شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۱۰
یک فرد مطلع به فارس خبر داد:

ادامه اعتصاب غذای بقایی کذب محض است

شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 600948
یک فرد مطلع گفت: بقایی طی دیروز و امروز غذای مفصلی خورده و ادامه اعتصاب غذای وی کذب محض است و حتی صبح امروز در زندان با زندانیان بگو و بخند داشته است.
ادامه اعتصاب غذای بقایی کذب محض است
به گزارش جهان نيوز،پس از صدور حکم حمید بقایی و انتقال وی به زندان اوین، کانال‌ها و رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد از اعتصاب غذای وی خبر داده بودند.

این کانال‌ها هر روز از وخامت حال بقایی به خاطر اعتصاب غذا و ضرورت انتقال وی به بیمارستان جهت مداوا اطلاع‌رسانی می‌کردند.

این رسانه ها همچنین مدعی شده بودند بقایی در حال انتقال از بیمارستان به زندان اعلام کرده بود که به مجرد بازگشت به زندان اعتصاب غذای کامل را از سر خواهد گرفت.

رسانه‌های جریان انحرافی با انتشار روزانه ده‌ها خبر درباره وضعیت وخیم بقایی و ظلم به نامبرده، دستگاه قضایی را تهدید می‌کردند که مسئولیت جان نامبرده برعهده مقامات ارشد دستگاه قضایی است.

اما اخبار حاکی از آن است که موضوع اعتصاب غذای بقایی صرفاً شانتاژ رسانه‌ای حامیان احمدی‌نژاد بوده و وی نه‌تنها اعتصاب غذا نکرده بلکه در سلامت کامل است.

یک فرد مطلع در این باره به خبرنگار فارس گفت: بقایی طی دیروز و امروز غذای مفصلی خورده و ادامه اعتصاب غذای وی کذب محض است و حتی صبح امروز در زندان با زندانیان بگو و بخند داشته است.
این فرد مطلع ادامه داد: بقایی پیش از این نیز اعتصاب غذای خشک نداشت و آب و مواد قندی مصرف می‌کرد.

وی ادامه داد: هدف از این اقدامات فشار بر قوه قضائیه برای جلوگیری از اجرای احکام مبارزه با فساد است.

وی همچنین اضافه کرد: آقای حمید بقایی در همان سوئیتی زندانی است که آقای تاج‌زاده بوده و از همان امکانات برخوردار است.

این فرد مطلع ادامه داد: از ادبیات احمدی‌نژاد برمی‌آید که او به دنبال تحریک افکار عمومی است و ادعاهای مطرح‌شده ناصحیح است.

وی در پایان درباره وضعیت آقای مشایی نیز گفت: وضعیت نامبرده عادی است و هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با کدام سند؟ یعنی هرچه فارس بگه درسته آیه ی قرآنی که نیست؟خجالت خوب چیزیه
Canada
خداراشکر زندانی سیاسی نداریم وگرنه چه بلاهایی سر بقایی ( و بقیه سیاسی ها) می آمد
به فارس توهین می کنی؟ میدونی فارس یعنی چی ؟یادتون اون موقعها می گفتیم فارس رسانه قابل اعتمادی نیست .چی می گفتید . خدا رو شکر حداقل اصولگرایان طرفدار احمدی نژاد کم کم می فهمند چه خبره....
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایی وجود ندارد بازار گرایان بازار گرایان بازار گرایان تصحیح بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
برو تو تسنیم مصاحبه رییس سازمان زندان ها را ببین تا بدانی که خبرگزاری فارس لایق بدترین توهینها بخاطر دروغ پراکنی است یا نه
ایرج
United States
آفرین 19/25
ایرج
United States
هر چی فارس بگه عکسش ثابت می شه ،
من الان مطمئن شدم اعتصاب ادامه داره
یا حق
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم بخش های امنیتی و اطلاعاتی از تجربه ناموفق ساواک و دادگاههای سیاسی ما از دادگاههای نظامی طاغوت پهلوی معدوم عبرت بگیرند که از دایره حق و عدالت و انصاف خارج نشوند و ابزار دست سیاسی کاران مزور قدرت طلب سرمایه سالار نجومی بگیر املاک نجومی و کاخ نشینان انقلابی! نشوند و با گزارش سازی و جعل حقیقت مایه مسرت آن جماعت مزور و تحکیم قدرت سیاسی آنان نشوند که چوب خدا صدا ندارد!
کسی حق ندارد به نام دین حقوق مسلم ملت و شهروندان را تضییع و لگد مال کند و اگر کرد این دین ادعایی،هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی که امام خمینی عزیز مروج آن بود نیست و حتما محکوم به انزجار عمومی و مردم گریزی است.
آن منبع مطلع بی اطلاع !کاش به پیام آقای بقایی از زندان هم نگاهی می کرد که چگونه این ادعای کذب را با عبارت معروفش به چالش کشاند که" فرزند خلف پدرتان نیستید اگر فیلم غذا خوردنم را پخش نکنید"!
سال 1397 سال پر هزینه ای برای کشور بواسطه حماقت حلقه های زر و زور و تزویر خواهد بود که در خدمت امریکا و اسراییل دارند بازی مکاره سیاسی خود را جلو میبرند!
آنان گمان می کنند موفقند و لاکن کورند و نمی بینند شاخه زیر پای خود می برند.
خدا به داد انقلاب و نظام و آرمانهای شهدا با وجود "این گله رم کرده" از مسئولین بی عقل شتابان در حال حرکت به سمت آغوش غرب و امریکا رحم کند!
حماقت آنجاست که جای دوست و دشمن عوض شده و حلقه های زر و زور و تزویر تلاش دارند با زدن و حذف هر نشانی از دولتهای 9 و 10 ،آرایش سیاسی را برای تقسیم قدرت بدون آن تفکر خدمتگزارانه و مشابه آن،بین خودشان تقسیم کنند!
دیدید ودیدیم که اصلاح طلبان گفتند جناح راست دنبال رهبر تراشی! با طرح یک کاندید خاصند!! و جناح راست هم جناج چپ اصلاح طلب را آرزومند وابستگی محض به امریکا و غرب معرفی کردند!
اما این دو خواست و آرزو در یک جا تلاقی پیدا می کند!
تقسیم مسالمت آمیز قدرت در دو سطح رهبری و قوای سه گانه!
و این بخشی از بازی غرب با قدرت طلبان است!
و لازمه آن حذف رقبای ارزشی و مردمی از جمله تفکرات شبیه دولتهای 9 و 10 است حالا امروز ملاک اتممش احمدی نژاد و بعدها این شتر را درب خانه جلیلی و قالیباف و .... تفکرات ضد اشرافی و انحصار قدرت و گفتمان انقلاب و اسلام ناب خواهند خواباند!
فقط تاپایان سال کمی صبر باید کرد و عرصه انتخابات سال 98 در پایان این سال به وضوح سیگنال این تحلیل را نشان خواهد داد!
مواظب باشید و باشیم باز رای جمع کن قدرت طلبان هزار فامیل معامله گر نباشیم.چپ و راستش هم فرقی ندارد.
یاعلی
ايرج
Iran, Islamic Republic of
آفرين جناب يا حق !ّ كاملا درسته
فارس همونی هست که در دیماه می گفت ایران هیچ خیری نیست و همه جا ارومه و این فقط ۴ نفری که تو خیابون هستند ادمهای امریکا و اسراییل هستند .
Iran, Islamic Republic of
درست گفته بود. معاندین و ضدانقلاب، آدم آمریکا و رژیم صهیون هستن. وگرنه به جای شعار علیه اسلام و ایران،
یک دونه شعار علیه دولت روحانی میدادید. یک شعار علیه خودتون و رأیتون میدادید.
Iran, Islamic Republic of
شعار علیه دولت دادند اصلا با شعار علیه دولت شروع شد .در میدان امام اصفهان بازنشستگان با شعار علیه دولت راهپیمایی کردند صدا و سیما و دولت از عمد هنجار شکنان را پررنگ کردند تا صدای اعتراض مردم خاموش شود.مردم اگر تا حالا تحمل کرده اند بخاطر اسلام .ایران .ومقام رهبری است.شک نکن وگر نه لحظه ای اینها را تحمل نمی کردند چه اصولگرا و چه اصلاح طلب را.
Iran, Islamic Republic of
باور کنید وسط جمعیت بازنشستگان یک عده که معلوم بود سازماندهی شده هستند یک دفعه شعار به نفع رضا شاه می دادند.ونیروهای امنیتی هم به انها کاری نداشتند.اینقدر این حرکت بی ربط بود در ان لحظه که همه تعجب کرده بودند.اما چند روز بعد که با همان بهانه صدای اعتراض بازنشستگان را خاموش کردند.معلوم بود که چه کسانی این دسنه کوچک را راه انداخته بودند.باور کنید درست مثل فتنه 88 رفتار می کردند مثل این که رهبر این ها و هماهنک کننده انها یک نفر است بیشترین منفعت این کارها را هم دولت بردوافکار عمومی را منحرف کرد جو را امنیتی کرد تا کسی جرات اعتراض نداشته باشد.البته از دولتی که هشتاد درصدشان امنیتی بوده اند جز این هم انتظار نمی رفت
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته. یه مشت دختر فلان فلان را جمع کردن و این جور مواقع با چوسان فوسان سبز میندازن جلو تا اعتراضات مردم را منحرف و به نفع فلان حزب مصادره و خاموش کنن. من که مطمئنم همین خانم مسی (معصومه) هم از اینجا حقوق میگیره...
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
از رسانه های مجازی دیدیم که معترضین علیه اصلاحات شعار میدادن و کارشون را تموم شده میدونستن اونوقت رسانه ملیمون یه دختر سبزک بزک شده را که لیدر یه گله کوچک از پسرا جلو در دانشگاه شده بود را نشون میداد و میخواست بگه اعتراض مال ایناست حق اایناست سهم ایناست. گویا تو هم باور کردی!
Iran, Islamic Republic of
و پایان داعش را نیز جشن گرفت
الفتنه اشد من القتل
Iran, Islamic Republic of
فتنه فضای غبارآلودیست که شناخت حق از باطل جز برای افراد با بصیرت دشوار می شود افرادیکه امروز ادعاهای احمدی نژاد رو باور می کنند اگر در جنگ احزاب حضور داشتند و قرآنهای سر نیزه معاویه رو می دیدند می گفتن حق با معاویه است
Iran, Islamic Republic of
شما به نمایندگی از معاویه حضور داشتین؟
نکنه شما ...
Iran, Islamic Republic of
مگر هرکس که در اون جنگ حضور داشته معاویه ای بوده ؟
نکنه شما ....
😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
باشه تو خوبییییی..

قوربونت برم از کی تاحالا عیارشناس شدین؟! شماها ک گفتین ی چوب خشک بیشتر روحانی رای میاره ک...😂

حالا نمیدونین این افتضاح رو چجور جمع کنین به محمود گیر دادین؟!

