جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

بانویی در میان‌ رزمندگان‌ عراقی+عکس

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 411897
نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق با حضور در منطقه تازه آزادشده البوعجیل از رشادت‌های رزمندگان در مناطق عملیاتی تمجید کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «حنان الفتلاوی» نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق روز گذشته در منطقه تازه آزاد شده البوعجیل واقع در شرق تکریت حضور یافت.

گروه «عصائب اهل الحق» عراق یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش و نیروهای بسیج مردمی به همراه گروه‌های مقاومت اسلامی، منطقه البوعجیل را به طور کامل از گروه تکفیری داعش پاکسازی کردند.

«نعیم العبودی» سخنگوی گروه عصائب اهل الحق گفت: مقاومت اسلامی عصائب الحق با حمایت ارتش و نیروهای مبارز عشایر امروز پاکسازی منطقه البوعجیل را کامل کردند.

در عملیات پاکسازی البوعجیل ده‌ها نفر از عناصر داعش کشته و تعداد زیادی از بمب‌های که تکفیری‎های جنایتکار برای جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی و گروه‌های مقاومت اسلامی نصب کرده بودند، خنثی شدند.

خانم حنان الفتلاوی با حضور در این منطقه که شیخ قیس الخزعلی رهبر گروه عصائب اهل الحق نیز حضور داشت طی سخنانی در تجمعی که در مقابل وزارت بهداشت البوعجیل برگزار شد از رشادت‌های رزمندگان در مناطق عملیاتی تمجید کرد.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین امروز ـ سه شنبه ۱۹ اسفند ـ گفت: نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی از چند محور عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی شهر تکریت از دست گروه تروریستی داعش را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه هواپیماهای عراقی در این عملیات مشارکت دارند، گفت نیروهای امنیتی به علت بمب‌هایی که در جاده‌ها کار گذاشته شده است، به کندی پیشروی می‌کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود این عملیات با پشتیبانی هواپیماهای عراقی برای پیشروی به سمت شهر تکریت آغاز شد.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *