سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
حجت‌الاسلام پژمانفر خبر داد

واریز ۱۰درصد بودجه قرآنی سال ۹۶ تا آخر فروردین!

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 601172
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس از تخصیص ١٠ ‌درصد از بودجه قرآنی سال ١٣٩٦ خبر داد و گفت: ١٠ میلیارد تومان از بودجه سال گذشته تا پایان فروردین‌‌ماه امسال واریز می‌شود.
واریز ۱۰درصد بودجه قرآنی سال ۹۶ تا آخر فروردین!
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات قرآنی سال ١٣٩٦ اظهار داشت:‌ سال گذشته بودجه قرآنی ١٠٠ میلیارد تومان مصوب شد اما با وجود پیگیری‌های مختلف و تخصیص ٨٠ درصدی مبلغی از آن اعتبار واریز نشد.

وی با بیان اینکه زمستان سال گذشته نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تحقق بودجه قرآنی زدیم، افزود: ‌با ارسال نامه‌ای به آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبارات قرآنی سال ١٣٩٦ شدیم و بر اساس دستور وی مقرر شد بخشی از این بودجه تحقق باید.

حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته تخصیص ١٠ درصد از بودجه قرآنی تصویب شد خاطر نشان کرد: ما در تلاش بودیم ٥٠ میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال ١٣٩٦ تخصیص پیدا کند اما در آخرین روزهای سال ١٠ میلیارد از این اعتبار محقق شد.

وی از واریز ١٠ درصد بودجه قرآنی سال ١٣٩٦ خبر داد و گفت: ‌این اعتبار پس از تعطیلات نوروز و حداکثر تا پایان فروردین‌ماه به حساب صندوق مشارکت شورای توسعه فرهنگ قرآنی واریز می‌شود.

به گزارش فارس بودجه قرآنی سال ١٣٩٦ سال گذشته در زمان مقرر تخصیص نیافت و این اعتبار با تأخیر بسیار در آخرین روزهای سال مصوب شد و هنوز به حساب صندوق واریز نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *