیکه زمان دولت قبل اصلاح طلب ها اجازه نداشتن قیمت ارز رو بگن}. اگه اینها بنزین می ریزن شما بتن ریختید. بعدش هم اگه دولت نخواهد الان قیمت دلار گفته بشه که دیگه چی میمونه که محرمانه نباشه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی غلط کردند به استاد توهین کردند آن کسی که توهین کرده فهم وشعور ندارد وبیسواد است که به یک استاد توهین میکند
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
نویسنده روزی نامه دست دوم مثلا اصلاح طلبان !وقتی فرق یک سخنران متفکر با یک سخنران حراف عادی (مانند دار و دسته خودتان )را نمی دانی مانند این است که فرق یک هواپیمای جنگنده با یک هواپیمای سم پاش را نمی دانی .......!بعد در روزنامه هم مطلب می نویسی؟ این که خیلی بده تپه روزنامه نگاری ...!
Iran, Islamic Republic of
رحيم پور: چه كسي گفته با گذاشتن قران تو داشبورد، ماشين اسلامي مي شود....
واقعا درست گفته
مونا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبهای خائن
لطفا خفه شوید هرچه میکشیم از دریوزگی شماست!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابت تربیت دریده ای چون تو باید به کی تبریک گفت؟
Iran, Islamic Republic of
به اعمال اصلاح طلب ها که به جوان ها به جای حس غرور حس خفت دادن
Iran, Islamic Republic of
نميشيم :))
چون هم اكثريتيم
هم مملكت خودمونه
هم زير باز زور نميريم :)
افتاد؟
Iran, Islamic Republic of
اکثرهم لا یفهمون.لا یعقلون.لا یشعرون.صمن بکمن فهم لایفهمون
کشور رو هم که تقدیم جاسوس ها و نفوذی ها و دو تابعیتی ها و نجومی بگیرها و کرسنت ها کردید
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی کسب و کار فعلی حسن روحانی است
...
م
....
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیم پور بیشتر سوادش حرف می زند
Romania
از اینکه دولت روحانی قرار بود ما را عزت بدهد واینقدر تحقیرمان کرد برای خودم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
جناب روزنامه اعتماد، ما نمی‌خواهیم ایشون سروش یا همان فرج‌الله دباغ ما باشد. همین که رحیم‌پور اغذی ماست، قبولش داریم. ما مسلمانیم اما سروش نتونست وحی را واس خودش اثبات کنه و انکارش کرد؛ درحالی‌که شرط مسلمانی ایمان به خدا و پیامبر و قیامت است.
پس یه خورده ویراستاری بخون نه پرتقال
انصاری
Iran, Islamic Republic of
ای ننگ بر این روزنامه های می اصلاح طلب که همش می خواهند واقعیت ها را پنهان کنند تا کی می خواهید از واقعیت ها چشم بپوشید آیاشعار بر جام برای شما درس عبرت نبود تا کی می خواهید سرتان را مثل کبک به زیر برف ببرید و این همه دروغها را سرپوش بگذارید .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر برخی اصلاح طلبان دروغگو وطن فروش. ... مشاورترامپ تف کرد تو صورتشون ولی باز حیاندارن. ..
Iran, Islamic Republic of
من هم اگر نون رحیم پور را داشتم از این حرفها می زدم
محمد
Iran, Islamic Republic of
حرف حق خیلی به دل میشینه .استاد کارش درسته.استاد بتازون
Iran, Islamic Republic of
شما سواد، جرائت و ايمان ايشون رو نداري اخوي! وگرنه حزف حق رو هميشه افرادي زدند كه شكمشون خالي بوده اينو در كل تاريخ و همه قيامهاي مردمي در همه اعصار و فرهنگها ميتوني ببيني!
به منتقدين برجام ودلسوزاني كه گوشزد مي كردندآمريكا قابل اعتمادنيست و سرمايه مملكت در صنعت هسته اي را به باد ندهيد هم همين روزنامه بي وجدان و وابسته لقب كاسب تحريم مي زدند . بازهم خجالت چيز خوبيست دست بر داريد از اين همه توهين و افترا به منتقدين دلسوز فكر مي كنم اگر خيلي هم پر رو باشيد ترامپ حداقل روتان را كم كرد
یک‌ایرانی‌بی‌طرف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
کسب کار افساد طلبان هم جاسوسی و خیانت به ملت ایران خیانت به انقلاب و خانواده شهدا و کسب کار دیگرشان غارت بیت المال توسط دولت تزویر و ریا بازم بگم هرچی جاسوس بوده از دامن کثیف افساد طلبان هرچه دزدی هرچه خیانت وووو. لعنت به هرچه منافق کفتار صفت .
قاسم
Iran, Islamic Republic of
چند تا نکته:اولاایشون بارها به ندونم کاریهای مسئولین اشاره کردن بدون اینکه توجهی به مسلک وجناحشون کرده باشن ثانیا نمیتونن بگن فقط حرف بدون عمله اینکه تو مجمع تشخیص و شورای فرهنگی مستقیم باطرف مورد انتقادشون بحث میکنن اگه اقدام وعمل نیست پس چیه برخلاف امثال سروش وزیبا کلام و... ثالثا تناقض گویی که اشاره کردن چون دقیقا همون احساس مردمه به دل مردم هم نشسته شاهد مثال این قضیه هم پشیمانهای انتخاب ایشونه که هشتک هاشون دیکه هشتادکو حتی به هشتصدک ها رسیده.
سید
Iran, Islamic Republic of
هدف استاد رحیم پور افشای نفاق اصلاح طلبان تهوع آور است و بس! تا کور شود هرآنکه نتواند دید!
ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد ازغدی به خاطر همه راهنمایی هایی که در راه شناخت حقیقت برای من و جوانان کشور انجام دادی از شما سپاس گزارم
Iran, Islamic Republic of
تمام حرفهای روحانی همراه با اسناد وفیلم میباشد چرا از حرفهای از استاد ازغدی ایراد میگیرید اگر قبول ندارید اسناد آنرا ببینید
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن حقیقت تلخ است. ...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
جنس تخریب روزنامۀ اعتماد از جنس تخریب کفار و منافقین صدر اسلامه که وقتی توان پاسخگویی به اظهارات پیامبرو(ص) نداشتن،به تخریب شخصیت ایشون می پرداختن و به ایشون انگ «مجنون» ، «شاعر» و ... می زدن. این روزنامه تریبون یکی از متحجرترین رؤسای فتنه یعنی کروبی بود و در راستای براندازی فتنۀ 88 چیزی کم نذاشت. بله، صدا و سیما تریبون نظام اسلامی انقلابیه و باید در اختیار انسانهای متفکر و ارزشمندی باشه که به نظام معتقدن. روزنامۀ اعتماد صادقانه بگه چندتا از عوامل نفوذی همراهشون بعد از فتنه،به احتمال لورفتن ماهیتشون به خارج فرار کردن؟ آیا روزنامۀ اعتماد تریبون تعداد زیادی از اونا نبود؟ بدون تردید روزنامه های زردی مثل اعتماد که در هجمه های برادازانه ای نظیر فتنۀ 88 تماما با دشمنان قسم خوردۀ اقلاب همراهی داشتن و حالا هم به مدافعان ارزشهای انقلاب همانند استاد رحیم پور ناجوانمردانه می تازن ، پایگاه ستون پنجم دشمنن. فقط شانس آوردن دولتی سر کاره که وجود و حیاتشو مدیون این جریان برانداز ستون پنجم زده می دونه!!!
ر - ن
Iran, Islamic Republic of
باید به این آقایان گفت که مشکل شما گم کردن هدف است که همین طور گتره ای شعار می دهید. اگر منطق دارید، عیان کنید تا سیه روی شو د هرکه در او غش باشد.
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان به لحاظ علمی اشکال میکندجنبه سیاسی رایج
کشورراگفتمان ایشان ندارداگرایرادی هست دربیانات علمی
ایشان بایدبه صورت علمی پاسخ دهندنه اینکه فرافنکی
صورت گیرداگرازدانشجوی لیسانس فلسفه هم بپرسند
خواهدگفت دولت درگفتاریادرحال مغالطه هست یامجادله
این صورت واقعی مساله است وجناب ازغدی به خوبی
به این مساله پرداخته اند
محسن
Asia/Pacific Region
بعضی ها اگه خواب بودند استاد رحیم پور بیدارشون می کرد. متأسفانه خودشونو زدند به خواب.
محسن
Asia/Pacific Region
بعضی ها اگه خواب رفته بودند استاد رحیم پور بیدارشون می کرد اما حیف که خودشونو زندند به خواب. چرا نمیتونن با استاد مناظره کنند؟ چرا به جای جواب شیوه توهین و تخریب رو پیش گرفتند؟ و هزاران سوال دیگر
مرید استاد رحیم پور ازغدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رونامه های حامی اصلاح طلبها همییشه عادت کردند که به منتقدین خودشان توهین وحمله کنند ابن چیز تازه ایی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
لعنت بر اسهال طلبهای متففن و بدو ناشی ازفتنه نفاق غربزدکی دزد زدگی اختلاص وطن فروشی به قول قزوینی ها نتونم ببینی که دشمن حرف حق و انیاتهای حق پرست هستند مانند ایشون آقای رائفی پر حسن عباسی علرضا پور مسعو د بریده و شکه باد قلمهای دشمنانشان اسهال
طلبها همانگونه که خداوند در مورد دسمنان دین وعده داده است


جزء : 30

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿۱﴾

بريده باد دو دست ابولهب و مرگ بر او باد (۱)

مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ ﴿۲﴾

دارايى او و آنچه اندوخت‏ سودش نكرد (۲)

سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿۳﴾

بزودى در آتشى پرزبانه درآيد (۳)

وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿۴﴾

و زنش آن هيمه‏ كش [آتش فروز] (۴)

فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿۵﴾

بر گردنش طنابى از ليف خرماست (۵)