شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
صالحی با اشاره به نشست سران سه قوه:

امسال بیش از همیشه به وفاق و همدلی نیاز داریم

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 606418
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امسال با توجه به چالش‌های پیش رو بیش از هر سالی به وفاق و همدلی نیاز داریم و در حال حاضر باید وحدت و انسجام داخلی خود را در عرصه بین المللی به نمایش بگذاریم.
امسال بیش از همیشه به وفاق و همدلی نیاز داریم
به گزارش جهان نيوز، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک سه قوه به میزبانی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امسال بیش از هر سالی به وفاق، همدلی و همزبانی با توجه به چالش‌های پیش رو نیاز داریم.

صالحی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست‌ها و نمودی که در عرصه بین المللی دارد، افزود: در حال حاضر باید وفاق، وحدت و انسجام داخلی خود را در عرصه بین المللی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر طرف مقابل بداند جمهوری اسلامی ایران از وحدت و انسجام لازم در داخل برخوردار است، در حساب‌های خود به نحو دیگری محاسبه گری می‌کند، اما اگر تشتت و آشفتگی داخلی داشته باشیم به طور قطع از موضع قدرت با ما روبرو می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: پیام این نوع نشست‌های مشترک در سطوح کلان در کشور، پیام وحدت و انسجام و وفاق ملی را نمایش می‌دهد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *