شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

موشک باران مقر پشتیبانی نظامیان سعودی

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 603135
یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که 1 فروند موشک بالستیک کوتاه برد به مقر آماد و پشتیبانی نظامیان سعودی در جنوب عربستان شلیک کرده است.
موشک باران مقر پشتیبانی نظامیان سعودی
به گزارش جهان نيوز، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک به مقر پشتیبانی نظامیان سعودی در جنوب عربستان خبر داد.

شبکه المسیره یمن به نقل از ارتش این کشور اعلام کرد که مقر پشتیبانی و امدادرسانی نظامیان سعودی در منطقه «احد المسارحه» در استان جیزان هدف موشک بدر یک قرار گرفته است.

موشک بدر یک، موشک کوتاه برد بالستیک و بومی یمن بوده و در چهارمین سال تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به این کشور رونمایی و آزمایش شده است.

صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) به مناسبت چهارمین سال جنگ عربستان علیه کشور اعلام کرد که سال ۲۰۱۸ میلادی سال «موشک باران» عربستان خواهد بود.

یگان موشکی یمن هفته گذشته در پاسخ به تداوم حملات ائتلاف سعودی به این کشور بیش از ۷ موشک به مناطقی در ریاض و جیزان شلیک کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *