شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده رضایت‌بخش نیست

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 601585
استاندار کرمانشاه با ابراز عدم رضایت از ساخت و سازهای مناطق زلزله‌زده استان و عدم مدیریت در وام ها به مردم مناطق، گفت: مسؤولان بنیاد مسکن در صورت بروز مشکلات در مدیریت بحران و امهال وام باید پاسخگو باشند.
وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده رضایت‌بخش نیست
به گزارش جهان نيوز، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت در دریافت و پرداخت اقساط وام ها به زلزله‌زدگان باید انجام بگیرد و اگر قصور و تعلل و اختلالی از سوی بنیاد مسکن صورت بگیرد جای گذشت نیست و باید در این زمینه از همه توان کمک بگیرند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بنیاد مسکن اگر اقساط را دو یا سه مرحله کند و انحراف و طویل شدن در زمان آن رخ بدهد باید پاسخگو باشد، تا مشکلات مردم زلزله زده برطرف شود، از طرفی اگر خانه ها ساخته شود و پرداختی صورت نگیرد باید پاسخگو باشند و با کمک از دیگر نهادها روند را تسریع کنند.

بازوند از نحوه اجرای ساخت‌وساز مناطق زلزله زده ابراز نارضایتی کرد و گفت: بنیاد مسکن یکی از دلایل تاخیر در ساخت‌وسازها است که باید روند و بروکراسی اداری آن کوتاه شود تا سرعت بیشتری بگیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نیرو و امکانات مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده استان باید با سرعت عمل بیشتر و هماهنگی مسؤولان اجرای انجام بگیرد، اظهار کرد: مردم از متولیان امر انتظار تلاش و رسیدگی بیشتر دارند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *