جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

تبدیل ۳ وزارتخانه به ۶ وزارتخانه/ اسامی جدید چیست؟

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 609916
نایب‌رئیس کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت با اشاره به جزئیات لایحه اصلاح ساختار دولت در صحن مجلس گفت: تفکیک برخی وزارتخانه‌ها به جز بار مالی هیچ نفعی برای کشور ندارد.
تبدیل ۳ وزارتخانه به ۶ وزارتخانه/ اسامی جدید چیست؟
به گزارش جهان نيوز، بیت‌الله عبداللهی اظهار داشت: تفکیک برخی وزارتخانه‌ها که از سوی دولت برای کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت پیشنهاد داده شده به جز بار مالی جدید برای دولت و تحمیل هزینه‌های گزاف هیچ نفعی برای کشور در این برهه زمانی ندارد.

نائب رئیس کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت افزود: تفکیک وزارتخانه‌های پیشنهادی از سوی دولت حتی اگر مجلس هم موافقت کند، تأثیری در رفع مشکلات عمومی این وزارتخانه‌ها نخواهد داشت و فقط شاهد ایجاد پست‌های جدید و افزایش بدنه دولت خواهد بود و به عنوان نماینده مردم در این هیات با تغییرات جدید در وزارتخانه‌ها مخالف هستم. 

عبداللهی گفت: دولت در سال گذشته به منظور تغییرات در برخی وزارتخانه‌های دولت از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن تجارت لایحه اصلاح ساختار دولت را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است که در این زمینه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به وزارتخانه‌های «صنعت و معدن» و «بازرگانی» و وزارت ورزش و جوانان نیز به «وزارت ورزش» و «سازمان ملی جوانان» و وزارت راه و شهرسازی به وزارتخانه‌های «راه و ترابری» و «مسکن و شهرسازی» تبدیل می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این 6 وزارت خانه که در دولت های قبلی وجود داشت یکی نیست بگه آخه مگه شما مریض هستید که اومید اینها رو یکی کردید حالا دارید دوباره جداشون می کنید . آخه چقدر هزینه ترایشی می کنید برای نظام
Iran, Islamic Republic of
وزير مسكن و شهر سازي بياريد مثل اين يكي نباشد حداقل بعد از پنج سال بتواند يك لانه مرغ بسازد
Iran, Islamic Republic of
وزير محترم برند كابينه است
ابو
Iran, Islamic Republic of
برگشتیم به ۱/۱/۱
انصاری
Iran, Islamic Republic of
آفتابه لگن صد دست از شام و نهار خبری نیست . ...
Romania
عجب تلاشی برای معالجه دولتی که به گفته رییسش تا چند روز دیگه از فرط چاقی نمیتونه حرکت کنه!!!!
Iran, Islamic Republic of
کسی که با سه وزارت خونه کار نمیکنه با شش تا هم کار نمیکنه! عزم وغیرت می خواهد.