سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲۳

چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 601355
دبیر شورای عالی فضای مجازی که منتسب رئیس جمهور است امروز به شبکه خبر رفت و از مصائب انحصاری پیام رسان تلگرام گفت.
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
به گزارش جهان نيوز،  عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت:

دبیر شورای عالی فضای مجازی که منتسب رئیس جمهور است امروز به شبکه خبر رفت و از مصائب انحصاری پیام رسان تلگرام گفت . طبیعتا  حرف او جمع بندی شورای مذکور است نه سخن خویش و اتفاقا با صراحت گفت:رئیس جمهور دستور دادند انحصار پیام رسان تلگرام باید شکسته شود. اما همانگونه که پیش بینی می شد  رئیس دولت از هزینه های اجتماعی و احتمالی مساله طفره می رود و رئیس جمهور همزمان با حضور نماینده اش در سیما از عدم تلخ کامی ذائقه مردم گفت و اشتغال را یاد آور شد که یعنی ما نیستیم. در حالی که "ارز مجازی" خطر جدی دولت برای داد و ستد ارزی است و خطر ناک تر از فرهنگ و امنیت است و دولت به دنبال اقتدار مدیریتی خود در این حوزه است.

عدم پرداخت هزینه های تصمیمات، سیاست دولت است اما اگر احساس کنند آورده ای دارد حتما در صف اول می ایستد. مثل موشکی نمونه جالبی است که رئیس دولت در مناظرات بدان حمله می کرد اما وقتی به دیر الزور اصابت کردند به میدان آمدند و گفتند :ما هم آن را ساخته ایم و هم فرمان شلیک را صادر کرده ایم. مواجهه با تهدیدات مجازی همانند برجام نیاز به اجماع ملی دارد و شانه خالی کردن امری سوخته و نخ نماست.

منتظر باشید از امروز رسانه های فارسی زبان غرب بویژه تلویزیون ملکه برای اشتغال ایرانیان در تلگرام عزا خواهند گرفتند و طرفدار بیکاران خواهند شد. بهانه  و خمیر مایه اش را روحانی امروز تولید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید عسگری
میشه بفرمایین تلگرام چه انحصاری داره؟ گفته حق ندارین توی ژیام رسان های دیگه عضو بشین؟
اونی که داره انحصار ایجاد میکنه شمایین
Canada
با اين خبرهاى زرد در پيت نميتوانيد نظر مردم را نسبت به رييس جمهور محبوب عوض كنيد.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اسم یا فامیل جنابعالی محبوب است که ایشان هم رئیس جمهور شما باشه دیگه محبوبیتی در کار نیست و این حنا رنگ خودش را باخته.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ربط شعر عنوان که گفته "چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند" اینه که در متن گفته
مثل موشکی نمونه جالبی است که رئیس دولت در مناظرات بدان حمله می کرد اما وقتی به دیر الزور اصابت کردند به میدان آمدند و گفتند :ما هم آن را ساخته ایم و هم فرمان شلیک را صادر کرده ایم.
Iran, Islamic Republic of
اوووووه محبوب رو خوب اومدی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
ای کاش جهان نیوز حداقل در این صفحه که در مذمت تلگرام نوشته اید لینک خود در تلگرام را در پائین خبر قرار نمی دادید.
Iran, Islamic Republic of
ایواللا . چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!
United Arab Emirates
دولت تدبیر و ادب! مبارک طرفدارای منور الفکر بنفش باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام به همراهان عزیز. آقای رئیس جمهور قرار بود دیوار تحریمها را بشکند. با بی انصافی حریمها را می شکند. قرار بود سفره مردم رنگین شود باعث خون دل خوردن اکثریت شده. قرار بود عموم مردم وضع مالی خوبی داشته باشند که یارانه نگیرند فقط وضع یارانه دهندگان خوب شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیشب تعجب کردم دبیر شورای فضای مجازی می گفت ما میدانیم تلگرام داره تخلف می کنه و به حرف ما گوش نمیده و باعث ضرر کردن کاربرا میشه خصوصا در زمینه ارز مجازی و ... از نظر اقتصادی و مخرب است ولی باز هم دارن به ملت دروغ می گن و جالبتر اینکه برخی نماینده ها چجور وکیل مدافع تلگرامن
Iran, Islamic Republic of
شنونده باید عاقل باشه
Iran, Islamic Republic of
اون تیکه شعر بالا ربطی به مطلب نوشته شده از طرف دوست خوبمان آقای گنجی نداشت .پس کمی رعایت ادب بکنید ...
Iran, Islamic Republic of
اگر عبدالله گنجی را معرفی هم نمی کردید از نوشته پر از پرت و پلایش کشخص بود یکی از دوستان نزدیک جهان نیوز است چراکه قبیله شما خیلی دوست دارد از بین کل حرفهای یک نفر فقط قسمتهایی که خودش دوست دارد را بشنود .مثلا روحانی گفته انحصار پیام رسان را بشکنید . هیچ عقل سالمی از این گفته برداشت نمی کند که تلگرام را فیلتر کنید اما عبدالله گنچی دوست دارد این برداشت را داشته باشد . یا مسئله موشکی که به سوریه شلیک شد را روحانی بعد از چند روز گفت چرا که داشت اینطور وانمود می شد که سپاه سر خود و به اختیار خودش این عمل را انجام داده و دارشت شر می شد . امیدواریم این سال نویی خداوند یه جو معرفت و مرام به امثال عبدالله جوانی و حسین کیهانی و جهان نیوز بدهد .
Iran, Islamic Republic of
خدا به شماکدخداپرستان ... عقل سلیم ویک جو غیرت دهد.
Iran, Islamic Republic of
به شما کمی عقل و درایت بدهد ...
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوب توضیح دادی .ممنون از جهان نیوز که چاپ کرد
رضا
Iran, Islamic Republic of
اين وسط چى نصيب تو ميشه جهان ؟! خيال كردى اگر فردا فليترش كنند مشترى شما زياد ميشه ؟! نه به خدا . با بگير و ببند و انحصار طلبى هيچى درست نميشه فقط خودتونو سنگ روى يخ ميكنيد. نظام تجارب زيادى در اين زمينه داره ، آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اى خدا هى ! از دست اين دكترهاى در پيتى ! آخه مرد حسابى! منتسب رئيس جمهور است يعنى چه؟!
بعد روحانى بهتون ميگه بيسواد دادتون درمياد !
جهان نيوز ! جون داداش سانسور نكن !
Iran, Islamic Republic of
... روحانی ...چجوری میخوای جواب ملت زجرکشیده مستضعف روبدی....
dena33
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با شما موافق هستیم اما امکان انتشار نظریه شما وجود ندارد. جهان نیوز
United Kingdom
ای جهان نیوز های .....!!!!!این همه خبر زرد علیه رئیس جمهور محبوب یک عده ننویسید مگر نمی دانید این رئیس جمهور محبوب هم بیکاری را حل کرد !!!!!!هم پول ملی و تقویت کرد الان میگن دلار زیر پانصد تومان است !!!!!هم ارزش پاسپورت ایران بالا برد که سوخت هم به هواپیمای وزیر خارجه اش مجانی می دهند و.هم برجام به سرانجام رسید و دیوار تحریم ها مثلل دیوار برلین سقوط کرد !!!!!!!!شما گلابی های باغ برجام را تو بازار ندیدید لااقل عینک بزنید و!!!!!!!!......ای جهان نیوزهای بی انصاف!!!!!!...