باشه ما معاویه و عمروعاص..🤗
جوابها به تفکیک سطر
Iran, Islamic Republic of
جواب سطر اول : من نگفتم که خوبم شما خودت خوبی همه رو خوب می بینی !!
جواب سطر دوم: نمیخواد قربون من بری - من سخن امام معصوم رو نقل کردم
جواب سطر سوم : مگر هرکس حالا منتقد احمدی نژاد و فتنه هاشه به روحانی رای داده؟! نه داداش من نه تنها به روحانی رای ندادم بلکه 84و88 به احمدی هم رای دادم - برای اینکه ما همیشه به وظیمون عمل و به اصلح رای میدیم و حالِ فعلی افراد برامون مهمه!
جواب سطر چهارم : تشخیص معاویه و عمروعاص بودن هر کس با خودشه !
ایرج
United States
چی می گی جناب الفتنه !
فکر کردید هر کی معترض باشه فتنه گره ؟ شما فتنه رو با اعتراض و تجمع می شناسید ؟ نه داداش! هر گردی گردو نیست
ملت الان همون ملت 57 هستن با همون آرمانها و اهداف و خواسته ها
شما فکر می کنی راهپیمایی های 57 فتنه بود ؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید من تاریخم زیاد خوب نیست
جنگ احزاب همون جنگ خندق با کفار نبود؟
تو جنگ صفین قرآن سر نیزه نشد؟
مخالفان احمدی نژاد تاریخ اسلامو بلد نیستن؟
یا کلا اسلام براشن ابزاریه که به هر نحوی این مرد مردمی رو نابود کنن
اقلا یکم مطالعه کن جانم دم خروس نزنه بیرون
Iran, Islamic Republic of
ادم بی سواد. اون جنگی کهذقرانها رو سر نیزه کردند جنگ صفین بود نه جنگ احزاب.
جهان نیوز تو چرا تصحیح نکردید.
همه تون از همین قماشین
فتنه های آخرالزمان
Iran, Islamic Republic of
اگر به فساد رسیدگی نشه میگن چرا برخورد نمیشه حالا که برخورد شده با باور کردن ادعاهای دروغ احمدی نژاد باطل مدعی حق شده
عوض شدن جای حق و باطل از ویژگیهای فتنه است
سعید
France
خیلی خوبه به فساد رسیدگی بشه ولی وقتی اشخاص و جریان تابعه در قدرت واقعی است مثلا به فساد مهدی هاشمی در سالهای اوج قدرت رفسنجانی مانند از سال 60 تا 72 رسیدگی میشد همه قبول میکردند که فسادستیزی جریان دارد موضوع بقایی هم همیطور است اگر قبل از 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد اتفاق افتاده بود کسی هیچ شکی در ان نداشت
Iran, Islamic Republic of
...به طرح براندازی که با اصلاح طلبان طراحی کرده بودند.به نامه هایی که با گرادادن به امریکاییها نوشته.به همپیالگی خواهرش با بهایی ها که حتی شاهان قاجار هم انها را مجازات می کردند رسیدگی شود اینها که دیگر بسیار روشن و اشکارا این کارها را کرده اند جای شک و تردید و توجیح هم نیست.به قول حاج اقا قرائتی توجیح کار احمق ها است
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز در خواست بقایی عدم محاکمه نیست. بلکه درخواست محاکمه علنی طبق قانون داره! چرا بدون داشتن علم به دیگران تهمت می زنید؟
امام علی(ع): هیچ چیز در فتنه شبیه تر به حق از خود باطل نیست
Iran, Islamic Republic of
باید افرادی باشند که بعد از محکوم شدن خودشون یا دوستاشون ادعاهای دروغ مطرح کنن و عده ای هم حرف اونا رو باور کنن تا فتنه های آخرالزمان محقق بشه
Iran, Islamic Republic of
کاری به فارس وجهان وصراط و.............نداره منظورشون اینه که هرچی که مابگیم درسته
Iran, Islamic Republic of
فارس و کیهان دوقلوهای کذاب اند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کیهان و فارس، خوب دروغ های ضدانقلاب رو رسوا کردن و تو دل هم مؤمنین و دین مداران جا دارن. بقیه هم، قابل اعتماد نیستن. مخالفین نظام، دروغگوترین افرادن.
سرور
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به کیهان دارد.
شما هم از گل ماهی آلود آب نگیر!
Iran, Islamic Republic of
با همان سندی که دروغگویان انحرافی میگن اعتصاب غذا کرده.
احمدی نژاد عجب عبرتی شد برای تاریخ، یه زمانی به مرحوم هاشمی طعنه انحراف از انقلاب میزد، حالا خودش تبدیل شده به بزرگترین امید ضدانقلاب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقای دکتر احمدی نژاد عبرت مثبتی است که هنوز ادامه دارد!
وقتی به نتیجه رسید،خواهید دیدی چه کسی رسوای دو عالم است!
پس تا پایان این بازی قدرت طلبان پرونده ساز برای خفه کردن صدا حق طلبانه و طالب حقیقت و اجرای مر قانون تحمل کنید بعد خواهیم دید که:
ان الله لایضییع اجر المحسنین
