جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
بروجردی:

خروج آمریکا از برجام ما را متضرر نمی‌کند

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 609735
عضو مجمع زنان اصلاح طلب گفت: ما به تعهداتی که در برجام پذیرفتیم، پایبند بودیم و چنانچه آمریکا از برجام خارج شود ما متضرر نخواهیم نشد.
خروج آمریکا از برجام ما را متضرر نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، اشرف بروجردی عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به برخی خبرها که حاکی از خروج آمریکا از برجام دارند، اظهار کرد: نفس برجام برای کشورمان توافق ملی بود و  فرصتی ایجاد کرد که بتوانیم مشکلات را بررسی کنیم و رفع نواقص را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما به تعهداتی که در برجام پذیرفتیم، پایبند بودیم و سازمان‌های بین المللی هم این موضوع را تایید کرده‌اند، چنانچه آمریکا از برجام خارج شود ما متضرر نخواهیم نشد.

عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایده‌ای را در نظر داشت و به نتیجه رساند اما طرف مقابل با عهدی نشان داد که به قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

بروجردی تصریح کرد: اگر طرف مقابل بحث خروج از برجام را مطرح می‌کند ما هم در برابر او برنامه‌های جایگزینی داریم و از فرصت پیش آمده استفاده و خودمان را مجدد بازیابی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر برجام هم نباشد ایران هیچ وقت دیپلماسی بین‌الملل  را نادیده نمی‌گیرد، افزود: امروز بیش از هر چیزی به وحدت ملی نیاز داریم چرا که انسجام ملی پشتوانه کشور است.

رئیس کتابخانه ملی با تاکید بر اینکه باید از صورت مسئله برجام بتوانیم فهم بین‌المللی ایجاد کنیم، افزود: مشکلات اقتصادی با عزم ملی، استفاده از ظرفیت های داخلی و ملی قابل رفع شدن هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *