شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

​نافرمانی مدنی به سبک آقای پرزیدنت

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 609923
در هیاهوی گرانی دلار و افزایش لجام گسیخته قیمت ها، رئیس جمهور همچنان درگیر تلگرام است و در اینستاگرام برای قوه قضائیه رجز می خواند!
​نافرمانی مدنی به سبک آقای پرزیدنت
جهان نيوز ـ حسین شمسیان: در هیاهوی گرانی دلار و افزایش لجام گسیخته قیمت ها، رئیس جمهور همچنان درگیر تلگرام است و در اینستاگرام برای قوه قضائیه رجز می خواند!

ایشان هرچه در برابر آمریکا باخته و در برجام نتوانسته حقوق یک ملت را حفظ کند،در برابر داخلی ها فریاد می زند و اقتدارش را به رخ می کشد!                                                                                                          
فارغ از مباحث مضحکی که می کوشد در ظاهری حقوقی، تصمیم قانونی قوه قضائیه را زیر سوال ببرد، باید از آقای روحانی پرسید چرا در مقام رئیس جمهور کشور، دعوت به نافرمانی مدنی و شورش اجتماعی می کند!!؟

اگر دستگاه قضایی حکم تعطیلی یک مجتمع تجاری یا تولیدی یا یک روزنامه و... را بدهد و عده ای به مخالفت در برابر آن مجموعه تجمع کنند، آیا اقدام آنها جز ایستادگی در برابر قانون، نام دیگری دارد!؟
اکنون آیا رئیس جمهور همینکار را نمی کند!؟

این کار یاد آور رفتار جریان سازان کودتاهای رنگی در کشورهای آسیای میانه است که در یک فرآیند مشابه،همه ساختارهای قانونی را تخریب و جماعت آشوبگر را به نافرمانی در برابر تصمیمات ارکان حاکمیت دعوت می کردند.

البته با این تفاوت که در اینجا شخص رئیس جمهور فرمان نافرمانی مدنی صادر کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برجام و تلگرام رو عشق است و لی منافع ایران هیچ