جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

لغو تعطیلات اضافی به سود مردم است

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 602176
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس گفت: تعدد تعطیلات برای کشوری که دچار مشکلات اقتصادی است بسیار مضر است و تأثیرات بدی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی خواهد گذاشت.
لغو تعطیلات اضافی به سود مردم است
به گزارش  جهان نيوز، عزیز اکبریان  گفت: متأسفانه تعداد تعطیلات در کشور ما از حد نرمال خارج‌ شده و بسیار زیاد است که این امر به ضرر کشور خواهد بود و به بخش‌های و مجموعه‌های مختلف کشور آسیب خواهد زد.

وی با اشاره به تعطیلات نوروز افزود: به‌ طور مثال در ایام عید، کشور ما حدود یک ماه تعطیل است و این موضوع برای کشوری که دچار مشکلات اقتصادی است بسیار مضر خواهد بود و تأثیرات بدی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی خواهد گذاشت.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس یادآور شد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم و مردم را از آسیب‌هایی که این تعطیلات بی‌رویه به کشور می‌رساند باخبر سازیم، درغیراینصورت اگر هر کدام از تعطیلات از طرف دولت یا مجلس حذف شوند، عده‌ زیادی معترض خواهند شد، در حالی‌ که این به نفع خود مردم است.

اکبریان تصریح کرد: از جمله مشکلاتی که تعطیلات بیش‌ از حد برای کشور ایجاد می‌کند می‌توان به دسترسی سخت مردم به برخی از افراد و مجموعه‌های کشور و همین‌طور ضرری که در بخش تولید به تولیدکنندگان و به طبع آن به کارگران می‌رسد اشاره کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برو گم شو اگه راست میگید برید از تعطیلات خودتون هم کم کنید مسخره های عوضی . مشکلات اقتصادی مشکلات اقتصادی
مجید
Iran, Islamic Republic of
بخش خصوصی که درگیر تعطیلات رسمی و غیررسمی که شما می فرمائید نیست و بخش دولتی هم که هرچه بیشتر تعطیل باشد به نفع مملکته!
مگه آقایون دولتی کاری جز خراب کردن اوضاع و تصویب قوانین و آئین نامه هایی که باعث دردسر مردم میشه انجام میدن؟؟ مگه در دولت کاری جز ایجاد دست انداز برای مردم کار دیگری انجام میشه؟؟!!! بنابراین نبودن دولتیان در ادارات به نفع مردمه.
جدای از اون که تعطیلات باعث توسعه صنعت گردشگری و افزایش اشتغال در این صنعت میشه.
البته بحث خدمات و بهداشت و درمان متفاوته.
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیز کار و کاسبی مردم فعلا کلا تعطیله