ان الله یدافع عن الذین آمنوا
و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین!
آنان حقیرتر از آنند در برابر خواست خداودر حمایت از بندگان مومن و مظلوم خود،تاب بیاورند.
خداوند تشت رسوایی خیلی ها را از ارتفاع بالا رها می کند تا صدایش به گوش همه برسد مثل "عروج ملکوتی! آن مغروق در استخر فرح معروفه"!
و اگر نبود خواست خدا و وجود احمدی نژاد،هیچکس قادر به برداشتن نقاب از چهره فتنه براندازیشون نبود!
آیا جناح راست یا مدعیان اصولگرا باعث انداختن نقاب از چهره نفاقشون شد؟!
هرگز و هرگز.آنان که سالها نقش مدافع و نوچه را برایش بازی کرده و می کنند!
آنان که یا مسکوت بودند یا مدافع ابوالفتنه!
یکی توجیه نامه بی سلام گستاخانه و تهدید امیز به رهبر را می کرد و آن دیگر می گفت فتنه گر نیست بلکه مفتون! است.
انتقام امروز از دکتر احمدی نژاد حکایت تاریخی دوران امام علی ع را تداعی می کند!
خوارج و جنگ صفین!
خدا رحمت کند مرحوم آیت الله حائری شیرازی را که فرمود جنگ احزاب علیه احمدی نژاد و دولتش است!
ايرج
Iran, Islamic Republic of
آفرين 15/34
آخر اين داستان خيلي ديدنيه
يك عبرت خييييييييييليييييييييييي بزرگ در پيشه
ما هم فهميديم اون عبرت چيه ! واي كه چقدر بزرگه !!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مخاطب فهیم..خب جهان جان شما و فارس و منابع مطلع اگر راس میگید یه فیلم از غذای مفصلی که بقایی خورده منتشر کنید!
زندان که دوربین داره ایشالله!!
Iran, Islamic Republic of
یه اعتصاب غذایه مردانه بکن بمیر تا برات کف بزنیم غضنفر احمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
فرد مطلع؟!!!
Iran, Islamic Republic of
منظورش افرادتوبیت میگه
Iran, Islamic Republic of
تون فرد مطلع اژه ای هستش
سارا
Iran, Islamic Republic of
پس حتما برای پر خوری دیشب تا امروز ظهر تو بیمارستان بقیه الله بستری بوده .. خخخخخخ
نصري
Iran, Islamic Republic of
پس ضر غامي چه مي كفت كه بايد احمدي از بقاي بخواهد اعتصاب غذايش را بشكند اين منبه مطلع كيست
Netherlands
فکر کنم این منبع مطلع همون کارشناس فن است که جهان نیوز توصیه میکنه باهاش گفتگو کنیم. خوب ما تا ندونیم کیه چجوری باهاش گفتگو کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
ای ولللللل حرف دل منو زدی دمت گرم دقییقااا درست گفتی
Iran, Islamic Republic of
ضرغامی با کارشناسان فن مشورت نکرده بود
فرد مطلع
Iran, Islamic Republic of
این آقا که اسم نداره ولی همه بهش میگند فرد مطلع
داشته از دم فارس نیوز رد میشده
رفته تو و گفته نگران نباشید بقایی حالش خوبه، تو زندان انفرادی جوک میگه و می خنده،
سریال پایتخت رو دیده و دلش بالن سواری خواسته
مسئولین زندان گفتند فعلا بالنمون پنجره و گرنه در خدمتیم
احمدی نژاد هم بده خیلی بده
ما هم بی حواس و بی اطلاع و شوت
Iran, Islamic Republic of
حداقل انقدر مرد باشه کارو یسره کنه دیگه
فقط جو درست میکنه!
Iran, Islamic Republic of
اینا اگه یک جو مردی توی وجودشون بود که بخاطر قدرت طلبی به آرامش کشور ضربه نمیزدن. لامروت هرچی خواسته دزدی کرده حالا که برخورد میکنن طرفدار عدالت شده. من نمیدونم این عدالت طلبها سال 91 و 92 که مردم زیر فشار تورم له شدن کدوم قبرستونی بودن؟
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
لطفا از مردم هزینه نکنید شما مردم را قبول ندارید اگر اعتقاد به مردم دارید و مردم را متوجه و آگاه تلقی می کنید و بقایی هم اختلاس گر بوده است دادگاه او را علنی برگزار می کردید و حالا که از دادگاه آن گذاشته بیاید منظره ای را برگزار کنید تا مردم خود در اینمورد قضاوت کنند
Iran, Islamic Republic of
ناکس بتو هیچی نداد حتی یک استخوان
محمد
United Arab Emirates
متاسفانه خیلی ها مثل شما قضاوت می کنند و این بلای انقلاب است بجای اینکه تقطه ضعف را بر طرف کنند دنبال پاک کردن صورت مساله هستید
Iran, Islamic Republic of
آشکارترین بخش دروغ خبرگزاری فارس در مورد وضعیت حمید بقایی در زندان، این بخش از ادعاهای خبرگزاری وابسته به نهادهای امنیتی است که نوشته: "حمید بقایی صبح امروز با سایر زندانیان بگو بخند داشته است"

