شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

امیر داعشی «دیرالزور» در ترکیه بازداشت شد

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 607470
نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ترکیه طی عملیاتی مشترک، امیر خودخوانده ولایت دیرالزور را به همراه 3 سرکرده دیگر داعش به دام انداختند.
امیر داعشی «دیرالزور» در ترکیه بازداشت شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نیروهای امنیتی ترکیه موفق شدند چهار سرکرده فراری گروه تروریستی داعش را در غرب این کشور بازداشت کنند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که تیم‌های مقابله با تروریسم و اطلاعات این کشور در استان «ازمیر» طی عملیاتی مشترک این چهار تروریست را به دام انداخته‌اند که یکی از آن‌ها امیر ولایت دیرالزور است.

این منابع گفتند که این تروریست‌ها قصد داشتند از ترکیه خارج شوند که در دام نیروهای امنیتی افتاده‌اند.
به گفته منابع ترکیه‌ای، امیر داعش در کشتار 700 غیر نظامی سوری دست داشته و یکی از افراد نزدیک به «ابوبکر بغدادی»، سرکرده داعش است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
یک نکته ..
معلوم نیست چرا هر جنایتکار داعشی که از سوریه گم می شود در ترکیه پیدایش می کنند ...این به دلیل هم مرز بودن نیست ...این است که خاستگاه اینها ترکیه است .خون هزاران شهید بیگناه سوری بی جواب نخواهد ماند . معلوم نیست اگر سردار سلیمانی عزیز با درایت رهبری ورود نمی کردند تکلیف ما ایرانیها چه بود .پناه بر خدا...