شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

یاوه‌گویی‌های ضد ایرانی نتانیاهو علیه ایران

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 608485
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود، ادعا‌های واهی علیه ایران را تکرار کرد.
یاوه‌گویی‌های ضد ایرانی نتانیاهو علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود، ادعا‌های واهی علیه ایران را تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد که ایران در منطقه شورآباد تهران، سرگرم ادامه برنامه هسته‌ای خود است!

نتانیاهو با نمایش سیرک مانند سی دی‌ها و زونکن‌هایی در این خصوص مدعی شد که این‌ها مدارک ما از فعالیت‌های ایران است که با آمریکا به دست آوردیم!

وی در ادامه یاوه گوئی‌های پیشین خود گفت: امشب چیزی می‌گوییم که نشان دهد ایران چندین بار درباره فعالیت هسته ایش دروغ گفته است. بعد از امضای توافق هسته‌ای ایران فعالیت‌های مخفی را آغاز کرد.

نتانیاهو مدعی شد: اسرائیل دسترسی پیدا کرد به نیم تن از مواد داخل دیوارها، ۵۵ هزار صفحه، ۵۵ هزار فایل دیگر در بیش از ۱۰۰ سی دی، هر چه شاهد خواهید بود کپی دقیق از مواد اصلی در ایران است. فایل‌ها شامل اسناد و نمودار‌هایی است که مقصر بودن ایران را نشان می‌دهد. ما این مواد را با ایالت متحده و دیگر کشور‌ها تقسیم کردیم تا صحت آن را تائید کنند. سال‌ها است که می‌دانیم ایران برنامه هسته‌ای سری داشته است. این پروژه‌ای بوده برای تولید سلاح هسته‌ای.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
اينكه تمام حرفهاى تكرارى نتانياهو ، بى ارزش است يك طرف . اما ما خودمون هم انقدر تندروى بيجا و خراب كارى كرديم و دنيا رو عليه خودمون متحد كرديم كه اين اميزقشم شم توهم برش داشته كه خبريه!
...
Iran, Islamic Republic of
"تندروى بيجا و خراب كارى "
منظور عقب نشینی در تقابل دیپلماتیک و بتن ریزی در تاسیسات اتمی می باشد
Iran, Islamic Republic of
دنبال بهانه ای برای تحریم ایران هستن
چرا که شرایط ایران را مناسب برای تغییرات جهانی میببنند