همه کسانی که بند چهار زندان اوین را تجربه کرده‌اند می‌دانند که محل حبس حمید بقایی مکانی کاملا ایزوله در اتاقی جدا از سالن‌های سه گانه بند ۴ است که در حیاط خلوت مجاور افسر نگهبانی بند ۴ واقع شده و هیچ زندانی دیگری امکان حضور و تردد به آنجا را ندارد چه رسد به اینکه در آنجا با حمید بقایی بگو بخند داشته باشند!

آقایان تاج‌زاده، خزعلی و جوانفکر مهم‌ترین شهود این دروغ پردازی فارس هستند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی نمیره هواخوری؟! تو خیلی عاقلی!
فرد مطلع
Iran, Islamic Republic of
به نظر دوستان فرد مطلع چه کسی است؟نخواسته نامش فاش بشه
Iran, Islamic Republic of
این اسرار طبقه بندی شده بود در سوراخ موش بازار گرایان
منبع مطلع اسم نداره؟
Denmark
پس کی بود که میگفت : واضح است که احمدی نژاد به بقایی حکم خودکشی داده است‌ و بقایی نیمه جان و چشم انتظار تغییر نظر احمدی نژاد ....
Iran, Islamic Republic of
اعتصاب کرده که کرده ! بزارخودکشی کنه بمیره این آقااگه حلال حرام حالیش بود دست به غارت بیت المال نمیزد ودزدی نمیکرد خودکشی هم مانند دزدی یک کاربدیه!شماراچرا ترس برداشته چی شده 100تا ازاین غارتگران هم با اعتصاب غذابمیرند کمه دبگه دستشان ازدزدی کوتاه میشه خیلی هم خوبه چون دستگاه قضایی ماکه با حرامخورهابرخوردتندی نمیکنه بگذتریدبا خودکشی شرشان از سرمردم کنده بشه! به گمان من دادگاه نباید دربرابر این خیمه شب بازی باند قدرت که همه دردشان اینه که چرا پست ریاست جمهودی دردستشان نیست همه دردشان اینه اینهمه خوردن وبردن بازکمشان بود که چهارچنگی میخواستن به هرقیمتی شده قدرت دستشان باشه هیچ تفاوتی هم نمیکنه ازبنی صدر و منافقین گرفته تا این باندمنحرفین . کریابو موزوی همه خودشان را حق بجانب می دانند همه هم درد ریاست قدرت طلبی و هوای نفسه که میخواهن کشور رانابودکنندکه چراقدرت دستشان نیست! دم از پیروی امام علی میزنند اماراه آن امام رانمیروند امام علی با اینکه حق با اوبود ولی 25سال سکوت کرد اینها با اینکه قدرت دستشان بود مدت قانونیشان هم به پایان رسید باز طمع قدرت چشم داشانرا کورکرده وحاضرنیستند برایاس قانون آدمهای توانمند دیگری بیاین !!این احمدی نژاد خودخواه متکبر که شوربختانه 2بار رابمانرا برابش هدر دادیم به جز قدرت طلبی به هیچ چیزدیگری فکرنمیکنه این آقا یک سرزوزن هم ازابتدا قصد خدمت نداشت زیرا کسی دلش به حال کشور ومردمش بسوزه حاضرنمیشه برای 4سال رباست طلبی کشور را به آشوب بکشه که چرا من نیستم!!!!پس این بندگان خدا بسیجیان یا داوطلبان توی جبهه چققدر فداکاری کردن ازجانشان گذشتن زنده زنده رفتن روی مین وجلوی تیر دشمن که این کشوربمانه ،؛آنگاه این آقایان میخواهن کشور رابه آشوب بکشند و کارهاشان باعث طمع دشمنان بشه که چرانمیتوانند قدرت رادرچنگال خودشان داشته باشن !!! خدایا تو خودت شر این نادانان را ازسرکشوردوربگردان
Iran, Islamic Republic of
عجب عامو مگه شما پرونده بقایی رو چند بار مطالعه کردی اینطوری تفسیر به رأی میکنی و حکم اعدام صادر میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
اگر شمای دلسوز مردم و انقلاب هستی لطفاً مهلت قانونی را براساس قانون اساسی توضیح بده؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
عین خودته مثل زیادن احساس خطر نکن
Iran, Islamic Republic of
موافقیم
Iran, Islamic Republic of
پاسخ شما مقدس ماب همان فرمایش امام علی و امام صادق علیهم السلام است که فرمودند:
دو گروه کمر من (کمر دین) را شکستند عالم متهتک و مقدس مابان جاهل!
چقدر آدم باید جاهل و مغرض و مریض باشد که بدون تحقیق و حتی بررسی روند محاکمه یک فرد طبق قانون اساسی و فرایند دادرسی و اجازه دفاع به متهم؛هر خضعبلاتی را که گفتند صم بکم بپذیرد!
کسی که بالگد مال کردن قانون و عدم ارائه مستندات متقن ودر یک دادگاه غیر علنی مبادرت به صدور حکم از قبل تعریف شده می کند، آیا برحق و حکمش قانونی و مطابق سیره اهل بیت ع و برگرفته از تجربه قضاوت امام علی ع است؟!
امام علی با آنکه میدانست آم زره متعلق به خوداست،وقتی یهودی ادعای مالکیت کرد؛دادگاه علنی را امام پذیرفت و در حضور مردم در آن محکمه ضمن تاکید بر رعایت عدالت و انصاف توسط قاضی،به مدعی گفت مستند ادعای خود را عیان و ارائه کن.
اما در دادگاه مثل بقایی تهمت دزدی و افترا میزنند و بعد می گویند ثابت کن دروغ است!
و اگر نتونستی ادعای مدعی را ثابت کنی،مجرمی!
این بود سیره قضاوت معصومین ع برای ما؟!
آنهم علیه کسی خدمتگزار مردم واتفاقا محرومین و مستضعفین بوده است نه کاخ نشینان حرامخوار.
بگذریم.....ما جملگی بخشی از تکرار تاریخ و عبرت ایندگانیم!
Iran, Islamic Republic of
باشه ما باور کردیم! شما و منبع مذکور بیشتر از این به خودتان فشار نیاورید، یک وقت خدای ناکرده سکته می کنین و پس می افتین!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر در داخل زندان رستوران شکمی وجود دارد که بقایی هرچی خواست سفارش داده است؟ اقلا یک چیزی بگو که بگنجه!!
Iran, Islamic Republic of
بذارین این حقوق بشر دروغگو بیاید داخل زندان و منوی مفصل زندانیان را ببیند و باور کند که زندان های نظام دست کمی از هتل ندارد تا دولت های غربی رسوا بشوند.!!
Iran, Islamic Republic of
اصلا به گفته شماکذب هم نباشه و راست باشه و غذا نخوره که چی؟! بگذار تا آنقدرنخوره که بمیره اگه قرارباشه هردزدیاجنایتکاری را بگیرن ببرن زندان او هم با هوچیگری وبه پشتوانه داشتن رسانه جارجنجال راه بیندازه ودادگاه هم بخواهد از این هیاهوهای پوچ بترسه و عقب نشینی بکنه که کار کشور به هرج ومرج و آشوب کشیده میشه و دیگه نمیشه بادزدها ،غارتگران. جانیان برخورد کرد !!این چه منطقیه چقدراینها خودخواه و قدرت طلب هستن تازمانیکه همه کاره کشور بودن همه چیزخوب بوده شورای نگهبان مهندسب نمیکرده سپاه ودیگرارگانها همه درست عمل کردن حالا که دست این متکبران ریاست طلب از کشورکوتاه شده همه را به باد تهمت و افترا گرفتن !!!کوچکترین مناشات وعقب نشینی دربرابر این آدمهای زیاده خواه هدردادن خونهای شهداست آنهانرفتن شهیدبشن که گروهی از آدمهای خودپرست زیاده خواه قانون گریر که نه تابع رهبری هستن نه تابع قانون ؛سرکاربیاین پس دادگاه باید خیلی قاطع دربرابراین بازیهای بچه گانه زیرنام اعتصاب غذا محکم بایستد واز هیچ چیز نترسد تامردم هم نسبت به دادگاهها خوش بین شونو که قانون فقط برای آدمهای بی کس وکارتنهانیست بلکه گوشه چشمی هم به این گردن کلفتها داره! پیروز باشید
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی آشنا!! نیستین؟
Iran, Islamic Republic of
لطفن ب این فرد مطلع بفرمایید که الان هر کسی یک همراه دستش هست، ایشون زحمت بکشن یک عکس یهویی از بقایی در حال خوردن و خندیدن و نون بیار کباب ببر بازی کردنش با زندانبان رو بندازه شوما هم زحت انتشارشو بکشین. دستت درست
Iran, Islamic Republic of
خیلی از گردن کلفت تر از اینها هستند که کسی جرات برخورد با اونها را ندارد اگر شهامتی در کار بود بایستی قبل از انتخابات آنها دستگیر می شدند
گرحکم شود که مست گیرند. در شهر هر آنچه هست گیرند حکومت اسلامی منهای عدالت معنی و مفهوم ندارد .
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد آقا دزده ...
Iran, Islamic Republic of
این فرد مطلع نامرعی کیست ؟ آدمیزاد است یا اجنه یا از شیادان بازار نگران مفتخوریهاشان
Norway
چقدر شماها دوست داشتید ما احمق بودیم و فقط چرندیات شما را تایید میکردیم
دروغ گفتن متاسفانه برای رسیدن به هدف در کشور ما رایج شد و رسید بجاییکه اگر بگویید ماست سفید است اکثر مردم خواهند گفت سیاه است و این برای مسولین و رسانه ها بزرگترین خطر است
چرا دلتان برای انقلاب و شهدا نمیسوزد
Iran, Islamic Republic of
عامو !!!! تومگه وقت داری اینهمه پرونده اورا بخوانی ببینی که بیگناهه مگه دراین زمینه تخصص داری؟! من حرفم اینه که همه باید تابع قانون باشیم حرف بدیه چراناراحت میشی ؟مگه ارباب این اقا احمقینزاد بارای ما وهمین قانون 8سال پیش ریس جمهورنشده بود چی شده مگه قانون ما عوض شده شورای نگهبان . یارهبری عوض شدند یا این آقایان عوضیشدن !!!! آن آقای بی نام دیگه تو هم نمیخواهد ناراحت من باشب که سکته نکنم تو یک وقتی به خاطر ناراحتی زندانی شدن بقایی دست به اعتصاب غذا نزنی جان نازنینت را برای یک دزد هدربدی!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لقمان حکیم را گفتند ادب از که آموختی ؟ مکثی کرد و عامو!! 55:11 پرید وسط حرف و گفت از من!
Iran, Islamic Republic of
دورخبرشدی جهان ته دیگش روهم خوردن//این گاف رودیروزدوستانت توسایت هاشون دادن ولی رسواشدن
United Kingdom
واقعا چرا فارس باید با این علم که همه ان را خبر گزاری سپاه می دادند و باید همیشه درست و حرفه ای رفتار کند پیشتاز هزینه کردن برای قوه قضاییه می شود.شما اعتماد مردم را از بین بردید.این قدر مردم به شما بی اعتماد شده اند اگر فیلم غذا خوردنش هم پخش کنید کسی از شما باور نمی کند.خبری با این همه ضدونقیض .گفته دیروز وامروز غذای مفصلی خورد.این یعنی که در روزهای گذشته پس اعتصاب غذا کرده بود.بعد منبع مطلع .شما جایی هست که از ان اطلاع نداشته باشید چرا قوه قضاییه خودش اعلام نکرد.ایا او به بیمارستان منتقل شده یا نه.اگر شده برای پرخوری بوده؟بعد هیچ چیز از شما بعید نیست با داروهای که استفاده می شود برای اثر بر روح وروان افرادحتی فیلم غذا خوردن ان هم بیرون بدهند.دستگاه غذایی ایران به جای دادن مدارک مستند و محکم برای محکومیت یک نفر دست به کلیپ سازی وپرونده سازی به سبک مجرمانی که می خواهند یک حرف تبلیغاتی دروغ نهادینه کنند می زنند.ایا در خور تنها حکومت شیعی و ولایی جهان این چنین دستگاه قضاییه ای هست.حتی اگر انها هم مجرم باشندباید با مدرک درست و دادگاه علنی افکار عمومی را قانع کرد نه با دیکتاتوری و خبر سازی و مدرک سازی ایا بر فرض که اعتصاب غذا دروغ باشد در اصل قضیه که چرا دستگاه قضاییه این طور که بر پیگیری جرم اطرافیان احمدی نژاد مسر است برای پیگیری رشوه گرفتن یکی از وزرا این دولت و یک اقا زاده که دادگاه انگلستان رشوه دهنده را به زندان محکوم کرده ایا پیگیر هست.چیز که خدای نکرده می تواند این نظام را با مشکل روبرو کند نه فتنه است .نه جنگ رفتار این ادمها است که مثل موریانه از درون نظام را سست می کند
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز از اون ها که فیلمی نیست،اگر مثل بقایی از اختلاس هایش فیلم داشتند،مستند ساخته شده داشتند،و...الان حتما در زندان در حال خوردن غذاهای مفصل بود و همین جهان نیوز،تابناک،فارس،مشرق،صراط،کیهان،اطلاعات،جمهوری اسلامی،خبرانلاین،عصر امروز و ...در حال رو کردن پرونده هایش بودند.انها انسان های وارسته،متدین،انقلابی و ...هستند و مراقب باش چه میگویی.
Iran, Islamic Republic of
ااااااا نشر اکاذیب، توهین به برادر استوانه نظام!؟
مثل اینکه هوس ملاقات با اقای بقایی یا ستاربهشتی و زهرا کاظمی را داری!
Iran, Islamic Republic of
جهان این همه دروغ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقا خبرگذاری فارس خبرش رو از سایتش حذف کرده
Iran, Islamic Republic of
مردم را هالو پنداشته بود
علی گرگانی
Iran, Islamic Republic of
پایگاه ارزشی جهان ؛ همه اینهایی که بنام طرفداری از این باندانحرافی یاغی طرفداری میکنند آبشخورشان یکجاست وبصورت سازمان یافته است که توسط سازمان منافقین سازماندهی میشه زیرا ضدانقلابیون هرکس سرناسازگاری با نظام رادرپیش بگیره به کمکش میرندوبنام مردم مطالبی به طرفداریش مینویسن !!!شمانبایدگول این بازیهای سازمان یافته رابخورین وگمان کنیدکه نظرات مردمه تا آنهاراپخش کنید!!! زیراسازمان منافقین هرجاببینه میتوانه با گل آلودکردن آب ماهی بگیره یک لحظه هم کوتاهی نمیکنه من چندباربرایتان نوشتم به هیچ رو اینهایی که به طرفداری این باندانحرافی قانون گریزخودخواه مطلب مینویسن راپخش نکنیدچون همانطورکه گفتم همه ازیکجاپخش ونوشته میشه! بگذار به شمابگوین سانسورچی آنهابا این برچسبهامیخواهن شماراتحریک کنن تا مطالب خودشانرا به بهانه طرفداری ازاین خودخواههاپخش کنید... پیروز وسربلندباشین
Iran, Islamic Republic of
یعنی میفرمایی که همه اصلاح طلبهاواحمدی نژادی ها ضدانقلابندفقط شماانگلیسیهاکارتون درسته؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزخودش نزده ...
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب خدا پدر و مادرتان را بیامرزد جناب سردمداران سایت فارس.امکان دارد مسئولین محترم سایت فارس از رئیسانتان در سپاه قدس بپرسید که ما از سال ۸۸ نام ایشان را به عنوان جریان انحرافی ذکر کردیم پس شما چرا پس از دوران مسئولیت ایشان اقدام به پرداخت ان همه وجه به این عضو ارشد جریان انحرافی کردید?!!!!!!!!!!!!!...
Iran, Islamic Republic of
خراب کردید رییس زندانها اعلام کرد اعتصاب غذای بقایی در اثر مشکلات روحی و روانی است.دیگر فردی از این مطلع تر که اعتصلب غذای بقایی را تایید کرد.مدعیان راست گویی و درست کرداری چه گاف بزرگی دادند اقلا با هم هماهنگ کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
انشااله پایان این جنجال را خواهیم دید که حق پیروز خواهد شد . حق هم همان دعای مردان وزنان محرومی است که از سال 84 طعم انقلاب را کمی حس کردند .
Iran, Islamic Republic of
چقدر شما جهان نیوز عقب هستید خبر از روی خبرگزاری فارس حذف شد.به طور غیر مستقیم رییس سازمان زندانها اعتصاب غذای بقایی را در خبرگزاری تسنیم تایید کرد.ولی شما هنوز این خبر کذب را حذف نکرده ایید
United States
...
بقایی تو سلول تاجزاده؟
Iran, Islamic Republic of
مگه زندانی مالی را میبرن انفرادی؟ پس چرا بقایی تو سلول زندانیان امنیتی است؟
Iran, Islamic Republic of
شماها حق استادی بر مردم کوفه دارید..زنده باد سه یار بهاری
Iran, Islamic Republic of
چون خبرگزاری فارس گفته حقیقت داره
مزخرف نگید
Iran, Islamic Republic of
چه استدلالی
Iran, Islamic Republic of
ادرس غلط مبارزه با دزد ندهید.به شبهات زمین خواری برادران مسئول ایرانی(؟) که فضای حقیقی دست به ست میشه هم رسیدگی کنند بد هم نیست.مسئولی که متوسط ماهانه در طول 40سال انقلاب ماهی 10تومان حقوق بگیره الان مجموع داراییش باید480میلیون باشه نه داشتن زمین های بالای 500هکتار و واحدهای اپارتمانی ومنزل میلیاردی.خوبه به اینها هم رسیدگی بشه
Iran, Islamic Republic of
تا موقعی که بررسی ها شفاف نباشد دروغ پردازها زیاد است دادگاهش را علنی کنید
ص امین
Iran, Islamic Republic of
(طرفدار سابق احمدی نژاد )
احمدی نژاد و طرفدارای فعلیش دارن اشتباه میکنن
خدا کنه که به اشتباهشون پی ببرن و برگردن تومسیر تابعیت از ولی امر
saman
Iran, Islamic Republic of
کاری نداره که دوستان. بدون اینکه قضاوتی درباره واقعیت داشتن این اعتصاب غذا بکنیم، از دوستانی که توی فارس یا زندان گفتن ایشون غذای مفصلی خورده میخوایم فیلم غذا خوردن ایشان را منتشر کنند. به همین سادگی. به همین خوشمزگی...
Iran, Islamic Republic of
فتنه گرای طرفدار احمدی‌نژاد و بقایی اگر فکر کرده اید سال 88 است و مردم از این خائنین به وطن حمایت خواهد کرد یقیناً کور خوانده اید. من و ایل و تبارم به احمدی‌نژاد رأی داده بودیم الان که جلوی نظام و قانون و رهبری ایستاده همگی دشمنشیم. خلاصه مواظب باشید مثل جلبک های سبز خس و خاشاک نشید!
Iran, Islamic Republic of
من فقط یه توصیه به شما جهان نیوزی ها میکنم آخرتتون رو انقدر راحت و مفت به خاطر دنیاتون نفروشید شما میدونید احمدی نژاد و اطرافیانش بی گناه هستند اما میل رسیدن به قدرت و ثروت باعث شده شرافتتون رو بزارید کنار با اینکه میدونید بقایی بی گناهه دارید با آبرو و جان یک انسان بازی میکنید، آه خودشو و خانوادش دامنتونو میگیره به خدای احد و واحد قسم به زودی تاوان این ظلم عظیم رو میبینید
Iran, Islamic Republic of
هیچ راه کار و چاره نیست که کارگزاران حکوکتی قانونی فوری تصویب و به اموال کلیه مسئولین از روی حساب و کتاب رسیدگی شود که مردم از گرانی و ناداری زیاد در رنجو بغض نیستند اینقدر که از تبعیض و فساد و دزدی و رفتار فوق رفاه طلبی مسئولینی که متاسفانه اکثریت هم هستند !!! ببینید برای رسیدگی به یک معضل حقوق های نجومی چگونه برخورد کردند ؟؟!! انگار نه انگار که عده ای تاراج کرده بودند مال بیت المال را ؟؟ سر و مر گنده تر از قبل راست راست راه میرومد و بمردم پوزخمد هم میزنند !! رشوه و فساد و و پارتی بازی و داره بیداد میکنه ؟؟ کار بجائی رسیده که متاسفانه آخوند و پیشنماز مسجد را فربش میدهند و بعنوان حق الیتیم پول در جیبش میطپانند و استشهاد محلی درست میکنند تا ملک مردم را بخورند باانواع جعل و استشهادیه و حرف هم میروی بزنی چنان به دیوارت میچسبانند که از مال و اموالت میگذری تا جان سالم به در ببری ! پرونده در دادگاه داری میری میبینی یکی در راهرو ها دنبال قاضی است تا سفارش مورد شکایت را بکند !! فاجعه آنجاست که 20 سال است مثلا کارگران شرکت برق منطقه ای تهران مالشان را قاپیده و خورده اند و تعاونی آنها و کسی بفریادشان نمیرسد ؟؟ و چپاولگران راست راست راه میروند و میخندند چون میدانند قانون نقص دارد برای رسیدگی به پرونده این بیچاره ها باید میلیارد بدهی تا کارشناسان رسیدگی کنند ؟؟ این قانون شد ؟؟ این قانون است !! هزاران مالباخته سکته کرده اند و دربدر حالا دوباره باید بروند اگر چیزی دیگه دارند بفروشند بدهند به قاضی و وکیل و کارشناس و چی بشه ؟؟؟ بروید ببینید این کارگران مالباخته برق تهران به چه فلاکتی هستند ؟؟ کیه که به فریادشان برسد !!!
Iran, Islamic Republic of
به خدای احد و واحد قسم می خورم که جهان نیوز رسانه نه نه ملکه هست و به زودی زود در پیشگاه ملت به صورت علنی محاکمه و عاملان آن به دار مجازات آویخته خواهند شد . ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
این ... های جهان نیوزی قبلا که کامنت مخالف میزاشتی آنچنان سانسور میکردن انگار موافق صحبت میکنی ولی جدیدا به دستور نه نه ملکه یه کم موزیانه تر عمل میکنه الهی خدا به کمرشون بزنه
United Kingdom
دقیقاً ،احسنت
مصطفیالف
Iran, Islamic Republic of
مشکل همین فرد آگاه است.
وقتی شفافیت لازم در برگزاری دادگاه نیست، اخبار بدون استناد هم به صورت گسترده توسط رفقای پروپاگاندا داغ میشود.

از کجا معلوم این فرد آگاه راست می گوید؟ شاید این فرد آگاه دروغگو بود.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره دور زدن تحریم با کار شفاف و قانونی نمی شود....
Iran, Islamic Republic of
منبع مطلع ............. !!