کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغو تعطیلات اضافی به سود مردم است

19 فروردين 1397 ساعت 0:04

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس گفت: تعدد تعطیلات برای کشوری که دچار مشکلات اقتصادی است بسیار مضر است و تأثیرات بدی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی خواهد گذاشت.


به گزارش  جهان نیوز، عزیز اکبریان  گفت: متأسفانه تعداد تعطیلات در کشور ما از حد نرمال خارج‌ شده و بسیار زیاد است که این امر به ضرر کشور خواهد بود و به بخش‌های و مجموعه‌های مختلف کشور آسیب خواهد زد.

وی با اشاره به تعطیلات نوروز افزود: به‌ طور مثال در ایام عید، کشور ما حدود یک ماه تعطیل است و این موضوع برای کشوری که دچار مشکلات اقتصادی است بسیار مضر خواهد بود و تأثیرات بدی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی خواهد گذاشت.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس یادآور شد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم و مردم را از آسیب‌هایی که این تعطیلات بی‌رویه به کشور می‌رساند باخبر سازیم، درغیراینصورت اگر هر کدام از تعطیلات از طرف دولت یا مجلس حذف شوند، عده‌ زیادی معترض خواهند شد، در حالی‌ که این به نفع خود مردم است.

اکبریان تصریح کرد: از جمله مشکلاتی که تعطیلات بیش‌ از حد برای کشور ایجاد می‌کند می‌توان به دسترسی سخت مردم به برخی از افراد و مجموعه‌های کشور و همین‌طور ضرری که در بخش تولید به تولیدکنندگان و به طبع آن به کارگران می‌رسد اشاره کرد.

منبع: فارس


کد مطلب: 602176

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/602176/لغو-تعطیلات-اضافی-سود-مردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com