شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سردار شریف:

جانبازان‌ پیام رزمندگان را انتقال می‌دهند

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 606035
جانبازان دفاع مقدس در حوزه فرهنگی، پیام رزمندگان را انتقال می‌دهند
جانبازان‌ پیام رزمندگان را انتقال می‌دهند
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت : مهمترین سرمایه‌ای که یک انسان از آن برخوردار است، داشتن یک تن و بدن و جسم سالم است. اما جانبازان گرامی ما این مهمترین سرمایه انسانی خودشان را در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از کشور در برابر دشمن متجاوز در معرض خطر و آسیب قرار دادند و به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه در مورد پدیده جانبازی صحبت کردن در برابر عظمت این بزرگمردان ناچیز است، افزود: به هر حال شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و به فوض عظمی رسیدند، اما شما تصور کنید بطور مثال یک جانبازی از عملیات بیت المقدس تا به امروز نه تنها خودش بلکه درد و رنج جانبازی را همراه با سایر اعضای خانواده و فرزندانش تحمل می کند و دم نمی زند قطعا در زبان و کلام نمی‌توان متصور بود که این عزیزان از چه اجر و منزلتی نزد خداوند متعال و جامعه ما برخوردار هستند.

سخنگوی سپاه خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک بردار کوچکتر از جانبازان عزیز می‌خواهم قدر این سرمایه و جایگاه عظیمی که خدا به آنها اعطا نموده را بدانند و از این اندوخته گرانبها در جهت گسترش تفکرات انقلاب اسلامی با همان نفس گرم خودشان و با همان بیان خاطراتشان و نیز با حضور در مجامع مختلف راه شهدای انقلاب را تداوم بخشیده و کار بزرگی که برای آرمان‌های نظام و دفاع از میهن‌مان انجام داده‌اند را توسعه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله حضور کنونی و پر برکت جانبازان دوران دفاع مقدس در میان مردم و نقش آفرینی آنها در سایر حوزه‌ها همچون مسائل فرهنگی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که موجب انتقال پیام رزمندگان اسلام به آحاد ملت می‌شود، بر اجر اخروی و ثواب جانبازی آنها بیافزاید.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *